asjemenou schreef:Waarom zou je de rekening voor komend jaar dan niet betalen?
Die staat toch los van de coupons?
De KNHS verekend de teruggave ook met eventueel nog openstaande rekeningen dus waarom zouden wij dat niet mogen dan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kris schreef:Als je die niet betaald mag je ook niet starten. Wil je het risico lopen dat je de ring niet in mag als je op concours bent?
Scum schreef:Eigenlijk hebben alle verenigingen wel een printer ter plekke staan. En via het concoursprogramma kun je gewoon ter plekke een coupon uitdraaien.
ponyparadijs schreef:Scum schreef:Eigenlijk hebben alle verenigingen wel een printer ter plekke staan. En via het concoursprogramma kun je gewoon ter plekke een coupon uitdraaien.
Wij hebben op de wedstrijd locatie geen printer staan hoor.
Uiteraard heb ik wel altijd lege reserve exemplaren mee. Daar zou ik dan met de hand gegevens op in kunnen vullen.
Het punt wat jij aan geeft tjoepatjoep snap ik niet helemaal. Voorheen met de coupon kon het zijn dat hij niet was aangekomen. Of dat je hond hem op heeft gegeten. Maar nu stuur je per email een inschrijfformulier. Dus waar wil je heen?
Sommige secretariaten zijn sowieso heel moeilijk met bijschrijvingen of wijzigingen. Andere weer niet. Beetje afhankelijk van het secretariaat dus!
Mirjam79 schreef:Ja, vanuit onze kring wordt het vrijwel verplicht om een laserprinter aan te schaffen. De protocollen moeten op de wedstrijd binnen een half uur door de ruiter/amazone gecontroleerd worden (alles wordt digitaal ingevoerd). En daarna moet alles in één keer geprint worden (en misschien nog wel afgetekend worden door de federatievertegenwoordiger/jury)
Op de factuur staat óf dat je 'm binnen ... moet betalen, óf dat ie binnenkort afgeschreven wordt van rekeningnummer...
doom schreef:Wat ik er van begreep ( ook secretariaat) heb je na de prijsuitreiking 30 min de tijd om op de punten te reageren. de jury moet na de prijs uitreiking ook minimaal 30 min blijven zitten ( dit was altijd al zodat ruiters het een en ander nog konden bespreken als ze dit wilden) dus ik voorzie ook geen problemen
leonie87 schreef:doom schreef:Wat ik er van begreep ( ook secretariaat) heb je na de prijsuitreiking 30 min de tijd om op de punten te reageren. de jury moet na de prijs uitreiking ook minimaal 30 min blijven zitten ( dit was altijd al zodat ruiters het een en ander nog konden bespreken als ze dit wilden) dus ik voorzie ook geen problemen
Nee de jury moet tot 30 min na het einde van de rubriek aanwezig zijn. Dus als de organisatie bij grote zomerwedstrijden pas aan het einde van de dag uitreiking houd is de jury er echt niet meer om het totaal overzicht te ondertekenen. Heeft de knhs ook weer goed over nagedacht...