Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charmaine schreef:Klinkt goed Getup! Punten zijn punten hoor, mag je blij mee zijnWas best al poosje geleden toch, dat je zelf gestart was?
Als iemand het leuk vind om te schrijven of te ringmeesteren, ik heb nog wat plekjes op te vullen deze zomer
Charmaine schreef:Hier kijken we ook terug op een geslaagde wedstrijddag. Mooi weer gehad, jury heeft behoorlijk wat punten kunnen weggeven. En weer complimenten gekregen van deelnemers over de fijne gemoedelijke sfeer bij ons.
Zelf 2 puntjes rijker. Was zelf niet heel tevreden over proef 1 en vond proef 2 heel veel beter gaan, maar punten waren nagenoeg gelijk. Toen ik protocol even kritisch geanalyseerd had, kon ik dat wel begrijpen...
Nu eerst weer paar keer crossen en dan 3 juni volgende dressuurwedstrijd
Babootje schreef:Charmaine schreef:Hier kijken we ook terug op een geslaagde wedstrijddag. Mooi weer gehad, jury heeft behoorlijk wat punten kunnen weggeven. En weer complimenten gekregen van deelnemers over de fijne gemoedelijke sfeer bij ons.
Zelf 2 puntjes rijker. Was zelf niet heel tevreden over proef 1 en vond proef 2 heel veel beter gaan, maar punten waren nagenoeg gelijk. Toen ik protocol even kritisch geanalyseerd had, kon ik dat wel begrijpen...
Nu eerst weer paar keer crossen en dan 3 juni volgende dressuurwedstrijd
Gefeliciteerd Charmaine. Waar is ‘bij ons’?
MyWishMax schreef:Ook gaaf, autumn! Hoe gingen de clinics?