Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wil94 schreef:Is eigenlijk per jury verschillend, hier wordt wel naar aanleuning gekeken dat die constand is. Galop is bij ons ook een struikelblok, ook een beetje loperig. Bij de ene jury krijgen we een 5, bij de ander een 6.
Ik ga volgende week zaterdag meedoen aan een clinic van Dinja van Liere. Nu vraag ik me af wat gewenst is, witte rijbroek met een net shirt of is een goed matchend trainingstenue ook goed. Heb namelijk nog niet eerder een clinic gereden.
haha, dus dat zit goed!
Heb het je al eens gezegd maar het is maar B hé, de ene jury kijkt meer naar nagevelijkheid als de ander. Ik denk dat als hij constant is, als je goed op de letters rijdt en nette overgangen maakt er niks aan de hand is en je een prima rondje kan sturen! Over je galop, gaat het thuis goed als je hem eerst iets inhoudt en dan in aanspringt? Dan zou ik dat doen. Ik zou dit zeker nog wel trainen. Het ging een tijd terug toch best goed? En ik heb niks om Ot z'n benen, maar dat heb ik met trainen ook niet. Als je het met trainen wel hebt, kan je het met losrijden ook doen. Met losrijden maakt het niet uit wat je er allemaal omheen doet. ;
leeneliefje schreef:wennie19 schreef:Tijdens de proef zonder (mag ook niets om tijdens de proef) en met losrijden heb ik springschoenen om
Is dit voor de ijzers?
ik kan hem morgen gelijk gebruiken
echt super blij mee!
het is een voorproefje van mn moeders nieuwe bedrijf By Dirkje op fb
Utixo schreef:Kennen jullie dat... een huiskamer volgen, en dan een dagje niet kijken, en doordat je dan zoveel gemist hebt nog even wachten... nu ben ik 23 pagina's verder. Ik ga ze thuis even op mijn gemak doorlezen.
Morgen een seminair meerijden van de nieuwe proeven. Ben benieuwd. Volgende week start ik ze voor het eerst.

MyHu schreef:ik had 167 en 185,5 punt de eerste proef vond ze erg spannend en was op een gegeven moment ook echt in der hoofd de weg kwijt (probeerde te stappen, draven en galopperen tegelijkSterkte Utixo!
Gefeliciteerd Wennie, wat waren je punten en hoe ging het?
Naat3, netjes!
Ik mag zondag weer starten, gewoon twee proeven in de B.
Ik wacht denk ik tot na de zomervakantie met starten in de L, eerst het wijken enzo er goed bevestigd op hebben.
)en de tweede proef ging wel redelijk nu gewoon kilometers maken over 2 weken mogen we weer