Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SaraViavia schreef:@liespr haha dat is echt balen he! Ik hoorde op 25 december dat paard waarschijnlijk verkocht werd, maar startpas moet je voor 1 december stopzetten. Moet nu dus ook gewoon de startpas voor 2017 betalen, terwijl ik precies 0 wedstrijden ga rijden met dit paard
Marijkeeee schreef:@Gomir: Ga je verhuizen? en inderdaad als je dan in de gemeente woont kun je het bijna niet missenWie weet ben ik er volgend jaar ook wel weer bij
en inderdaad gepraat wordt er altijd! gelukkig trek ik mij daar niets van aan
![]()
@LinsxDot: zegt mij niets. in welke regio zitten hun ?
lynnkus schreef:hallo allemaal,ik weet niet hoe ik een eigen topic aan moet maken dus doe het even zo (sorry)
ik wil heel graag veder in de sport maar heb hier geen geschikte pony voor , het is echt een boeren knol waar in ontzettend veel plezier mee heb , maar geen mogelijk heden om veder te komen.
ik zou graag een paard/pony willen uitbrengen in het springen.in de omgeving Gelderland, weet u iets voor mij hoor ik het graag!
groetjes,
gomir schreef:Als je er geen tijd voor hebt kun je maar beter verkopen, voor paard leuker en voor jezelf veel minder stress, schuldgevoel en kosten.
Ik ben weer thuis van concours. Paarden gingen zo goed dat ik morgen nog een keer heen moet met SofiaCas een mooie 2de plek in een groep van 90 deelnemers, andere M-paard 7de en Bella 1 tikfoutje de dubbel maar super rondje. Z-paard liep fijn rond en mag morgen nog grote prijs lopen. Zal wel weer nachtwerk worden.
Woensdag ook al hele middag op concours geweest en dinsdag alweer op pad. Ik mag wel een deal sluiten met het tankstation