Zal proberen zo goed mogelijk te reageren op iedereen haha!
Super leuk Setteli dat je merrie weer drachtig is! Altijd zo spannend wat eruit komt! Ik weet niet of dit al wel eens is gevraagd hoor, maar is er een reden dat je haar alleen met pony's dekt?
Super dat je weer op phoebe hebt gezeten! Hopelijk is 12 juni haalbaar.
Welkom Lovemario! Ik denk persoonlijk dat de perfecte L proef vooral gewoon alle oefeningen correct uitvoeren is, met een paard wat constant loopt. enorm veel spektakel oid is naar mijn mening nog niet nodig. Gefeliciteerd met de eerste winstpunten!
Heerlijk zo op de grote wei Anne! Ze hebben echt de ruimte bij jullie.
Hoe was de bijrijder marjolein?
Wauw gefeliciteerd Sanne! Wat een monsterpunten zeg! Dat L2 wordt een makkie. Fijne foto ook van Frou, echt een knap paard.
Vind het een erg fijn beeld Merel! Zit een erg goede draf op je paard vind ik en je laat een heel mooi constant en ontspannen beeld zien. Vind het er af en toe nog wel wat 'zwaar' uitzien aan de voorkant. hoe ervaar jij dat? niet als kritiekpuntje ofzo hoor, maar het algehele beeld vind ik erg goed dus dan is dit net een puntje wat er nog uitspringt.
Welkom Maaike! Gefeliciteerd met je eerste winstpunten. Werkpuntjes blijf je helaas altijd houden haha.
Heel dapper Iris, dat je mee hebt gedaan met bestgaande rijpony om je faalangst te overwinnen! gefeliciteerd met de prijzen en winstpunten.
Welkom Joosiien! Ik vind doorzitten ook fijner, omdat ik mijn paard dan beter bij elkaar kan houden. Vind de proeven wel fijn eigenlijk, lekker verfrissend. Maar moet de lijntjes wel echt van te voren oefenen. Balen dat je moest afmelden, heb je gisteren wel kunnen starten?
Erg balen Snollygoster, maar kan gebeuren, helemaal op zo'n eerste buitenwedstrijd.
zo ik ben weer bij

Reden dat ik even afwezig was, was dat het nog steeds helemaal niet lekker ging. voor dat ik even een stapje terug uit het topic deed ging het ook al niet fijn, toen ging ik haar een weekje vakantie geven. Dat had helaas niks uitgehaald, ze wou nog steeds gewoon echt niet lopen, kop ik de lucht, terughoudend. gewoon echt niet meer wat ik van Mourie was gewend. Vertrouwde het dan eigenlijk ook niet dus gelijk de fysio maar gebeld.
Die heeft haar behandeld, bleek dat ze flink vast zat aan de rechterkant, ze dacht dat ze flink vast had gelegen oid op stal. Dus goed losgewerkt. paar dagen volledige rust, toen een week longeren en sinds vrijdag mocht ik er weer op.
nu 2x opgezeten en ik heb mijn paard weer terug

Superblij dus! 11 juni heb ik ook een thuiswedstrijd, kijken of ik daaraan mee kan doen of dat dat toch nog te snel komt. ze heeft in totaal toch wel zo'n 3 weken niet echt gewerkt..
Ondertussen heeft Libby nog steeds geen veulen