[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alice13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:56

Oh dan gaan we dan samen over naar het M1 topic hahaha.

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 20:13

Iedereen gefeliciteerd met de nette punten en prijzen!

Zojuist opgegeven voor de kringkampioenschappen, deze zijn 30 juli.
Madame heeft na Almelo een beetje vakantie gehad dus nu mag ze weer aan de bak :j . Teller staat op L2 + 5, we zijn al bezig met de M oefeningen. Blijf me verbazen hoe ze de oefeningen oppakt, nu nog de controle :')

Afbeelding

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 20:36

Dan ga ik straks ook over naar de M1 :p

Nog 1 puntje en dan ga ik over wij zijn echt toe aan een nieuwe uitdaging en zijn het wijken zat aan het worden hihib

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 20:50

Jeetje wat gaan jullie allemaal hard!
Gefeliciteerd voor de mensen die punten hebben gereden.

Ik ga volgend weekend het weer een x proberen. Wilde eigenlijk vandaag al op pad, maar kon dat meneer niet aandoen. Vorige week is er een nieuwe smid geweest en heeft behoorlijk wat herstel werk moeten doen. Paardje was daardoor niet helemaal in zijn doen. Sinds woensdag gaat het vele malen beter. Is een hele aanpassing voor hem dus niet teveel willen en verwachten volgende week. Gewoon lol hebben. Ook gaan we naar een nieuwe locatie. Ik weet waar het is maar heb er nog nooit gestart

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 20:54

Jammer kommetje dan dit weekend niet kon starten maar hopelijk dan straks wel beter op z'n benen!

Trysteffie ook naar het m1, gezellig!

Ik l2 trouwens nog niet beu, vind elke keer dat er nog genoeg beter kan. Afgelopen week wat simpel gereden alleen, komende week wat oppakken en vanaf volgende week flink trainen voor de kampioenschappen. Proeven gaan al netjes meestal maar mogen minder braaf dus daar komende tijd aan werken, en de galop moet nog sterker.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 11:56

Haike, ik denk ook dat het altijd beter kan. Maar wedstrijd is moment op zich. Een spoort toets moment, we maken allemaal wel eens een goede of slechte toets. Ik denk dat de basis is wat je thuis traint en daarin kunnen wij wel echt een niveautje omhoog!

Ik heb me blijkbaar toch geselecteerd Vd Overijsselse. Dus we doen nog een wedstrijdje hahaha

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 17:40

Alice13 schreef:
Ik heb me blijkbaar toch geselecteerd Vd Overijsselse. Dus we doen nog een wedstrijdje hahaha

Gefeliciteerd! *\o/*

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 16:13

Ben door naar de regiokampioenschap..

Maar helaas kan ik d'r niet aan meedoen paard lief is dan met de eigenaar een weekendje Veluwe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 16:28

Gefeliciteerd Alice en trysteffie! Wel jammer je dan niet kan starten

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 18:04

trysteffy wat jammer zeg!!! Baal je er niet ontzettend van?

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:57

Ja dat wel..
Maar de eigenaar gaat nu voor het eerst na 4 jaar met hem oppad dan gun je hun ook gewoon.

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 19:42

Lang niet meer op geweest! Sorry!
Fijn om te horen dat het hier goed gaat....En er een paar al overwegen om M1 te starten!

Sportief van je trysteffy!

Mijn pony en ik hadden dus laatst onze L2 debuut gemaakt, tevens een selectiewedstrijd.
We haddden 187 181.5 en 197 punten (die laatste was niet voor selectie) en zijn geselecteerd voor de kampioenschappen! We hebben er zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 20:01

Jammer trysteffie, zeker geen mogelijkheid ze een ander weekend gaan, of het te combineren is?

Gefeliciteerd Iris, welke regio?

Sowieso veel regiogangers hier, wanneer zijn bij jullie de kampioenschappen?

