Super dat het strand zo goed ging Anne. Wat een knap hoofd heeft roos

Nette punten Iris, is het overtuigender rijden voor je gevoel ook gelukt? En het zal toch altijd anders blijven per jury wat ze willen zien, doen waar je jezelf goed bij voelt!
Nette punten weer Setteli, lekker constant zijn jullie! En ook knap, een doel stellen en gelijk halen haha.
Ik was net even flink klaar met alles toen ik aan het rijden was...
Ten eerste kan ik maar een halve bak gebruiken omdat de buren nog meer plastic zooi langs de bak hebben gezet, en ik krijg mourie met geen mogelijkheid er op een goede (veilige

En daarnaast ging het dressuurmatig ook nog is zwaar klote. absoluut geen reactie op been, helemaal geen verbinding door het lijf, laat staan dat ik een fatsoenlijke aanleuning had.. ook haar voorwaartse denken wat ze altijd heeft was compleet verdwenen.
Heb zelf al niet meer gereden na mijn les, mama nog een paar keer wel. Vraag me af of dit nou is gekomen na mijn les omdat ik teveel op aanleuning heb gefocust. (voor degene die nog vrij nieuw zijn, dit is bij mourie een heel gevoelig stukje, heeft heel veel moeite gekost en als je iets doet wat ze niet wil is het ook gelijk weer verpest) of dat mama iets raars heeft geoefend haha.
Al met al, hopen dat ik morgen het op een goede manier al kan aanpakken