Tja tips voor de galop...Misschien inderdaad ook thuis kortere stukjes galop oefenen en dan de onderdelen uit de proef, of wat op een volgende onderdelen waar de galop in zit.
En als ze dan niet op tijd ontspant ga je niet terug naar draf maar galoppeer je nog even door tot ze wel ontspant en pak je het onderdeel evt nog een keer.
Ik zeg ook maar wat hoor...
Ik ben nu met die rare galopstukken in de M2 proeven wel meer de galoponderdelen mee aan het trainen zoals ze in de proeven gevraagd worden.
Die van mij vindt de galop nog heel lastig en ik heb het idee dat dat wel helpt. Hoop ik...
Ondanks dat je niet dat gehoopte punt hebt behaald, is het toch een keurig resultaat!
2 weken terug maakten we succesvol ons M1 debuut, vorige week wederom fijn kunnen rijden met tweemaal een eerste plek en dubbele punten. Gisteren deed ie er nog een schepje bovenop.. 1e proef liep hij er mega fijn aan, alleen was ie zó scherp aan de hulpen dat er erg grote afstemminsfouten in zaten. Desalniettemin was ik heel blij want hij liep kneitergoed verder, evengoed een dikke punt en 3e plaats. Maar de 2e proef, wauw... Hij liep echt als een baas de baan rond haha, wat resulteerde in een monsterscore van 215 punten en een ruime overwinning. Dusss, nu alweer ruim M2 startgerechtigd.

)