Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel pas om half 5 starten, best handig!
Mijn zusje heeft in april pas weer wedstrijd en ik misschien in mei
rhapsody_do schreef:Ja Sharon nog 2 te gaan! Dus met een beetje geluk moet het helemaal goed komen!kunnen we beginnen aan de wissels
verder zit alles er wel op
miranda21 schreef:Gefeliciteerd Lien.
En bedankt voor de andere tips dames.
Heb toch maar even de fysio gebeld of ze even wil komen checken.
Unique blijft wat narrig in de buiging naar rechts maar niet uit welke kant we op rijden.
Laat het liever even checken.
Rechts is mijn slechte arm en Unique is linksgebogen, waardoor we steeds tegen wat strakheid aanlopen in de rechterbuiging vooral na weer een poosje "stil" (longeer) periode.
Vanmiddag ga ik naar de manege om even de proeven een keertje te rijden, zijn weer nieuwe.
Doe dat altijd maar 1keertje want madam denkt veelste veel mee.
sharon_quiz schreef:Ik heb wedstrijd opgegeven! Het is pas 5 mei, maar ik dacht dan staat er maar wat waar ik naartoe kan trainen. Ik moet mezelf soms achter de broek aan zitten!![]()
Maar wie weet komt dat nog. Maar goed, wat ik ermee wilde zeggen is dat ie soms dan dus achter al omspringt! Best een goed teken volgens mij
Feanyth schreef:Heb zelf een jaar nodig gehad voor de wissels. Wickey werd een beetje te heet en ongeduldig erin. Heeft echt lang geduurd voordat ik de rust in kon houden.
Succes in ieder geval. ^_^
In het begin sprong hij achter nog wel eens na en gister sprong hij dus een paar keer achter eerst om. Is natuurlijk niet de bedoeling, maar beter dan achter na. We nemen er in ieder geval alle tijd voor. Heb dan wel wedstrijd opgegeven in mei, maar dat is meer voor mijn eigen gevoel, dat ik wel door blijf gaan zeg maar. Als ie er dan nog niet klaar voor is vind ik het ook totaal niet erg om thuis nog een paar maanden door te moeten trainen.

Ik ben er nu al sinds oktober vollop mee bezig en ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om gewoon direct van de eerste keer een goeie te springen
terwijl Soraya het wel kan hoor, soms springt ze echt mooie wissels, maar dan moet alles echt mee zitten en moet ik mijn hulpen helemaal perfect geven.
Jammer genoeg wordt Vanquish er ook erg enthousiast van, maar dat had ik wel al zien aankomen. Gelukkig weet ik dat hij het kan, nu alleen nog controle zien te houden