Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snorlex

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 23:55

AirDrop indien jullie een iPhone hebben?

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 00:08

Ik vraag dan of stalgenootje video op de website met mijn account wil uploaden.

Hier ook weer punten terug. Heel fijn commentaar en tips voor hogere cijfers. Had 190,5 en was daar heel blij mee. Nu de nieuwe proef trainen

Abigail84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 14:43

Ik heb eindelijk weer eens meegedaan, zondag nog de oude proef en maandag de nieuwe proef in de L2 (debuut), ben benieuwd! Dat met die neusriem was nieuw, nu heeft mijn filmer wel 2 vingers ertussen gedaan en gefilmd, maar dan aan de zijkant...nu kom ik erachter dat het de voorkant moet zijn?
Ik wil vrijdag een filmpje opnemen voor volgende week, want deze week heb ik al ingestuurd. Dat mag toch? Maar wat moet ik dan als datum noemen? 8/2 of gewoon 5/2?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:04

Ik heb mijn eerste twee filmpjes ook met vingers aan de zijkant onder de neusriem opgestuurd. Nu kan je echt wel zien dat mijn neusriem superlos zit en ze zijn dan ook niet afgekeurd. Voor de zekerheid doen we nu wel de vingers op het neusbot onder de neusriem. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, Abigail.

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:25

Abigail84 schreef:
Ik heb eindelijk weer eens meegedaan, zondag nog de oude proef en maandag de nieuwe proef in de L2 (debuut), ben benieuwd! Dat met die neusriem was nieuw, nu heeft mijn filmer wel 2 vingers ertussen gedaan en gefilmd, maar dan aan de zijkant...nu kom ik erachter dat het de voorkant moet zijn?
Ik wil vrijdag een filmpje opnemen voor volgende week, want deze week heb ik al ingestuurd. Dat mag toch? Maar wat moet ik dan als datum noemen? 8/2 of gewoon 5/2?
gewoon de datum van rijden, in dit geval 5. Filmpje mag 7 dagen oud zijn

Abigail84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 19:34

_Anneruth schreef:
Ik heb mijn eerste twee filmpjes ook met vingers aan de zijkant onder de neusriem opgestuurd. Nu kan je echt wel zien dat mijn neusriem superlos zit en ze zijn dan ook niet afgekeurd. Voor de zekerheid doen we nu wel de vingers op het neusbot onder de neusriem. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, Abigail.

Dat kan je bij mij ook heel duidelijk zien, zal wel goedkomen.

Voor degenen die de laatsten weken wekelijks een proefje filmen, hoe lang moeten jullie nu gemiddeld wachten op uitslag? Of is daar weer geen peil op te trekken?

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 19:57

Laatste een halve dag
Een na laatste 9 dagen

Abigail84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 19:59

tammiebels schreef:
Laatste een halve dag
Een na laatste 9 dagen

geen peil op te trekken dus, we wachten weer rustig af....maar toch zooo benieuwd

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 20:08

Die een na laatste zal wel een uitzondering zijn geweest, is 2 keer naar een andere jury gestuurd dus denk dat daar iets was waardoor deze jury's ze niet konden beoordelen. Tijdgebrek of...

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 21:31

Hier mijn punten terug van afgelopen zondag. Mega trots op mijn draakje
193.5 in de M2

Abigail84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 16:51

Punten van proef 14 terug. 191,5. Er staat alleen rechtsboven de punten training....heeft iedereen dit? Hij telt toch wel mee voor de punten hoop ik.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 16:54

Ja, dat staat er bij iedereen.

Gefeliciteerd met je winstpunt!

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 21:54

Gefeliciteerd, mooie punten!

