Hey Webster, leuk dat je je meldt! Waar woon jij in België? Ik vlakbij Bobbejaanland, kan ze horen gillen in de achtbaan op een mooie zomerdag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moet wel zeggen dat die van mij heeeel graag buiten staat. Staat ook nooit bij de draad te wachten om naar binnen te willen, ook niet als er gevoerd wordt.
Welkom! Zéér welkom 

Hij snapte het idee in ieder geval
Staan bij mij denk hooguit 3 uur per dag op de wei, verder komen ze wel in de molen en rijd ik ze, dus echt heel zielige vind ik ze ook weer niet
En morgen met Cp naar Broere voor clinic
Leuk weekendje
webster543 schreef:Mag ik mij ook melden? Heb vorige week mijn eerst M3 gestart. Dat is ongeveer gelijk aan Z2 denk ik.
Zie dat LienBono hier ook zit
Dit is het filmpje ervan :
http://www.youtube.com/watch?v=BS8NBCWOeEY
Wissel gaan goed, als ik zelf niet twijfel...
Leuk dat Check een goede wissel gesprongen heeft. Dat belooft wat! Je hebt een gezellig weekend voor de boeg zo te lezen. Veel plezier!
22 maart is de clinic bij Alex. Als jij (en Webster) willen kunnen jullie wel op de reservelijst
vervolgens met een oud stalgenootje mee naar haar paarden en haar helpen vlechten.
maar hee het begint te komen.
Is dat dan met of zonder paard? En waar is dat dan precies te doen? En wat is er dan te doen?