[HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:20

Jup dat woord kennen we hier ook, automaatje..
Aan de andere kant, mooi compliment dat je hem zo kan rijden, dat het lijkt alsof het vanzelf gaat.
Dat was toch de bedoeling van dressuur?
Maar ja, je had wel 2 x gewonnen en winst.

Tja, de temperatuur wil maar niet dalen, heb hem al 1 x geschoren, maar dacht als het nou koud wordt hoeft het niet nog een keer.
Overigens prima dat het niet koud wordt, want bij vorst een sneeuw kunnen we weer niet rijden,
omdat we de straat over moeten en bambi dan op het ijs zijn beentjes breekt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:23

ja, wij krijgen in de winter geen winstpunten. ;) Maar hij had erg hoge scores. Was ruim winst geweest. :')
73.8% en 70%
Nu weet ik niet of het van de jury komt want de vrouw van die twee (is een koppel) heeft al eerder laten vallen dat ze denkt dat Sam zo'n brave goedzak is die met een zak patatten nog wel zou lopen. :')
Kvind ergens wel mooi inderdaad, dat ie nu zo overkomt...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:25

Mooie percentages, hi met een zak patatten.. tja....
Lekker genieten van dat ie nu keurig netjes de baan doorgaat.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:30

Ik zie dat het op het filmpje niet eens op vat dat ie zo vreselijk "lui" (moe) was in de 2e proef. :')

Maar'k ben helemaal blij met mijn automaatje hoor :+:
Mijn maserati in fiësta uitvoering :+:

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:33

Filmpje???

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:34

:j ik laat mijn proeven altijd filmen. :j Maar da's voor morgen. :j Nu met manlief op de zetel kruipen :+:

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:36

Hij begon in een keer heel hoog te bokken in ieder geval dat zeggen de mensen er om heen, weet zelf alleen dat ik wakker werd in het zand

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:39

Haha Ayasha je moet dat idd gewoon als compliment zien. Heb ook ooit op mijn coupon gehad 'braaf paard'. Dat was in de tijd dat ik met trillende knieën en nog net niet onder de valium opsteeg omdat hij zo extreem kon reageren. Fijn dat het er ontspannen uitzag, dacht ik toen maar hahaha.

Ik ook vandaag twee keer eerste (2 jury's in 1 proef) met 74,81% en 73,70%. Met mijn zwartje bij de LRV.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:04

Goede dagen dus daar in het Belgische.

Betuwe.. hmm, oke.. ach sommige stukjes kan je ook maar beter missen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:14

Jeetje Betuwe, das flink balen, beterschap!

Nicole, klinkt als een goede beslissing, op naar je eventuele volgende project!

Gefeliciteerd met de winst en prijzen.

Ik had vandaag ook weer wedstrijd, hele week niet gereden, mevrouw was onregelmatig rv, had een flinke mokplek, hele week smeren en verzorgen en gister liep ze weer goed, dus toch maar gestart vandaag....
Ze was wat stijf en niet zo fijn ontspannen, maar toch nog 2 x 180 kunnen rijden, dus nu alweer B+ 8....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:39

Proficiat Urielle!!!

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:55

Urielle schreef:
Haha Ayasha je moet dat idd gewoon als compliment zien. Heb ook ooit op mijn coupon gehad 'braaf paard'. Dat was in de tijd dat ik met trillende knieën en nog net niet onder de valium opsteeg omdat hij zo extreem kon reageren. Fijn dat het er ontspannen uitzag, dacht ik toen maar hahaha.

Ik ook vandaag twee keer eerste (2 jury's in 1 proef) met 74,81% en 73,70%. Met mijn zwartje bij de LRV.

Knap gereden! :j
Ayasha schreef:
Ai Betuwe! Da's niet fijn..

Sjolvir; mja het wordt niet echt koud he...

Sam twee keer gewonnen vandaag, eerste proef ging hij heel fijn, fijn voorwaarts enz. Tweede proef was ie (het) moe en werd ie wat moeilijker maar alsnog goed genoeg voor winst blijkbaar. :+
De jury zou volgens de organisator (die ook schreef) gezegd hebben "dat zie je zo dat dat een automatiekske is" (geen ide of jullie bekent zijn met dat woord, maar dat ie het dus allemaal zelf doet.) had ook geen commentaar de 1e proef..
Eh sja, mooi compliment zullen we maar zeggen he? Professioneel is wel anders vind ik.. :')

Je kan het alleen maar als compliment opvatten.
Daar draait dressuur volgens mij toch om, dat het er heel gemakkelijk uitziet, maar je juist met 1000 dingen tegelijk bezig bent _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:35

Ayasha schreef:
Proficiat Urielle!!!

Dank je wel!

Mag ik wel zeggen dat ik jou hier op het forum en op FB echt wel tof vind maar dat ik het onwijs banketstaaf vind om te ontdekken dat je op een ander forum over mij roddelt? Als je iets over mij te zeggen hebt, heb ik liever dat je het gewoon rechtstreeks in mijn topic zet. Niet om de sfeer hier te bederven maar ik hou daar echt niet van en ben zelf gewoon straight forward dus ik zeg het rechtuit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:41

Uh ik weet waar je het over hebt en volgens mij moet je beter lezen.

