Iris965 schreef:Bedankt allemaal!
Hoe ging je wedstrijd m9ara?
Wat fijn dat het goed gaat met je tante AnnevM. Ziet er idd mooi uit op de foto.
Vandaag weer wedstrijd gehad. Liep verschrikkelijk uit. Ik zat er om 9 uur op en ik was er 10 uur klaar voor. Werd ook naar de baan geroepen. Rond half 12 mocht ik eindelijk starten. Stonden we met de hele L1 ring te wachten op elkaar op een heel klein stukje met de knieen in de blubber. Het was waardeloos ookal was het mijn eigen ponyclub waar de wedstrijd was. Want iedereen werd steeds naar de ring geroepen om de 5 min, maar ze bleven bij de eerste combinatie steken en zo ging steeds vanalles mis. Pffff. Had 160,5 punten op die proef, we hadden er beide geen zin meer in! Mijn pony werd hangerig en ik was helemaal ingekakt van het lange wachten. Tweede proef werden we wakker en had ik 183.5 punten. Toch maar naar huis gegaan......Bleek dat ik tweede ben geworden(Iemand heeft de prijs voor me meegenomen)
Toch raar he hoe een wedstrijddag kan lopen........ Herkennen jullie dat? Of als je bijv heel laag verwacht en dat heel hoog uitpakt. Of als het een dikke uur uitlooptOf inloopt het kan allemaal!
Ik heb het tot nu toe *afkloppen* nog niet meegemaakt dat een wedstrijd zo ver uitliep of inliep. Dat lijkt me echt vreselijk.
Qua punten heb ik met de pony al vanalles meegemaakt

En dan een pony met veel uitstraling en looplust, met veel fouten in de proef, reed dan 190 waar ik 170 had ofzo. Ergens snap ik het wel, maar vond t soms wel jammer.
Dat was met FrouFrou echt wennen. Het tweede cc was ze echt stout, draaien, bokken, scheef. In de proef zo min mogelijk gedaan en haar maar een beetje (poging tot) laten lopen. Hielp overigens weinig, galop scheef en bokken, uit t niets omhoog springen.
Na de proef toch maar even naar de jury. 'Wat vond u ervan?' (Kon er zelf wel om lachen) ' ja wat moet ik zeggen... Je hebt maar één 5'

Dat vind ik dus niet eerlijk, ik had een ongehoorzaam paard. Dat mag nooit zo beloond wordeb. Iets met jurysport

@Anne ; ja ik keek wel ff op toen ik het film stil zette, tis toch echt een Vivaldi