Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dee_Es schreef:Geen wedstrijdnieuws maar een klein nieuwtje omdat jullie altijd zo meeleven.
Mijn merrie is bevallen van een prachtig gezond hengstveulen. Hij is erg ondernemend en vooral ook heel lief. Aangezien we er dit jaar mee geconfronteerd zijn dat dat gezond niet zo vanzelfsprekend is zijn we extra blij met deze kleine man.
[ [url=m/waDbD0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helaas worden de lichamelijke klachten van moeders groter en de kans is denk ik heel klein dat we weer in de ring verschijnen. Gelukkig heeft ze nu 3 knappe kinderen die het stokje kunnen overnemen.
 . Wat naar dat de merrie lichamelijke klachten blijft houden
. Wat naar dat de merrie lichamelijke klachten blijft houden   

. Komt zelf naar je toe om te knuffelen, hij rent en bokt en kijkt heel ondeugend
. Komt zelf naar je toe om te knuffelen, hij rent en bokt en kijkt heel ondeugend .
 . 

(alles beter dan 2x per dag 5 minuten wandelen!
 (alles beter dan 2x per dag 5 minuten wandelen!  )
 )                                                         
 Hopelijk blijft die lijn nu weer stijgen.
 Hopelijk blijft die lijn nu weer stijgen.  Maar ik mag hem straks wel insturen en dan naar de volgende toe werken.
 Maar ik mag hem straks wel insturen en dan naar de volgende toe werken. 
Roulette_ schreef:Linda, wat fijn dat het heel langzaam wat beter gaat met Raika! Heerlijk ook voor haar dat ze weer buiten mag staan, ook al is het maar een uurtje op een mini stukje.
Dee_Es, gefeliciteerd met jullie L1 debuut!
Eva vind het heerlijk dat ze weer in de groep en op de wei staat, eerste dagen was ze echt super druk maar gelukkig begint de rust terug te keren. Verder hebben we sinds een week een nieuw zadel wat echt een enorme verbetering is. Eva loopt er veel fijner onder en ik zit heerlijk. Woensdag ons eerste online proefje opnemen, vind het uit mijn hoofd rijden nog het lastigste. Proef onthouden lukt wel, maar ik rij beter als ik minder kan nadenken, dus zo'n voorlezer die me de bak door schreeuwt vind ik ideaal.
 Ja ik vind dat normaal gesproken ook wel fijn. Nu moet ik nadenken over waar ik moet rijden en hoe ik moet rijden. Fijn dat Eva weer in de groep kan en succes met filmen!
 Ja ik vind dat normaal gesproken ook wel fijn. Nu moet ik nadenken over waar ik moet rijden en hoe ik moet rijden. Fijn dat Eva weer in de groep kan en succes met filmen! 

Wilde ik weer wegstappen, gaat ze na 4 passen zo rechtsom een volte weer richting de koe
  Wilde ik weer wegstappen, gaat ze na 4 passen zo rechtsom een volte weer richting de koe   

Grappig hoe zoiets dan plotseling zo intrigerend is voor het paard.
 Grappig hoe zoiets dan plotseling zo intrigerend is voor het paard.  Ik heb drie dagen te vroeg gefilmd. Een bokker bood aan die onofficieel te jureren toen de knhs haar extra hulp als jury afwees. Superlief van haar!
 Ik heb drie dagen te vroeg gefilmd. Een bokker bood aan die onofficieel te jureren toen de knhs haar extra hulp als jury afwees. Superlief van haar!  Die video voelde ook écht heel goed. Paard vind halsstrekken als tuiger verschrikkelijk lastig, maar deed in alles echt mega haar best en dat werd beloont met 195,5 (onofficieel). De tweede keer filmen drie dagen later hadden we wat last van spanning. Ik kon dingen niet loslaten uit mijn hoofd en zij begon enorm met meedenken. Daarbij heb ik haar drie keer moeten corrigeren voor de juiste galop.
 Die video voelde ook écht heel goed. Paard vind halsstrekken als tuiger verschrikkelijk lastig, maar deed in alles echt mega haar best en dat werd beloont met 195,5 (onofficieel). De tweede keer filmen drie dagen later hadden we wat last van spanning. Ik kon dingen niet loslaten uit mijn hoofd en zij begon enorm met meedenken. Daarbij heb ik haar drie keer moeten corrigeren voor de juiste galop.  Sonde, maar wel 185,5 punten (officieel) verdient.
 Sonde, maar wel 185,5 punten (officieel) verdient.  Komende week doen we de laatste voor even. Volgende week gaan we onze tweede crossles nemen en de week daarna springen we onze eerste oefencross met een vriendin.
 Komende week doen we de laatste voor even. Volgende week gaan we onze tweede crossles nemen en de week daarna springen we onze eerste oefencross met een vriendin. 
 Ik kan alleen slecht tegen de hele (niet wedstrijdrijdende) stal die gaat staan kijken. Krijg ik de zenuwen van, haha
 Ik kan alleen slecht tegen de hele (niet wedstrijdrijdende) stal die gaat staan kijken. Krijg ik de zenuwen van, haha  

een iets chiquere uitstraling.
 een iets chiquere uitstraling.