[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alice13

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 13:01

Welkom lovemario!

Wij hebben ons geselecteerd Vd kring! Volgende week zaterdag mogen we weer. Dus deze week en volgende week goed aan de bak!

Ahryah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:56

Lovemario Welkom! :D
Gefeliciteerd allemaal met de mooie punten en resultaten op de selecties! Ik lees wel mee maar ik haal iedereen nog zo door elkaar dat apart reageren moeilijk gaat :=

Ik heb nu (alweer) de selecties gemist :')
Een paar weken terug heb ik mij voorgesteld hier, ik had mijne eerste 2 puntjes in de L2 binnen.
Helaas is pony daarna achterover gevallen en getrapt op haar ruggengraat (lendengebied + naast de schoft) toen ze aangevallen werd door een ander paard. Gelukkig geen schade aan de botten op wat irritatie achter haar schoft na waar ze waarschijnlijk geen last van gaat krijgen. Ik had geluk dat ze zo'n goed ontwikkelde rug had en hebben de spieren de grootste klap op gevangen. Er is nu weinig spier meer over dus we beginnen weer vanaf 0 :(
Zijn nu al 2 maanden bezig met dokteren.. mag voorzichtig weer de training oppakken maar voorlopig zijn we nog wel even uit de running, het ging net weer zo lekker -O-

Even een foto'tje van de training een paar dagen terug :o

Afbeelding

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:33

Oh jeetje wat naar! Ik hoop dat jullie er snel weer boven op zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 07:19

Gefeliciteerd Alice!!

Ahryah ontzettend balen zeg, wel fijn nu weer aan het revalideren bent, succes!

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 08:52

Wat goed Lisanne!

Wat naar zeg ahryah, hopelijk zijn jullie snel terug op niveau!

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:57

Jeetje wat naar...
Die van mij word nu ook best vaak getrapt en gebeten hebben we wel geluk nu nog..

Hoop dat morgen het gras een beetje op gedroogd is.. Mijn paard heeft geen ijzers en morgen wedstrijd selectie op het gras.. Dus hoop dat de modder poel mee valt morgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:25

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Beetje blij maar ;) vandaag laatste selectie gereden en wederom gewonnen met 196 (h jury) en 212 (c). Uiteindelijk 3x gewonnen op de selecties en 1x 3e en dus kringkampioen geworden!!
Nu weekje rustig aan en dan trainen voor fe Brabantse!

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:48

Gefeliciteerd!! Goed hoor !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:57

Hahaha van harte proficiat! kon ook bijna niet missen, met zoveel ruitergevoel als jij hebt en zo een mooie combinatie!! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 18:19

Euforie schreef:
Hahaha van harte proficiat! kon ook bijna niet missen, met zoveel ruitergevoel als jij hebt en zo een mooie combinatie!! +:)+

Lief compliment! Maar buit was nig niet binnen hoor, waren met 2 kanshebbers nog dus wel spannend vanmorgen!

Nu even wat rustiger aan en wat spelen en dan over 6 weken kampioenschappen!

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 20:17

Mijn wedstrijd is afgelast voor morgen door de velen regenval nou word ie volgende week zaterdag pas gereden. Maar groot gelijk.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 09:40

Morgen kring, en ik heb geen zin hahahaha

We hebben drie selectie wedstrijden gehad en morgen is de grote dag. Wat ik raar vind is dat de gene die zich het beste geselecteerd hebben als 1e starten. Ben gewend dat dat andersom is en je juist als laatste mag starten. En het wordt morgen zo warm!!

Nog meer mensen concours dit weekend?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 10:12

Heel veel succes! Jij staat hooggeplaatst dat je op het heetste gedeelte van de dag moet? Ik ken het ook wel dat de "betere" later moeten zodat die niet zo vroeg op hoeven staan ;)

Ik heb maandag weer voor t eerst concours zelf sinds mn operatie :) heb er wel zin in! Ga in september voor een half jaar naar t buitenland en hoop voor die tijd wel M1 startgerechtigd te zijn :)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 10:23

Succes elise en wat fijn dat het weer goed gaat naar je ok.

