Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daffodil schreef:Ik heb al zo vaak filmpjes geplaatst, ik zit daar niet zo mee......als iemand het echt wil zien, kun je gewoon doorklikken op youtube namelijk. En wat dan nog, dan vindt iemand er wat van. Ik kan daar niet mee zitten.
Ik plaats nu wel niet zo vaak filmpjes, puur omdat papa niet kan/wil filmen en mama naar de trainingen niet zo vaak meegaat. Maar ik zit er niets mee in dat andere mensen mijn 'gebreken' zien
Ik hoop dan altijd dat iemand toch dé tip heeft om me verder te helpen
Maar die is nog wel niet gekomen.
daffodil schreef:Ik was van de zomer gestart, staat daar een fotograaf langs de bakrand en die zegt toen ik mijn proef uitkwam, ging niet zo goed he???
Het is zo makkelijk om iemand af te zeiken maar ach ik lach erom en heb geantwoord dat het maar net is wat je referentiekader is......en bij mezelf dacht ik stomme tuthola, bij jou bestel ik dus nooit iets![]()
Ik antwoord standaard trouwens met de vraag of het wat uitmaakt want hij gaat toch niet weg en krijgt zijn eten ook gewoon
Zou ik ook moeten leren. 
Is leuk om te zien en het kan ook nuttig zijn om een ander te zien rijden.
vreugde dansje whieeeee

Ben jaloers! Ik heb een beetje slechte beeldkwaliteit, maar jij je met een zweepje? Bij ons mag je vanaf M1 niveau niet meer met een zweep de baan in namelijk dus daarom viel het me op
Gezellig voor Lien en Jenny, nog een Belg in ons midden
Zie overigens steeds meer mensen in het Z met alleen trens. Meer dan vroeger lijkt wel. Jaja het is natuurlijk ook heeeel zielig! Wat je zegt Esther, 1 heel uur moet hij flink aan het werk en dan 23 uur om bij te komen. Te gek voor woorden!
Als hij 6 uur op de wei heeft gestaan en ik ga daarna rijden, dan is hij altijd wel een beetje moe.