_KellyAV schreef:Nee ik start nog L2, vind hem nog niet helemaal klaar. Het moet nog even allemaal bevestigd worden en scherper aan de hulpen, eerder wil ik het mezelf niet aan doen haha. Rustig doortrainen en als instructrice zegt dat t kan dan ga ik haha
Alleen overgaan als je je er zelf goed bij voelt.
TessJazz schreef:vandaag "klein" sprongetje gedaan
[
Afbeelding ]
jammer van mijn houding

Ahum, "klein" sprongetje. Knap hoor. Dat deed ik je eerder zo na, maar nu niet meer.
Vroeger ben ik Z gestart met mijn D pony. Maar na een lelijke val van het opvolgende paard
is het eigenlijk nooit meer geweest zoals het was. Met mijn huidige paard nog wel BB en B gesprongen
Maar in de B was ik zo gestrestst, dat ik de ene na de andere fout maakte. terwijl ik in het BB zo rond kwam.
vonneke schreef:Groot gelijk Kelly!
Ik had graag ook nog L2 gestart... Vind de M1 nog maar wat moeilijk.
Tandarts was vandaag op stal. Blijkbaar een hele goede maar ik kende m niet hihi. Vos had een haaktand welke nog onder tandvlees zat. Die zit er al een heeeele tijd te vervelen. Sneu!!
Tandarts heeft m geveild en het tandvlees bij het tandje stukgemaakt zodat het nu gaat groeien.
Zou het met rijden wel merken zei de tandarts.
Sneu voor Vos.
TeeGee schreef:Maandag ga ik naar Aerdenhout, laat dat nou net voor Zandvoort liggen en laat het nou net mooi weer worden, ik ben benieuwd of ik er überhaupt ga komen maar ja ben niet de enige met dat probleem.
En ik ben te nieuwsgierig naar de startlijst.
Het zal wel druk zijn op de weg daar.
melissa_93 schreef:Gisteren clubles gehad, ging best heel fijn.
Vandaag zou ik priveles hebben maar instructrice is ziek. Don inplaats aan de longe gehad. Liep fijn
Jammer dat je instructrice ziek was.
Caro_MarjaH schreef:Ik start weer eens op hetzelfde concours als Josje, zaterdag en maandag;-) Alleen ik nog steeds M1 en Josje M2. Het gaat bij mij erg wisselvallig op concours terwijl we het thuis echt wel goed voor elkaar hebben en al lekker met M2 bezig zijn. Mijn spanning zit me vreselijk in de weg op concours en daar moet ik mee leren omgaan zodat ik normaal kan rijden tijdens de proeven.
Komende tijd kan ik iig veel kilometers maken maw veel concoursen de komende tijd. Dus hopelijk krijgt mijn zelfvertrouwen een boost en gaat het allemaal wat soepeler.
De clinic die ik vorige week op de stal van Josje had was erg leuk, maar ik kwam er na een aantal keer rijden én een vreselijk slechte prestatie afgelopen weekend op concours achter dat de manier waarop ik moest gaan rijden bij mijn paard totaal averechts werkt. Ze zet haar hele rug vast door deze manier van rijden en ik kan niets meer met haar beginnen. Dat is dus geen oplossing maar het tegendeel. Ik heb dus gewoon weer met mijn eigen instructie de draad opgepakt en we zijn weer lekker verder gaan trainen zoals we al deden. Aldoende leert men zeggen ze.........
Je moet misschien wat meer routine krijgen. En de lat voor jezelf niet zo hoog leggen.
Als je wat ontspannener de baan rond gaat, ziet dat voor een ander er ook zo uit.
En jammer dat de clinic geen aanvulling gaf, maar daar heb je ook maar weer van geleerd.
Jullie gaan naar eext zeker?
vonneke schreef:Lekker veel weggaan Caro, daar wordt het makkelijker van.
Ik kan zaterdag toch weg. Zou eigenlijk niet kunnen ivm oppas. Maar nu toch geregeld. Kan als een van de eerste en breng envelop mee voor mijn coupons.
Fijn dat je toch nog op pad kunt.