De wedstrijd begint in de middag en ik moet dus kwart over 2. Wordt 28 graden en kans op onweer. Ben nu al niet gemotiveerd!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 10:52

Als het echt gevaarlijk wordt leggen ze hem wel stil :) Denk maar zo dat je hard hebt gewerkt om daar te mogen starten, dus dan kan je maar beter ervan genieten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 16:16

Succes alvast!
Hoe gaat dat met de kring bij jullie, zo te lezen daarvoor al moeten selecteren? En telt dan alleen de kring morgrn voor afvaardiging naar de regio?

Spannend Elise, mooi doel wel!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 17:38

Hier zijn er 5 kringwedstrijden, waarvan je beste 3 resultatn tellen. De bovenste zoveel mogen dan naar de regio.

Ik doe er niet aan mee, omdat ik denk toch niet goed genoeg te zijn, en 5 wedstrijden in 2 maanden is echt teveel gevraagd als je geen eigen trekauto tot je beschikking hebt ;)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 19:34

Haike volgens mij klopt het zoals je het zegt. We hebben al drie selecties gehad en dit is nu de kers op de taart. Toch wel raar als de selectie wedstrijden niet mee tellen maar het zij zo.
Ik maak me er niet zo druk om. Heb sinds deze week erg last van m'n rug en heb veel moeite met lekker zitten. Wat resulteerd in een stijve ruiter en paard. Vandaag alleen ff de proefjes doorlopen en onze struikelblokken. Net zoals twee maand geleden dat verrekte halsstrekken ik vind dat echt zo naar in deze proeven!

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 09:14

Nou wij gaan ons mentaal voorbereiden voor de M1!
Gisteren onze laatste wedstrijd in de L2. Dian liep fijn en erg braaf. Misschien iets te braaf en miste ik impuls in de ring. Met de eerste jury was ik het totaal niet eens kon me absoluut niet vinden in het commentaar punten vond ik ook wat laag 175,5 (vond het zelf 182ongeveer) Gevoel dat ze niet gekeken heeft. Tweede proef zweepje erbij waardoor iets meer impuls maar toch wel een wat moe paard die net iets op de teugel hangt. De jury vond dat het neusje er wat meer uit mocht. En daar kon ik goed inkomen. Toch nog een nette proef gereden en nette punten gekregen: 187.
L2+20 vind ik een mooie afsluiter. Nu zomer vakantie houden haha en in september waarschijnlijk ons M1 debuut!

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 09:20

Toch wel netjes! Gefeliciteerd met de punt:)

Wij hadden gister ook onze debuut gehad kring.
Vond hem totaal niet lekker lopen wou zijn achterkant niet mee pakken.
Eerste proef vond ik totaal niet lekker dus dacht geen winstpuntje jury dacht er heel anders over 191 punten. En een 6e plaats van de 17
2e proef vond ik wel beter 181,5 en een 8e plek.
En van de kring een 6e plek gekregen.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 09:48

Super trysteffy! Ben je nu dan ook door? Of hebben jullie ook meerdere selectie wedstrijden.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 09:57

Nee wij hebben een verdeel sleutel en die moet nog bekend gemaakt worden en de laatste kring word volgende week gereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 13:36

Gefeliciteerd dames, toch weer knappe punten gereden.

Trysteffie nog even geduld dan, spannend!

Alice mooi maar de m1 over na de vakantie, leuke nieuwe uitdaging! Blijf je wel hier kletsen?

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:49

Er is geen M1 topic ofwel? Want dan blijf ik zeker nog ff kletsen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:54

Volgens mij voor elke klasse wel een topic? Maar wel gezellig als hier blijft hoor! Ik ook rond september/oktober overstappen denk ik