Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 17:01

Lolacabana schreef:
We gaan nu bezig met functionaliteiten bedenken die aan de pas gekoppeld kunnen worden, maar dat zal in een later stadia plaatsvinden :).

Eerst maar even zorgen dat alles goed gaat werken, voordat er nieuwe gadgets bedacht gaan worden lijkt mij... Er is nog genoeg loos...

tjoepatjoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:38

Loetie84 schreef:
Lolacabana schreef:
We gaan nu bezig met functionaliteiten bedenken die aan de pas gekoppeld kunnen worden, maar dat zal in een later stadia plaatsvinden :).

Eerst maar even zorgen dat alles goed gaat werken, voordat er nieuwe gadgets bedacht gaan worden lijkt mij... Er is nog genoeg loos...

inderdaad, dit is dus gewoon eigenlijk zo FOUT!
als je iets nieuws bedenkt en gaat invoeren, zorg dan dat alles op rolletjes loopt, en je precies weet hoe alles werkt.
Het komt nu zo op mij over dat ze nu met de ontwikkeling van dit hele systeem bezig gaan, lijkt mij dat je dit doet VOORDAT je het invoert!

_jennifer17_

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:21

Ik heb even geen tijd om alles door te lezen, heb de laatste twee pagina's bekeken maar daar staat m'n antwoord niet:

Hebben jullie het geld van de teruggestuurde coupons al gekregen? Of hoe zit dat? Dacht dat ze het misschien van je startpasbedrag af zouden halen, maar ook dat is niet het geval bij mij..

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 14:57

Een aantal mensen hebben al hun geld terug, een groot aantal anderen wacht nog op hun geld. Antwoord van de KNHS op de vraag waarom het zo lang duurt is dat het druk is... Overigens staat dat op de vorige pagina :j

Angeline1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:37

Ik wilde me coupons ook terug sturen kijk ik naar de factuurdatum stond er de datum 28-6. Ik las dat je alleen kan terug sturen als je de coupons na 1-7 had besteld ;(

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:44

Klopt! je krijgt helemaal niks terug omdat je ze net te vroeg besteld hebt :(:)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:45

Angeline1990 schreef:
Ik wilde me coupons ook terug sturen kijk ik naar de factuurdatum stond er de datum 28-6. Ik las dat je alleen kan terug sturen als je de coupons na 1-7 had besteld ;(

Kun je niet zeggen dat je ze wel besteld hebt op 28-6 maar pas na 1-7 binnen hebt gekregen?

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:48

Scum schreef:
Kun je niet zeggen dat je ze wel besteld hebt op 28-6 maar pas na 1-7 binnen hebt gekregen?

Hihi, zou je denken dat de KNHS daar in trapt? O:)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:50

Valt te proberen :D

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:51

Dat werkt niet hoor. De factureer datum is voor hun de datum waar ze mee werken. Dit staat bij hun ook in het systeem. Daarnaast kon je ze volgens mij maar tot 31 december terug sturen. En ben je nu dus toch al te laat.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:06

Loetie84 schreef:
Een aantal mensen hebben al hun geld terug, een groot aantal anderen wacht nog op hun geld. Antwoord van de KNHS op de vraag waarom het zo lang duurt is dat het druk is... Overigens staat dat op de vorige pagina :j

De KNHS heeft het vast niet druk met terug storten van geld, aangezien ze vast bij veel mensen wel een reden vinden om niks terug te hoeven betalen ...

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:26

Misschien is het nog vroeg, maar hoe bevalt het nieuwe systeem tot nu toe?
Hoe ervaren de verenigingen deze verandering?

Ondanks dat ik nog zeker even wacht met starten ben ik wel benieuwd naar ervaringen.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:45

Tot nu toe: +:)+

Maar we doen wel de startlijsten importeren via inschrijfsysteem, dus heb er nog nooit startlijsten mee hoeven maken.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:50

Wel al als deelnemer ervaren en dat verliep vlekkeloos.
29 januari mag ik als secretariaat aan de slag.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:52

Ik zou ook geen reden kunnen bedenken waarom je er als deelnemer last van zou hebben?

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:54

Ik vroeg me even af, ik heb vorig jaar wel wedstrijden gereden, dit jaar niet ( volgend jaar misschien met nieuw paardje)

maar hoe zit het met je punten en het commentaar? afgelopen jaar stonden de punten en het eventuele commentaar altijd op de startcoupons maar die zijn er nou niet meer, hoe hebben ze dat opgelost?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:54

Jij krijgt nu een uitgeprint protocol.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:56

asjemenou schreef:
Ik zou ook geen reden kunnen bedenken waarom je er als deelnemer last van zou hebben?

Nou...Ik heb toch wel wat scenario's voorbij zien komen waarbij deelnemers de dupe kunnen worden van het nieuwe systeem. Zo heb je zelf geen "bewijsstukken" meer. Je coupon, die je mee naar huis krijgt is niks waard. Dus als er iets fout gaat en de KNHS geregistreerd je wp niet, heb je pech (ook al heb je de lijst gecontroleerd) bijvoorbeeld. Eerder kon je nog je eigen doorslag opsturen naar de KNHS en werd je wp alsnog toegekend.

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:57

KarinvdM schreef:
Jij krijgt nu een uitgeprint protocol.

Dit kreeg ik altijd al? Ook met coupons..

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:58

Volgens mij is de wedstrijdkalender van de knhs nu ook al wat verbeterd want krijg nu wel wedstrijden om te bekijken.
Vind het nog wel erg zoeken via die kalender.

Via welke site word er het meest aangemeld, knhs of startlijsten? (als dat te zien is?).
Vind startlijsten tot nu toe makkelijker zoeken.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:59

Loetie84 schreef:
[Nou...Ik heb toch wel wat scenario's voorbij zien komen waarbij deelnemers de dupe kunnen worden van het nieuwe systeem. Zo heb je zelf geen "bewijsstukken" meer. Je coupon, die je mee naar huis krijgt is niks waard. Dus als er iets fout gaat en de KNHS geregistreerd je wp niet, heb je pech (ook al heb je de lijst gecontroleerd) bijvoorbeeld. Eerder kon je nog je eigen doorslag opsturen naar de KNHS en werd je wp alsnog toegekend.

Maar als je de ondertekende uitslagenlijst controleerd, en daar staan de punten goed op, dan kan het toch niet mis gaan?
Dan kan het secretariaat wel de verkeerde punten hebben ingevoerd, maar die lijst met handtekening is doorslaggevend.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:01

S__L schreef:
Hier in het noorden kreeg je altijd alleen je coupon. Ik heb ook nooit begrepen waarom dat op andere plekken niet zo was, ik heb de zin daar niet van ingezien.

Loetie84

Maar wat nou als de lijst door een storing kwijt raakt bv (doomscenario, ok, dat wel. Maar het gebeurd ook nog wel eens dat een mailtje niet aan komt of iets dergelijks)

Loetie84

miss_lizje schreef:
Via welke site word er het meest aangemeld, knhs of startlijsten? (als dat te zien is?).
Vind startlijsten tot nu toe makkelijker zoeken.

Je moet mailen toch? Dus dan kun je niet zien via welke site de deelnemer gezocht heeft ;)

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:07

KarinvdM schreef:
S__L schreef:
Hier in het noorden kreeg je altijd alleen je coupon. Ik heb ook nooit begrepen waarom dat op andere plekken niet zo was, ik heb de zin daar niet van ingezien.

Oh is dat zo! Dat wist ik niet. Bij ons stond er Niet veel op de coupon. Alleen eind aantal punten en handtekening dacht ik. De rest op protocol