Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Urielle schreef:Haha Ayasha je moet dat idd gewoon als compliment zien. Heb ook ooit op mijn coupon gehad 'braaf paard'. Dat was in de tijd dat ik met trillende knieën en nog net niet onder de valium opsteeg omdat hij zo extreem kon reageren. Fijn dat het er ontspannen uitzag, dacht ik toen maar hahaha.
Ik ook vandaag twee keer eerste (2 jury's in 1 proef) met 74,81% en 73,70%. Met mijn zwartje bij de LRV.
Ayasha schreef:Ai Betuwe! Da's niet fijn..
Sjolvir; mja het wordt niet echt koud he...
Sam twee keer gewonnen vandaag, eerste proef ging hij heel fijn, fijn voorwaarts enz. Tweede proef was ie (het) moe en werd ie wat moeilijker maar alsnog goed genoeg voor winst blijkbaar.
De jury zou volgens de organisator (die ook schreef) gezegd hebben "dat zie je zo dat dat een automatiekske is" (geen ide of jullie bekent zijn met dat woord, maar dat ie het dus allemaal zelf doet.) had ook geen commentaar de 1e proef..
Eh sja, mooi compliment zullen we maar zeggen he? Professioneel is wel anders vind ik..
Ayasha schreef:Proficiat Urielle!!!