Ik heb weer een paar L1-proeven gekregen vanmorgen, het grootste deel heb ik al beoordeeld. Morgen de laatste twee nog. Vind het echt fijn dat ik genoeg tips kwijt kan zo, hoop dat de combinaties er wat mee kunnen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 22:13

Ik had er net weer eentje. Met flink trekken nog geen 2 vingers onder neusriem.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 22:46

Ik heb er afgelopen vrijdag 7 gehad en maandag nog 5. Dit keer zonder te mailen.
Vind t online jureren super fijn omdat je stil kan zetten en opnieuw kan bekijken. Fijn om daardoor genoeg tijd te hebben voor voldoende commentaar. Ik denk hierdoor dat mijn jury oog ook beter getraind wordt voor als we straks weer live mogen. Van huis uit FNRS jurylid en nu bijna 2 jaar KNHS. En qua jureren is dat toch écht een flink verschil van kijk/beoordelingswijze.

Maar t valt echt op hoe slecht er voorbereid wordt op hoe je moet filmen/wat je moet tonen.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 23:30

Ik zet wel stil, maar kijk in principe niet opnieuw. Dat kan immers regulier ook niet. Of ik moet net gestoord worden door een kind of de deurbel, maar dan heb ik het onderdeel niet volledig gezien.

Ik had er vorige week eentje waarbij zo duidelijk voorgesteld werd en ook het filmen was enorm stabiel, daar heb ik wel een compliment voor onderaan het protocol gezet.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 00:39

PSvanLot schreef:
Ik had er net weer eentje. Met flink trekken nog geen 2 vingers onder neusriem.

Vraag ik me af, waarom ze het insturen...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 10:43

HarmanyL schreef:
Maar t valt echt op hoe slecht er voorbereid wordt op hoe je moet filmen/wat je moet tonen.
Op "gewone" wedstrijden verbaas ik me er al heel vaak over hoe slecht mensen voorbereid zijn. Alleen hebben ze dan vaak de mazzel dat ze kunnen zien wat anderen doen of iemand ze aanspreekt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 11:02

Katja schreef:
HarmanyL schreef:
Op "gewone" wedstrijden verbaas ik me er al heel vaak over hoe slecht mensen voorbereid zijn. Alleen hebben ze dan vaak de mazzel dat ze kunnen zien wat anderen doen of iemand ze aanspreekt.

Nou idd. Ik had op de noordelijke kampioenschappen gelijk de eerste die zonder paspoort kwam. Die kon retour. Iemand is het paspoort thuis gaan ophalen (2u enkele reis). Die mocht van mij de proef rijden maar als het paspoort niet getoond was voor het einde van de ring dan was zij uitgesloten. Zij moesten ook springen en crossen. Die had paspoort nooit mee. Harde les. Veel waren er ook niet goed geënt.

Abigail84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 13:11

Mensen kunnen zo slordig zijn soms, terwijl het helemaal niet moeilijk is. Even goed lezen en checken of je alles hebt. Ik ben zelf leerkracht...dus kom het maar al te vaak tegen. Maar meestal leren ze wel na zo'n fout, ik zou mezelf echt voor mijn kop slaan als mijn proef werd afgekeurd omdat ik iets stoms ben vergeten.

Mirtexo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 13:48

Weet iemand hoe lang het kan duren voor dat ik de beoordeling binnen heb? Heb mijn proef afgelopen zondag ingestuurd. Vorige week had ik het ook op zondag ingestuurd en toen had ik de beoordeling dinsdag al :)

Abigail84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 13:49

Ik had de proef die ik zondag instuurde (14/L2) gisteren terug. Ik wacht nu nog op proef 11, die stuurde ik maandag in.

Mirtexo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 13:51

Hmm ik heb proef 10 L1 ingestuurd. Ben de hele dag mn mail aan het refreshen haha

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 14:10

Ik heb vandaag een pluk week 1-2 tot 7-2 gekregen. Elke dag zal er iets beoordeeld worden.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 15:30

Mirtexo schreef:
Weet iemand hoe lang het kan duren voor dat ik de beoordeling binnen heb? Heb mijn proef afgelopen zondag ingestuurd. Vorige week had ik het ook op zondag ingestuurd en toen had ik de beoordeling dinsdag al :)

Het wisselt heel erg.
de jury's moeten er ook tijd voor hebben, ik vermoed dat ze ook nog gewoon werken en dit er naast doen. heb gewoon geduld en hij komt van zelf :)