alsvast succes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Gister lesje centered riding gehad, zij jureert ook zelf dus was wel grappig. Had ook allemaal puntjes van joh let daarop dat scheelt je gewoon zoveel in je wedstrijd dan haal je niet net aan winst maar dik winst! Dus ben benieuwd! Nog even oefenen met de tips die ze gegeven heeft! Mooiste is wel paard moet nageefelijk zijn en blijven als je afstapt. Zo leren ze netjes te blijven staan en heb je met halthouden en groeten ook geen probleem en kan je daar zo een 9 op scoren! Die van mij is daar alleen heeeel koppig in dus kan ik lang wachten tot ie toegeeft en dan pas afstappen
.
En ze staat alleen voor op ijzers...Nu hebben ze het ijzer niet meer kunnen vinden en haar smid heeft geen tijd om er een nieuwe onder te zetten voor zondag...STOM! Wordt dus wss geen cc voor mij dit weekend...
! 
. evdpanne schreef:Die hoef je inderdaad niet te wegen, maar zulke blokken kan je ook niet in een hoefschoen kwijt.
.
.
t draakje ... ik kreeg meteen een klote gevoel dat het door mij kwam van het weekend
dat ik hem toch met de wedstrijden verkeerd gereden zou hebben ... maar mijn instructrice zei van niet -- hij vond die 2 dagen op de wei wel prima
en baalde dat ie nu toch weer iets moest gaan doen hahaha - tis geen paard die je stil moet zetten 

)