Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NibbitLotus schreef:Ik ga naar Hoogezand!
Was altijd in Meerwijck maar is nu verplaatst naar de manege volgens mij omdat er weinig opgave is.
Mooie foto biaamber04! Rode setje staat goed inderdaad!
biaamber04 schreef:[ Afbeelding ]
tijdens het springen gemaakt op wedstrijd van 6 aug in zwartewaal....
geknot en in het rood!!
krijg eigenlijk altijd wel een 8 of 8,5 voor....
xDebora schreef:Mooi setje! Snap dat je daar goede cijfers voor krijgt!
Ik zal mezelf nog even voorstellen:
Ik ben Debora, 16 jaar oud. Mijn pony heet Alamo. Eerst was ik van plan om alleen dressuur te rijden met hem, maar al snel ben ik gaan springen. De B ging heel goed en vorige winter heb ik de overstap gemaakt naar de L. Helaas liep hij in februari een beetje stijfjes, dus ik heb drie maanden rustig aan gedaan. Daarna ben ik begonnen in de B, wat eerst wat minder ging, maar nu gaat het steeds beter! Dus we trainen lekker verder en ik hoop dat ik komend indoorseizoen weer de overstap naar L kan maken.
xDebora schreef:Ik zeg altijd, hoe lichter/witter ze zijn, hoe viezer ze zichzelf maken! Maar ik doe was hem alleen voor wedstrijd. Sommige mensen wassen ook voor les of andere dingen, maar dat vind ik persoonlijk te veel werk. Dus de rest van de dagen loopt hij er vies bij!
Jeetje, ze lijkt helemaal niet 2 jaar!
DewiFoto schreef:Mijn geluk was vandaag op. Inspringen ging nog fijn. Maar bijn hindernis 4 al gelanceerd.
Voelde me nog redelijk dus wilde op het inspring terrein nog even een sprongetje doen om niet met een naar gevoel naar huis te gaan.
Vollop in/op/door de hindernis gevlogen.
Dus voorlopig weer blauw en beurs genoeg!
NibbitLotus schreef:Jeetje wat naar DewiFoto! Hopelijk valt de pijn etc. allemaal een beetje mee, vooral morgen, de dag erna is altijd fijn..
Ik heb Stip gisteren voor het eerst helemaal in springoutfit gehesen! Vind het zelf erg stoer staan!Wat vinden jullie?
[ Afbeelding ]