Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
Pffff ik ben gemotiveerd ik wil terug beginnen ik lees zo veel en wil zo veel uitproberen en beter worden en oplossen grrrr
ben het meteen gaan afhalen! Ben helemaal blij! Wat vinden jullie ervan?

.
. Cutie horse.
. Die van mij deed zo achterlijk vrijdag dat hij gevallen is
en daar schrok hij natuurlijk weer van.. Dus ja toen moest er heel hard verder gerend worden. Dan stress je toch echt wel een beetje als je paard bijna 10 weken alleen maar heeft mogen stappen en nog steeds op boxrust staat en pas een kleine week een beetje aan de longe mag vanwege een blessure aan beide voorbenen.
lina1998 schreef:Fijn dat het zo goed gaat allemaal! Hoe voel je je nu kaat?
Dat is nog niks met onrustig doen aan de longe. Die van mij deed zo achterlijk vrijdag dat hij gevallen is
en daar schrok hij natuurlijk weer van.. Dus ja toen moest er heel hard verder gerend worden. Dan stress je toch echt wel een beetje als je paard bijna 10 weken alleen maar heeft mogen stappen en nog steeds op boxrust staat en pas een kleine week een beetje aan de longe mag vanwege een blessure aan beide voorbenen.
Hij maakt het goed gelukkig! (Naar omstandigheden dan)
Ik kan ook eindelijk fantsoenlijk slapen nu en ben blij dat ik zelf mag longeren . Ouders zadelen wel op en af en alles wat dicht bij hem is maargoed.