Z2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

odenxia

Re: Z2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:13

Ik heb van mn 3 eerste Z2 wedstrijden filmpjes, maar die ga ik ook niet op bokt posten wil ze wel via pb sturen.

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:16

Welkom terug daffodil.

Ik wil jullie filmpjes wel zien hoor. Stuur ze maar per pb :D

Feanyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:17

Same. ^_^

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:22

Zo te lezen hebben toch best veel mensen moeilijke periodes gehad. Respect dat jullie doorgezet hebben en nu al zover gekomen zijn!

Ik zal eens vragen of mijn zusje stukjes van m'n les kan filmen, maar niet lachen hoor, want hij doet echt wel heel gek! ;)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:37

Ik heb al zo vaak filmpjes geplaatst, ik zit daar niet zo mee......als iemand het echt wil zien, kun je gewoon doorklikken op youtube namelijk. En wat dan nog, dan vindt iemand er wat van. Ik kan daar niet mee zitten.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:44

daffodil schreef:
Ik heb al zo vaak filmpjes geplaatst, ik zit daar niet zo mee......als iemand het echt wil zien, kun je gewoon doorklikken op youtube namelijk. En wat dan nog, dan vindt iemand er wat van. Ik kan daar niet mee zitten.

Ik ben het met je eens :D Ik plaats nu wel niet zo vaak filmpjes, puur omdat papa niet kan/wil filmen en mama naar de trainingen niet zo vaak meegaat. Maar ik zit er niets mee in dat andere mensen mijn 'gebreken' zien :D Ik hoop dan altijd dat iemand toch dé tip heeft om me verder te helpen :P Maar die is nog wel niet gekomen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:47

Ik was van de zomer gestart, staat daar een fotograaf langs de bakrand en die zegt toen ik mijn proef uitkwam, ging niet zo goed he???
Het is zo makkelijk om iemand af te zeiken maar ach ik lach erom en heb geantwoord dat het maar net is wat je referentiekader is......en bij mezelf dacht ik stomme tuthola, bij jou bestel ik dus nooit iets :D

Ik antwoord standaard trouwens met de vraag of het wat uitmaakt want hij gaat toch niet weg en krijgt zijn eten ook gewoon :Y)

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:53

daffodil schreef:
Ik was van de zomer gestart, staat daar een fotograaf langs de bakrand en die zegt toen ik mijn proef uitkwam, ging niet zo goed he???
Het is zo makkelijk om iemand af te zeiken maar ach ik lach erom en heb geantwoord dat het maar net is wat je referentiekader is......en bij mezelf dacht ik stomme tuthola, bij jou bestel ik dus nooit iets :D

Ik antwoord standaard trouwens met de vraag of het wat uitmaakt want hij gaat toch niet weg en krijgt zijn eten ook gewoon :Y)

Lekker bijdehand van die fotograaf. Kan me voorstellen dat je niks besteld heb, haha!

Qua filmpjes plaatsen, tja bij jullie zou ik het zo posten maar hier op bokt zijn toch een hoop geniale 13-jarige die het allemaal echt heel erg goed weten en op dat commentaar zit ik niet zo te wachten. Of commentaar over bijvoorbeeld stang&trens gebruik. Wat een nutteloze discussies zeg! Maar goed. Knap dat jullie je daar niks van aantrekken! ;) Zou ik ook moeten leren.

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:58

Iedereen heeft weleens een dipje, toch? Alleen bij de een is het wat langer dan bij de ander, maar het komt (bijna) altijd weer goed!

Ik ben wel benieuwd naar filmpjes! :D Is leuk om te zien en het kan ook nuttig zijn om een ander te zien rijden.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:06

De mijne staat op de vorige pagina :D

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:17

Ik ga morgen kijken! zit nu op me werk..

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:40

ik zal zo even kijke... maar ik begeef me momenteel op een roze wolk!
Net geklaagd dat het zo veel moeite kost met de wissels en verrekt net sprong die 3 hele mooie wissel naar rechts (zijn moeilijke kant) 1 van de 4 was in 2 waar die voor na sprong en dat is heeeeeel bijzonder aangezien dei altijd achter naspringt en links was zoals een tijdje al gewoon goed *\o/* vreugde dansje whieeeee

Ik trek teveel van andere mensen aan. ik durfde ook lange tijd niet de wissel te oefenen omdat ik wist dat hij niet alles goed sprong en bang was wat anderen ervan zouden denken 8)7
Dit heb ik eigenlijk bijna bij elke oefening die nieuw is...
Daarbij komt dat ook door opmerkingen die eerder gemaakt zijn dat ik soms gewoon niet durf te rijden wat helemaal nergens op slaat.

