Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffodil schreef:Queelens, ik heb kampioenschappen gereden en dan zitten er twee juryleden en bij onderdeel 6 kwam er 1 de baan in want die wist echt niet waar ik was en of ik even opnieuw kon beginnen. Dikke discussie tussen beide jurys, was niet mijn beste wedstrijd zeg maar![]()
Maar, we kunnen idd terugspoelen. Dat is uiteraard niet de bedoeling maar wel handig zo nu en dan! Overigens moet ik zeggen dat het bij mij tot nog toe in het voordeel van de ruiter gewerkt heeft, dat terugspoelen!
En ik heb idd heel veel tijd om overal wat bij te zetten, terwijl ik kijk kladder ik op het protocol letters cq steekwoorden en daarna typ ik dat uitgebreid in het protocol. Werkt echt superfijn en ik vind het ook prettig om wat meer mee te kunnen geven.
daffodil schreef:Queelens, ik heb kampioenschappen gereden en dan zitten er twee juryleden en bij onderdeel 6 kwam er 1 de baan in want die wist echt niet waar ik was en of ik even opnieuw kon beginnen. Dikke discussie tussen beide jurys, was niet mijn beste wedstrijd zeg maar![]()
Maar, we kunnen idd terugspoelen. Dat is uiteraard niet de bedoeling maar wel handig zo nu en dan! Overigens moet ik zeggen dat het bij mij tot nog toe in het voordeel van de ruiter gewerkt heeft, dat terugspoelen!
En ik heb idd heel veel tijd om overal wat bij te zetten, terwijl ik kijk kladder ik op het protocol letters cq steekwoorden en daarna typ ik dat uitgebreid in het protocol. Werkt echt superfijn en ik vind het ook prettig om wat meer mee te kunnen geven.
Caritas schreef:Ik ben ook weleens halverwege gestopt toen ik nog BB reed en de jury een L protocol voor zich had. Hoe dan? M'n naam staat er toch op?
Flevolander schreef:ik heb problemen met het uploaden van mijn video. Tot 2 keer toe een mailtje van het knhs gehad dat het niet goed gegaan is.. ben ik de enige die hier tegenaan is gelopen?
Overigens toch maar mn pakkie aangetrokken..
[ [url=m/721OSr.jpg]Afbeelding[/url] ]
IvyRose schreef:Hebben meer mensen hun eigen filmpjes nog eens bekeken met het commentaar van de jury ernaast? Normaal heb je na een wedstrijd altijd een bepaald gevoel, wat bij mij soms afhangt van maar een enkel onderdeel, bijvoorbeeld een mislukte overgang of een keertje schrikken van iets![]()
Nu kun je echt goed kijken wat de jury zegt en je gevoel loslaten, puur op wat er te zien is je eigen mening baseren. Denk niet dat dat gelijk de dag na de proef kan, maar ietsje later wel