Als ik jullie over scheren hoor ben ik zo blij met mijn huidige paard. Alleen zn voetjes moet ik af en toe scheren

Haike, knappe bijlees! Gefeliciteerd met het clubkampioenschap

Mijn moeder rijdt/doet mijn paard 2x per week en ongeveer 1x per maand of twee maanden op wedstrijd. Lastige is dat hij wel wat consequent gereden moet worden om echt 'aan' te gaan zeg maar en dat vindt zij best lastig. Waardoor het net blijft hangen in rondjes rijden als ze het zelf moet doen, terwijl ze m in de les of een clinic oid echt lekker aan de praat heeft.
Komt vast wel goed, ze kan m echt prima rijden, dus even door dit punt heen. Ze start m net M1, dus zit ook wel stukje spanning bij denk ik. Voorlopig stuur ik dr op onderlinge springwedstrijdjes in het ultra laag ofzo, zolang ze er maar lol in heeft!
@optiwolk: ik zat ook vaak zo op net winst. Zat m bij mij idd in brave proeven die voort kwamen uit nét niet voldoende gesloten en in verbinding, waardoor het totale beeld ook net gewoon bleef. Ineens had ik m voor elkaar en liep ie 200 in t M2. Toen twijfelde ik nog enorm, dus heb m gewoon eerst Z1 HC gestart. Puur voor mijn gevoel. Dat liep wel oké en daarna durfde ik officieel over.
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt denk ik...