Wie nog wedstrijd gehad? Ik ga vanmiddag weer, afgelopen week weinig gereden dus benieuwd hoe ze daar op reageert. Laatste wedstrijd voor de bk dus ga wel proberen risico's te nemen zodat weet hoe dat uitpakt
Nou ik heb dan eindelijk ook mijn L2 debuut gepland. Over anderhalve week gaan we eens een poging wagen. Ze loopt top momenteel dus verwacht geen gekkigheid.
Iris, mijn geheim, tja, lekker rijden, basis goed hebben en daar aan blijven scholen, los in de hand en vlug op been. Ook de tijd nemen te bevestigen, l1 en nu dus ook ga door tot (bijna) max punten.
Net startlijsten voor bk erop, als startnummer 1 helaas.....
Ik heb de regio afgezegd. Helemaal niet opgelet maar stomme kampioenschap is op vrijdag! Wie doet nou zo iets :'( ik moet dan gewoon werken en kan absoluut geen vrij krijgen. Echt super teleurgesteld ben ik niet hoor ik was erg in twijfel of ik wel ging. Ben erg bang voor felle kritiek en een afbrander met lage punten. Als dat zou gebeuren dan baal ik van mezelf en m'n paard en ben gewoon bang om weer in een negatief spiraal te komen nu het juist zo goed gaat!
Dat vind ik ook haike. En ik hecht geen waarde aan kampioenschap. Ik denk ook dat ik er veel te zenuwachtig voor ben hoor. Ik heb mijn besluit genomen ik ben blij dat ik hem heb gemaakt.
Knappe keuze Alice! Dan zie ik je dus niet volgende week!
Zaterdag liep Frou Frou super, maar op de een of andere manier was de jury er niet van gechameerd ( met mij, vele andere) dus maar 1 wp gekregen. Zo raar, maar 4 combinaties met winst naar huis van de 26 (?) geloof ik.
Sunshinee
Geplaatst: 10-08-16 22:06
hallo allemaal! mag ik mij nogmaals melden? voor 2 jaar geleden denk ik, heb ik mij al eens aangemeld met mijn Vos merrie met wie ik L2 zou starten, zij is inmiddels M1 startgerechtigd maar is geblesseerd al heel wat maanden.
Maar nu ben ik back on track met een painted black! sinds 19 april zijn wij wedstrijden gaan rijden en vandaag onze laatste punt in het L1 gehaald. (moest er nog 1, kreeg er 3 haha)
vanavond dus 2x 2e met 204 en 184,5 dit betekend dat wij volgende week ons L2 debuut maken.
dit zijn wij
fleur_yen
Geplaatst: 10-08-16 23:22
Haike wat gaan jullie toch super! Alice, fijn dat je achter je keuze staat Safrou, gefeliciteerd met je kampioenschap Mooi paard heb je sunshinee, welkom
Ik lees nog steeds mee maar heb weinig te vertellen, Burana is momenteel geblesseerd, een vage kreupelheid, behandeling van de chiropractor heeft niet geholpen, wel resultaat te zien in haar spieren, maar niet in het onregelmatige, vervolgens heeft ze een maand 24/7 op de wei gestaan, dus voldoende rust, maar ook dat bleek niet te helpen. Dus momenteel ben ik bezig met de da, voor binnenkort een onderzoek met een echo en/of foto's. Heb gelukkig nog wel paarden van anderen om te rijden, maar wedstrijden zit er voorlopig niet in. Ben er niet helemaal gerust op, dus momenteel veel zorgen, moest het ook echt even een plek in m'n hoofd geven voordat ik zover was om een da te contacten, grootste angst is om daar met een kapot paard vandaan te komen natuurlijk.
Jeetje heftig Fleur-yen! Hoop dat het uiteindelijk weer goed komt! Zal heel hard duimen
Ik ben afgelopen weekend weer op pad geweest . Am was niet 100% fit. Klein beetje snotterig maar geen verhoging. Toch weer 1 winstpunt erbij. En bijna winst bij dezelfde jury als vorige x en dezelfde proef meer dan 10 punten verschil. Alleen jammer dat meneer in proef slecht voor been is maar met losrijden super.
Anoniem
Geplaatst: 12-08-16 21:46
Neee, wat naar.. sterkte!
Nou wij hebben vandaag ons debuut gestart in het L2. Het was echt een rot locatie. De buitenbak was een zwembak. Dat is toen de losrijbaan geworden en we zijn in de binnenbaan gestart. Gelukkig was die wel heel fijn, keurige bodem. Daarna 2e proef op gras.. Nou dat was drama. Kuilen, plassen en een hoop blubber en pluimen zuring Nee, dat was niet echt ideaal zeg maar...
Het verrasde me dan ook, dat we 2x 2e waren, met 200,5 punten en 184 punten. Zeer trots!! Heb inmiddels al anderhalf jaar niet meer gelesd... Maar moet voor richting t M1 wel hard aan de bak, gelukkig heb ik eindelijk een goede instructeur gevonden, dus maar is les inplannen. Spannend!