Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maaaarrrrrr.... wat veel belangrijker is...... ik zit inmiddels weer op Raika
 maaaarrrrrr.... wat veel belangrijker is...... ik zit inmiddels weer op Raika  

super tof om er weer op te zitten natuurlijk! Maar ik moet ook toegeven dat het best moeilijk is om te accepteren dat je niet alleen helemaal opnieuw moet beginnen (want Raika was pas een half jaartje onder het zadel en ze is nu dus echt weer haar balans kwijt enz.) maar dat we ook nog een mega moeilijkheidsgraad erbij hebben gekregen. Haar buik is natuurlijk niet meer wat het geweest is en de aanspanning en vooral links oprekken is echt een mega uitdaging.
 super tof om er weer op te zitten natuurlijk! Maar ik moet ook toegeven dat het best moeilijk is om te accepteren dat je niet alleen helemaal opnieuw moet beginnen (want Raika was pas een half jaartje onder het zadel en ze is nu dus echt weer haar balans kwijt enz.) maar dat we ook nog een mega moeilijkheidsgraad erbij hebben gekregen. Haar buik is natuurlijk niet meer wat het geweest is en de aanspanning en vooral links oprekken is echt een mega uitdaging.  
  maar we zijn in ieder geval weer op de goede weg en ik hoop dat ik haar vanaf juli/augustus weer wat serieuzer mag gaan trainen
 maar we zijn in ieder geval weer op de goede weg en ik hoop dat ik haar vanaf juli/augustus weer wat serieuzer mag gaan trainen  

Op dat laatste rechte stukje kon ik hem niet meer in galop aanspringen om op het juiste punt overgang terug naar draf te maken.
 Op dat laatste rechte stukje kon ik hem niet meer in galop aanspringen om op het juiste punt overgang terug naar draf te maken.

nog even goed proeven uit hoofd leren nu haha!
 nog even goed proeven uit hoofd leren nu haha!                                                         

xsensibel schreef:Iemand van jullie die mee heeft gereden met de online wedstrijd van de 28e? Ik heb dus nog steeds geen uitslag....

linda2008 schreef:xsensibel schreef:Iemand van jullie die mee heeft gereden met de online wedstrijd van de 28e? Ik heb dus nog steeds geen uitslag....
Er is een heel topic vol on-line starters
[WD-V] Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?
Roulette, nee dat meen je niet, een nieuwe blessure? wat vervelend! Wat heeft ze?

Komende weken zal ze wel heel hard vooruit gaan denk ik. Dat lijkt me ook wel fijn, want dan kun je dit ook makkelijker achter je laten.
 Komende weken zal ze wel heel hard vooruit gaan denk ik. Dat lijkt me ook wel fijn, want dan kun je dit ook makkelijker achter je laten.  Ik denk dat ik de dressuurproeven even ga minderen, ga inzetten op een winstpunt in springen en dan crossen!
 Ik denk dat ik de dressuurproeven even ga minderen, ga inzetten op een winstpunt in springen en dan crossen!   Dit vind ze leuk!
 Dit vind ze leuk!
 Dat vond ik niet zo chill.. Een verantwoording nemende reactie daarop is na twee weken nog uit gebleven en er is niks aangepast. Ik geef ze tot vandaag en neem dan contact met de Autoriteit Persoonsgegevens op om te zien wat zij kunnen doen. Zo wordt een leuk initiatief toch plotseling heel anders..
  Dat vond ik niet zo chill.. Een verantwoording nemende reactie daarop is na twee weken nog uit gebleven en er is niks aangepast. Ik geef ze tot vandaag en neem dan contact met de Autoriteit Persoonsgegevens op om te zien wat zij kunnen doen. Zo wordt een leuk initiatief toch plotseling heel anders.. 

dus voor mij ook niet. We hebben nog wel wat (controle)bezoekjes aan de kliniek op de planning staan, maar zo lang het maar een stijgende lijn vasthoudt vind ik alles prima
 dus voor mij ook niet. We hebben nog wel wat (controle)bezoekjes aan de kliniek op de planning staan, maar zo lang het maar een stijgende lijn vasthoudt vind ik alles prima  

Je zit er in ieder geval weer op, dat is al heel wat.
  Je zit er in ieder geval weer op, dat is al heel wat. Succes alvast met de springwinstpunt. Is nog niet zo lastig met de stijlpunten volgens mij. Heb je nog contact opgenomen met de Autoriteit Persoonsgegevens? Ik vind het ook alles behalve netjes van de KNHS.
  Succes alvast met de springwinstpunt. Is nog niet zo lastig met de stijlpunten volgens mij. Heb je nog contact opgenomen met de Autoriteit Persoonsgegevens? Ik vind het ook alles behalve netjes van de KNHS.  

Voor nu moet hij eerst nog leren zijn benen op te tillen
 Voor nu moet hij eerst nog leren zijn benen op te tillen 

Gewoon even 189 punten gereden met mijn huis-, tuin- en keukenpony. Ben daar echt wel even heel trots op want we komen van heel ver en ik vind hem in de basis nog steeds niet goed bevestigd, dus toch leuk dat we nette punten neer kunnen zetten! De teller staat nu op B+4
 Gewoon even 189 punten gereden met mijn huis-, tuin- en keukenpony. Ben daar echt wel even heel trots op want we komen van heel ver en ik vind hem in de basis nog steeds niet goed bevestigd, dus toch leuk dat we nette punten neer kunnen zetten! De teller staat nu op B+4  

morgen nog even oefenen hahaha
 morgen nog even oefenen hahaha                                                          Supertof!
 Supertof!  Je gaat écht lekker!
  Je gaat écht lekker! Wij zijn twee jaar geleden begonnen met cavaletti's en kruisjes, dus dat benen optillen en dan crossen starten red je makkelijk in de toekomst!
 Wij zijn twee jaar geleden begonnen met cavaletti's en kruisjes, dus dat benen optillen en dan crossen starten red je makkelijk in de toekomst! 
 Ik blijf hartstikke nuchter, maar ook heel ongemakkelijk. Ik weet nog niet wat ik ermee moet.
 Ik blijf hartstikke nuchter, maar ook heel ongemakkelijk. Ik weet nog niet wat ik ermee moet.