Edit; voor alle zekerheid nog eens op gezocht en idd. Ik geef zelfs aan jou te begrijpen. Maar goed.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 07:31

Mijn topic van Bokt staat door jou op dat forum wel in een topic genoemd als een uitlachtopic en dat vind ik echt niet tof van je, beetje gekwetst en teleurgesteld nu eigenlijk.
En ja, ook al weet ik zelf wel beter: ik vind het een beetje jammer dat ik als chickensjit word weggezet omdat ik met een breed paard van 1.74 wat zo groen als gras is niet door een poortje ter breedte en hoogte van een deuropening wil en gewoon vraag of ik reglementair gezien af mag stappen -O-
En ik weet ook bij God niet waar dat stukje vandaan komt dat ik met mijn paard het terrein niet over wil ofzoiets, want ik heb haar die ene keer dat ik startte gewoon aan een lang teugeltje over het concoursterrein gestapt.
Maar ongeacht of je het ermee eens bent of niet, het is toch gewoon banketstaaf om achter mijn rug om mijn topic een beetje belachelijk te gaan maken? -O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:13

Dat bedoel ik. Dat stuk gaat niet over jou. : ik zou niet weten waarom want dat zeg jij helemaal nergens. Wel iemand anders overigens. Het enige stuk dat over jou gaat is dat ik begrijp dat je zo'n eng poortje niet ziet zitten.

Verder gaat dat forum en topic al lang niet meer over belachelijk maken. Het is daar juist heel aangenamer dan hier eigenlijk. Zit al veel meer daar dan hier. De verdere discussie gaat ook niet meer over jou of het topic maar gewoon in het algemeen. Maar als je je zo graag beledigd wil voelen, ga je gang. Ik weet dat enkel het begrijp gedeelte over jou ging en wat je er verder van denkt of mee doet is niet aan mij.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 13-01-14 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:15

Zo ik kruip weet ondrr mijn steen vandaan. Hemel wat heb ik het druk gehad. Afgelopen weekend Z gestart met 1 van de ponys en werd mooi beloond met prijs en winstpunten en dat in een redelijk deelnemersveld.
Eerste sgw ook ingeschreven met mijn bonte kanjer. Eind februari gaan wij van start :)

Jammer van het roddelverhaal maar ach, lekker laten gaan.. je doet je best, meer kun je niet doen. Ik zeg altijd maar : "als je het zelf beter kunt, moet je het zelf ook beter doen!" Mensen denken het altijd beter te kunnen, maar dat daadwerkelijk beter doen, blijkt vaak toch wel lastig.

Schouders ophalen hoor!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:18

Of beter lezen. :roll: maar goed. Waarom verdedig ik me eigenlijk nog.. _O-

Proficiat suelza! :)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:27

Wat een mooie resultaten allemaal weer.
Betuwe: beterschap!

Ik ben ook even wezen neuzen omdat ik ontzettend nieuwsgierig ben en ik denk dat Ayasha het idd niet zo bedoelde. De opmerking over het terrein slaat namelijk op een andere reactie in jouw topic Urielle ;)
Niet om me met jullie zaken te bemoeien, maar dacht dat een onpartijdig iemand misschien wel even handig was...

Ik was gisteren weer naar een paardje wat ik 1 keer in de week erbij rij, daar was iemand aan het rijden die toch wel heel lekker kon sturen. Wat een fijn beeld was dat. Dus ben vol inspiratie op mijn smurfje gaan zitten en die heeft in weken niet zo lekker gelopen. Dus ik ben ook weer blij :) deze lijn doorzetten en dan komt het in t outdoor seizoen wel goed.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:38

Mooney; leuk he hoe zo'n motivatie en positievere instelling kan helpen! :D

Ik kijk weer uit naar de zomer, dan zie ik meer proeven, nu ga ik, als er tijd is, Sam altijd al naar huis doen..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:42

Mijn excuses Ayasha, ik dacht dat dat stuk over het terrein ook over mij ging. Misschien reageerde ik gewoon te overgevoelig want ik lig momenteel aan alle kanten onder spervuur van roddel dus daar word je een beetje lichtgeraakt van. Toen ik ook nog een PB kreeg met een link naar dat topic heb ik wellicht te impulsief gereageerd. Meestal kan ik mijn schouders er vrij goed over ophalen maar op dit moment is er zoveel gel.ul, ook van mensen van wie ik het helemaal niet verwacht had, dat ik het echt even heel erg zat ben.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:45

Proficiat Suelza.
Mooney, inspirerend werkt dat he? Ik heb een tijd samen met een vriendin gereden, zij reed LT, dan reed ik ook veel beter en automatisch trainde ik op hoger niveau, gewoon omdat zij mee in de bak reed hahaha.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:47

Snap ik. Maar laat duidelijk zijn dat dat stuk niet over jou ging. Enkel dat ik van dat poortje en dat begrijp ik maar al te goed. ;) ben nu wel benieuwd wie jou getipt heeft eigenlijk. _O- niet omdat dat niet zou mogen, tis openbaar.. Maar meer wie daar tijd voor maakt. _O-

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:48

Ach, lekker belangrijk joh! Er zijn hier zoveel mensen op bokt die aan pb-bombardementen doen om mensen zwart te maken. Kan er wel een aantal noemen, maar dat zal ik maar niet doen voor de lieve vrede haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:52

Nou ja, dat vind ik dan ook weer banketstaaf tegenover diegene om die te verraden. :o
Het ging ook niet specifiek om jou maar meer: he, weet je dat er over jouw topic verder gepraat wordt?
Nee, dat wist ik dus niet, ik lees daar doorgaans niet mee. En voor mijn gemoedsrust misschien maar beter ook dat ik dat niet doe hahaha. Wou alleen dat ik dat geroddel irl ook een beetje afblokken kon. Waarom zijn mensen toch zo vreselijk jaloers als er ook eens een keer iets goed gaat bij mij? Als ik laatste ben met net geen verlies is het dat ik niet kan rijden en dan rij je een keer fatsoenlijk mee en dan is het weer niet goed. -O- Ik kan op wedstrijd wel balen als het niet goed gaat bij mij maar het gevoel dat ik mensen misgun dat ze winnen ken ik dan ook weer niet.