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 22:53

19 Tot 21 augustus in Hardenberg provincie Overijssel.

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 00:32

11 tm 13 augustus in Harich
Provincie Friesland

Ik doe met m'n andere paard mee in de klasse B individueel en ook verenigingskampioenschap.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 09:03

Wat leuk dat we allemaal zo fanatiek zijn *\o/*

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 09:29

haike schreef:
Jammer trysteffie, zeker geen mogelijkheid ze een ander weekend gaan, of het te combineren is?

Gefeliciteerd Iris, welke regio?

Sowieso veel regiogangers hier, wanneer zijn bij jullie de kampioenschappen?

Nee helaas niet paard lief gaat dan naar de Veluwe en wedstrijd is dicht bij Amsterdam.
Ander weekend kon ze helaas niet.

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 19:45

Jaaa leuk zeg!

Annetm jij moet dus zaterdag starten in Harich? Ik vrijdag.

Iedereen alvast heel veel succes!

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het proeven overrijden werkt op de (fries) kampioenschappen, ponys l2 ?
Je moet dus eerst een proef rijden, en de besten mogen nog een keer, telt dan het gemiddelde van beide proeven mee voor het afvaardigen naar de hippiade of alleen de punten van de tweede proef?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 20:01

Was dit topic helemaal kwijt.

Maar ook ik ben door naar de Kampioenschappen. En wil daarna overgaan naar de M1. Het liefst zou ik dan een paar wedstrijden flexibel gaan starten. Maar even zien of de wedstrijden die ik outdoor nog wil starten, dat ook toestaan.

Iedereen ook gefeliciteerd met de punten en het plaatsen voor de kampioenschappen.

@ Iris Je moet inderdaad eerst een proef rijden. Dan mogen de besten van de baan of banen door naar de finale 's middags. Dan rijd je de proef weer. En van die proef wordt het eindklassement opgemaakt. Dus als je in de proef bovenaan staat, ben je kampioen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 21:56

Gefeliciteerd frieswytske!

Iris, hier in Brabant telt de gemiddelde plaatsing van beide proeven maar volgens mij dat overal anders

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 22:01

Jullie rijden ook 2 keer dezelfde proef, Haike? Is namelijk bij ons in Friesland wel het geval.
In mijn geval moet ik mij 's ochtends eerst bij de beste 6 zien te plaatsen om 's middags over te mogen rijden. Dan voegen ze de beste 6 van beide banen samen, wat dus dan een groep van 12 maakt. En deze strijden 's middags om het kampioenschap. Vanaf de Z is het wel weer anders geloof ik. Dan telt geloof ik wel weer het gemiddelde van beide proeven. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 22:07

FriesWytske schreef:
Jullie rijden ook 2 keer dezelfde proef, Haike? Is namelijk bij ons in Friesland wel het geval.
In mijn geval moet ik mij 's ochtends eerst bij de beste 6 zien te plaatsen om 's middags over te mogen rijden. Dan voegen ze de beste 6 van beide banen samen, wat dus dan een groep van 12 maakt. En deze strijden 's middags om het kampioenschap. Vanaf de Z is het wel weer anders geloof ik. Dan telt geloof ik wel weer het gemiddelde van beide proeven. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Nee hier 2 verschillende proeven, ochtend 2 ringen van 20 en beste 5 per ring mogen s middags terug voor de andere proef.
Dan plaatsingspunten samen bepalen kampioen ed

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 22:09

Nee op donderdag moet ik, Iris965

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 19:06

Ik heb 13 augustus mijn l2 debuut! Ben de l1 echt Door gevlogen ( de b ook trouwens) dus ik zie geen problemen eigenlijk. Thuis met training gaat het ook heel makkelijk. Hoop dan het binnenseizoen M1 te starten

ajnienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 21:37

Nieuw hier! Ik ga binnenkort ook voor mijn L2 debuut inmiddels L1 +21 haha en heb m'n regio kampioenschap al gehad (Groningen) n