Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponyparadijs schreef:Die A4 met cijfers is nadat de uitslag naar de KNHS is gestuurd niets meer waard. Kloppen je punten dan niet dan had je dat op de wedstrijd zelf moeten regelen.
Het is namelijk anders te fraude gevoelig!
bianca1980 schreef:?? dus wat kan ik dan controleren ??
svdijk86 schreef:Ik heb wel een brief van de knhs dat ik moest betalen en dan kan starten maar ik heb geen papieren startpas.... Die zou toch komen??
mylittlejoy schreef:Heeft trouwens iemand al geprobeerd hoe het werkt met het genereren van een inschrijfformulier via Startlijsten? Zou wel een mooie manier zijn om de site van de KNHS te omzeilen, nu die toch nog niet goed werkt.
mylittlejoy schreef:Heeft trouwens iemand al geprobeerd hoe het werkt met het genereren van een inschrijfformulier via Startlijsten? Zou wel een mooie manier zijn om de site van de KNHS te omzeilen, nu die toch nog niet goed werkt.
Loetie84 schreef:Lappie_Lap schreef:Ik kon de coupons ook niet meer terug krijgen, ze hadden ze al vernietigd.
Op zich beter dan terugsturen... Dat vond ik namelijk ook wel een rare actie! Wat moet je er nog mee namelijk?