Ik weet dat in dit topic ik gerust filmpjes kan plaatsen maar omdat er ook niet topicmensen het waarschijnlijk zien doe ik het niet, gewoon om discussie te vermijden van mensen die snel lopen te zeiken dat iets paardenmishandeling is.

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:48

Ja ik zeg altijd tegen Ur en O`neill dat ze zo zielig zijn. Ik mishandel ze ook enorm. 1 uur per dag keihard aan de arbeid en de rest van de dag staan ze te vreten in stal of op de wei.. Ze hebben het echt slecht! :+

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:51

jaa bij mij ook, daarbij geestelijk mishandeld met mijn wisseloefeningen! En mijn stang jaa dat is al helemaal beulerij

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:07

Nee s&t doe ik niet aan bij Ur, dat vind ik zooooooooo zielig... Hahahaha :+

Hij loopt fijn op trens, dus zie de toegevoegde waarde niet om s&t erin te hangen bij hem ;)

En ja die wissels dat is pas echt dierenbeulerij... Shame on you Daisy! :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:08

Ik rij ook niet met stang en trens en die slof is ook incidenteel, met stang en trens gaat ie rotzooien met zijn tong......

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:11

die fijn mij loopt er juist wel fijn op dus ja waarom ook niet

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:13

O`neill liep er ook fijn op hoor, fijner als op een enkel trensje. Dus die reed ik ook op s&t en soms trek ik hem nog wel eens uit de kast. Dan staat ze me echt zo aan te kijken van: owjee baasje heeft weer een dressuur prik bui!!! Hahaha..

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:18

hahahaha kan niet hoor esther! kijk maar uit of ik stuur de dierenbescherming op je af

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:20

Mag ik mij ook melden? Heb vorige week mijn eerst M3 gestart. Dat is ongeveer gelijk aan Z2 denk ik.

Zie dat LienBono hier ook zit :wave:

Dit is het filmpje ervan :

Wissel gaan goed, als ik zelf niet twijfel... :o

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:41

welkom webster

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:49

Wat fijn Daisy!! Volhouden nu :)

Heey Webster. Leuk dat je je gemeld hebt. En meteen met een filmpje! Mooie combi zijn jullie. Lekker actief paard. Je wissels zien er goed uit :D Ben jaloers! Ik heb een beetje slechte beeldkwaliteit, maar jij je met een zweepje? Bij ons mag je vanaf M1 niveau niet meer met een zweep de baan in namelijk dus daarom viel het me op :) Gezellig voor Lien en Jenny, nog een Belg in ons midden :D :D

Vanquish is op trens nog steeds wel fijn, maar op stang en trens gaat alles met gemakkelijker af, dus ben toch overgestapt ;) Zie overigens steeds meer mensen in het Z met alleen trens. Meer dan vroeger lijkt wel. Jaja het is natuurlijk ook heeeel zielig! Wat je zegt Esther, 1 heel uur moet hij flink aan het werk en dan 23 uur om bij te komen. Te gek voor woorden! ;)

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:56

Bedankt!! Ja bij ons mag je nogal lang met zweep rijden.

Ik ben ook aan het twijfelen of ik S&T ga indoen... Het moet niet en hij loopt goed op trens.

heb een klein vraagje, begin april gaan de paarden terug naar de wei. Vorig jaar stonden ze 24/24u buiten met mogelijkheid om in de stal te gaan. Zou ik dat dit jaar ook weer doen? Heb vorig jaar met momenten de indruk gehad dat hij nogal vaak "lui" was op wedstrijd. En nu komt natuurlijk het "zware" werk eraan...

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 15:00

Als je paard eraan went moet het vast te doen zijn. Ik denk dat jij het beste zelf kan inschatten wat je paard goed doet.

Persoonlijk zou ik het niet doen. Vanquish gaat altijd weer naar z'n stalletje 's avonds :) Als hij 6 uur op de wei heeft gestaan en ik ga daarna rijden, dan is hij altijd wel een beetje moe.

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 15:02

Ik bouw het altijd op eerst alleen een paar uur op de wei dan halve dagen en uiteindelijk staat hij vaak 24/7 afhankelijk van het weer. Als ik wedstrijd heb zet ik hem altijd een dag ervoor gewoon op stal.