Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mahitri schreef:De clinic was echt super! Het probleem ligt bij ..................... mijIk ga dus voorover zitten en daarop komt Berend weer terug in tempo. Zodra ik meer naar voren bleef kijken en rechtop zat, bleef hij ook beter voorwaarts gaan
Ook moet hij veel compacter blijven en dat begint al bij de stap. Hij gooit zijn boeg helemaal naar voren en hangt dan in mijn hand waardoor remmen niet meer lukt. Ik moest veel overgang rijden naar het halthouden en als hij dan niet van mijn hand afbleef eerst achterwaarts tot hij het gewicht weer op zijn achterbenen had en dan pas weer naar voren. Ik vond haar ook heel fijn uitleg geven!
vibabu schreef:Dat klinkt als een geslaagde clinic!
Mijn paard heeft uiteindelijk als advies gips gekregen. Hij staat nog op de kliniek want hij kon het nog niet worden met zn gipsen beentje. Als het goed is mag hij morgen naar huis. Ik ben aan het tellen. Vandaag zitten we op dag 2 van 90
Citaat:Wanneer ga je nu weer op stap?
vibabu schreef:Dat klinkt als een geslaagde clinic!
Mijn paard heeft uiteindelijk als advies gips gekregen. Hij staat nog op de kliniek want hij kon het nog niet worden met zn gipsen beentje. Als het goed is mag hij morgen naar huis. Ik ben aan het tellen. Vandaag zitten we op dag 2 van 90
Yvank_ schreef:Geslaagde clinic dus!
Wat balen zeg Vibabu moet hij 90 dagen gips? Of is de totale hersteltijd zolang?