Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SweetVanille schreef:Mirtexo schreef:Misschien een domme vraag maar ik had afgelopen zondag 2x proef 10 opgenomen. De ene toen zondag ingestuurd (insturen 25-31 jan). Maar kan ik de andere eventueel ook nog kunnen insturen? (01-07feb)
Nee, vanaf 1 feb golden de nieuwe proeven
tammiebels schreef:Anoeska27 schreef:
Nee, dat kunnen we niet zien.
Kunnen jullie dan het profiel van de ruiter zien? Dat wat je op je account op paardrijden.nl kon invullen?
Celinee_ schreef:Gisteren een L2 proef ingestuurd en vandaag al punten binnen! Super snel. (194,5)
Vraagje... op de website staat dat je 1x per week een proef mag insturen. Is dit vanaf maandag tm zondag bekeken of vanaf de dag dat je je proef ingestuurd hebt? Heb nu woensdag een proef ingestuurd, is woensdag de eerstvolgende keer weer of mag dat maandag al?
Celinee_ schreef:Gisteren een L2 proef ingestuurd en vandaag al punten binnen! Super snel. (194,5)
Vraagje... op de website staat dat je 1x per week een proef mag insturen. Is dit vanaf maandag tm zondag bekeken of vanaf de dag dat je je proef ingestuurd hebt? Heb nu woensdag een proef ingestuurd, is woensdag de eerstvolgende keer weer of mag dat maandag al?
Abigail84 schreef:Celinee_ schreef:Gisteren een L2 proef ingestuurd en vandaag al punten binnen! Super snel. (194,5)
bof jij even! Mooie punten! Alleen had je denk ik graag een half puntje meer gehad.
Ik heb mijn L2 proef maandag gestuurd en nog niet binnen....welke proef had jij, wel de nieuwe al?
SweetVanille schreef:Celinee_ schreef:Gisteren een L2 proef ingestuurd en vandaag al punten binnen! Super snel. (194,5)
Maandag tm zondag
urosa schreef:Leuk dat iedereen hier nog aan het starten is! Gefeliciteerd voor diegene die winst hebben gereden!
Ik ga denk ik in maart eens een Z1 proefje insturen, ziet er ook niet naar uit dat we binnenkort weer op meetmoment of wedstrijd kunnen![]()
En dan gebruik ik mijn startpas toch nogWij hebben thuis ook geen 20x60 bak dus ook wel goede voorbereiding voor het echie om eens in zo'n baan te rijden.
Als iemand in de buurt van Emmer Compascuum een 20x60 baan heeft of weet die we voor een proefje kunnen huren ontvang ik die graag per PB
Letizia schreef:Haha, hele toestandMaar gefeliciteerd met je eerste winst in de L1!
Wat stond er voor commentaar bij de 3?
Het klinkt mij als een jury die punten durft te geven, zowel hoog als laag, beter dan zo'n 6jes jury