marshmellow schreef:Ik heb ook de punten van de 28ste!
B debuut met een paard dat ik nu een maandje rijd; 212 punten![]()
En met mijn eigen paard in de L2 192 punten.
Super tevreden met de puntjes en ook fijn commentaar van de jury
Wow!!!!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_x_Vace_x_ schreef:Caritas schreef:Ben ik trouwens de enige neuroot of zijn er meer die, als ze op hun uitslag wachten, de hele tijd bijna dwangmatig de klasseringen pagina verversen?
Zelfs mijn vriend wordt er gek van ! Hahaha ik wacht nog op 23e
wanted schreef:Ik vind het persoonlijk ook heel prettig dat bij veel punten commentaar staat en waar een punt op gebaseerd is! Ik had bevoordeeld bij mij middenstap staan; over de benen goed maar hals moet er meer uit. Daar kan je echt wat mee!
IvyRose schreef:Hebben meer mensen hun eigen filmpjes nog eens bekeken met het commentaar van de jury ernaast? Normaal heb je na een wedstrijd altijd een bepaald gevoel, wat bij mij soms afhangt van maar een enkel onderdeel, bijvoorbeeld een mislukte overgang of een keertje schrikken van iets![]()
Nu kun je echt goed kijken wat de jury zegt en je gevoel loslaten, puur op wat er te zien is je eigen mening baseren. Denk niet dat dat gelijk de dag na de proef kan, maar ietsje later wel
IvyRose schreef:Hebben meer mensen hun eigen filmpjes nog eens bekeken met het commentaar van de jury ernaast? Normaal heb je na een wedstrijd altijd een bepaald gevoel, wat bij mij soms afhangt van maar een enkel onderdeel, bijvoorbeeld een mislukte overgang of een keertje schrikken van iets![]()
Nu kun je echt goed kijken wat de jury zegt en je gevoel loslaten, puur op wat er te zien is je eigen mening baseren. Denk niet dat dat gelijk de dag na de proef kan, maar ietsje later wel
Fellor schreef:Caritas schreef:Ik ben ook weleens halverwege gestopt toen ik nog BB reed en de jury een L protocol voor zich had. Hoe dan? M'n naam staat er toch op?
De jury weet soms niet wie er in de ring is als je je niet voorstelt en ze gaan er vaak ook vanuit dat de volgorde van de protocollen klopt terwijl er zonder hun weten iets gewijzigd is.
Daarbij geven ze soms gewoon punten voor wat ze zien omdat ze inmiddels wel weten welke punten er in een proef voorkomen en als de schrijver dan niet doorheeft dat het niet klopt met wat er op het protocol staat, dan komen ze er niet achter.
Caritas schreef:Werd getipt door een kennis dat ze mij zag op de pagina van een fb vriend. Schijnt een reële jury te zijn dus niet zo'n voor de fokker jury die alleen dressuurgefokte voorbeenzwaaiers punten geeft.
Caritas schreef:[ [url=m/V7Om8C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik dacht dat filmpjes eigendom werden van de knhs, niet dat jury's ze op hun eigen social media kanalen zetten. (Edit: het is een still, hoor ik net)
daffodil schreef:Dit werkt alle kanten op idd. De jury plaatst een still uit een filmpje zonder dat daar duidelijk iemand op te zien is, geen namen ,geen punten oid. Alleen een bijzonder positief bericht vwb het nieuwe jureren. Dat had ik ook kunnen doen. Ik zie hier geen kwaad in.
Tegenovergesteld is dat wij, juryleden, altijd al het risico lopen om met naam en toenaam op social media besproken te worden. En dat gebeurt....ik heb meerdere malen berichten voorbij zien komen, in de regel altijd negatief over een jury, die dan met naam en toenaam genoemd wordt. Daar wordt weinig ruchtbaarheid aan gegeven maar besef wel, ook wij zijn vrijwilligers die dit uit hobby doen. We zijn niet feiilloos, mensen kunnen fouten maken, mensen kunnen dingen anders zien maar dat openbaar hakken op social media zou wat mij betreft een tandje minder kunnen.
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat de sport leuk blijft en ik vind zo'n bericht als hierboven alleen maar positief! Bedenk je wel dat als de juryleden niet mee willen werken aan dit nieuwe jureren, jullie nog langer kunnen wachten op je punten, nieuwe evenementen etc. Dan kun je gewoon thuis rondjes blijven rijden en gebeurt er helemaal niets!
daffodil schreef:Dit werkt alle kanten op idd. De jury plaatst een still uit een filmpje zonder dat daar duidelijk iemand op te zien is, geen namen ,geen punten oid. Alleen een bijzonder positief bericht vwb het nieuwe jureren. Dat had ik ook kunnen doen. Ik zie hier geen kwaad in.
Tegenovergesteld is dat wij, juryleden, altijd al het risico lopen om met naam en toenaam op social media besproken te worden. En dat gebeurt....ik heb meerdere malen berichten voorbij zien komen, in de regel altijd negatief over een jury, die dan met naam en toenaam genoemd wordt. Daar wordt weinig ruchtbaarheid aan gegeven maar besef wel, ook wij zijn vrijwilligers die dit uit hobby doen. We zijn niet feiilloos, mensen kunnen fouten maken, mensen kunnen dingen anders zien maar dat openbaar hakken op social media zou wat mij betreft een tandje minder kunnen.
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat de sport leuk blijft en ik vind zo'n bericht als hierboven alleen maar positief! Bedenk je wel dat als de juryleden niet mee willen werken aan dit nieuwe jureren, jullie nog langer kunnen wachten op je punten, nieuwe evenementen etc. Dan kun je gewoon thuis rondjes blijven rijden en gebeurt er helemaal niets!
DreamGuide schreef:Caritas schreef:[ [url=m/V7Om8C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik dacht dat filmpjes eigendom werden van de knhs, niet dat jury's ze op hun eigen social media kanalen zetten. (Edit: het is een still, hoor ik net)
En vice versa vind ik het niet zo netjes om de naam van het desbetreffende jurylid online te plaatsen.
@_x_Vace_x_
Nope, schiet niet echt op...
_x_Vace_x_ schreef:Er was 1 jury die heeft denk ik ook van jou 1 categorie over het hoofd gezien ze gaan hem nu bellen dit zsm te beoordelen, was precies m1 rubriek van 23e al het andere was namelijk wel beoordeeld
DreamGuide schreef:_x_Vace_x_ schreef:Er was 1 jury die heeft denk ik ook van jou 1 categorie over het hoofd gezien ze gaan hem nu bellen dit zsm te beoordelen, was precies m1 rubriek van 23e al het andere was namelijk wel beoordeeld
Ik heb M2 gereden, niet M1.. Ik zal de KNHS ook maar even een berichtje sturen denk ik...