Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Abigail84 schreef:gewoon de datum van rijden, in dit geval 5. Filmpje mag 7 dagen oud zijnIk heb eindelijk weer eens meegedaan, zondag nog de oude proef en maandag de nieuwe proef in de L2 (debuut), ben benieuwd! Dat met die neusriem was nieuw, nu heeft mijn filmer wel 2 vingers ertussen gedaan en gefilmd, maar dan aan de zijkant...nu kom ik erachter dat het de voorkant moet zijn?
Ik wil vrijdag een filmpje opnemen voor volgende week, want deze week heb ik al ingestuurd. Dat mag toch? Maar wat moet ik dan als datum noemen? 8/2 of gewoon 5/2?
_Anneruth schreef:Ik heb mijn eerste twee filmpjes ook met vingers aan de zijkant onder de neusriem opgestuurd. Nu kan je echt wel zien dat mijn neusriem superlos zit en ze zijn dan ook niet afgekeurd. Voor de zekerheid doen we nu wel de vingers op het neusbot onder de neusriem. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, Abigail.
Katja schreef:HarmanyL schreef:Op "gewone" wedstrijden verbaas ik me er al heel vaak over hoe slecht mensen voorbereid zijn. Alleen hebben ze dan vaak de mazzel dat ze kunnen zien wat anderen doen of iemand ze aanspreekt.Maar t valt echt op hoe slecht er voorbereid wordt op hoe je moet filmen/wat je moet tonen.
Mirtexo schreef:Weet iemand hoe lang het kan duren voor dat ik de beoordeling binnen heb? Heb mijn proef afgelopen zondag ingestuurd. Vorige week had ik het ook op zondag ingestuurd en toen had ik de beoordeling dinsdag al