Gefeliciteerd voor alle starters! Heb het allemaal een beetje bijgelezen vanuit het zonnige Oostenrijk heb mij vandaag vanaf de piste nog even opgegeven voor een wedstrijd in Ravenswaaij 3 maart! Hopelijk gaat deze wel door en rijden we onze puntjes!
Ja klopt! In de buurt van Lelystad is niet zoveel :-( dus ga ik snel richting Utrecht, richting Enkhuizen vind ik niet zo fijn rijden en naar het noorden trekt mij ook minder dus inderdaad maar een keer meeten!
En bedankt voor de andere tips dames. Heb toch maar even de fysio gebeld of ze even wil komen checken. Unique blijft wat narrig in de buiging naar rechts maar niet uit welke kant we op rijden. Laat het liever even checken. Rechts is mijn slechte arm en Unique is linksgebogen, waardoor we steeds tegen wat strakheid aanlopen in de rechterbuiging vooral na weer een poosje "stil" (longeer) periode. Vanmiddag ga ik naar de manege om even de proeven een keertje te rijden, zijn weer nieuwe. Doe dat altijd maar 1keertje want madam denkt veelste veel mee.
Checken kan nooit kwaad. Het rijdt lastig al je paard aan 1 kant niet fijn is. Succes met proeven oefenen! Nu zijn zijn weer die proeven met appuyeren vanaf de AC lijn en wissels vanuit de contragalop op de korte zijde?
Checken kan idd geen kwaad! Beter een keer te veel laten nakijken dan te weinig!
sharon_quiz
Geplaatst: 19-02-13 15:22
Ik heb wedstrijd opgegeven! Het is pas 5 mei, maar ik dacht dan staat er maar wat waar ik naartoe kan trainen. Ik moet mezelf soms achter de broek aan zitten!
Mocht het niet helpen komen we van het Z2 topic wel even bij je langs hihi
sharon_quiz
Geplaatst: 19-02-13 15:53
Hahaha! Vind het doodeng, nu al! Maar als we een beetje ons best doen moeten die wissels wel lukken. Ik neem er de tijd voor, maar ga er ook niet vanuit dat het een half jaar gaat duren. Dus nu staat m'n debuut in m'n agenda! Afzeggen kan altijd nog
Leuk Sharon, een nieuwe uitdaging om naar toe te werken en te leven!
Heb vandaag les gehad van Tineke Bartels met Wolter, gewoon op een trensje gereden en veel basiswerk gedaan, zoveel goede aanwijzingen weer gehad over kleine details, daar kan ik weer een paar weken mee vooruit! Zaalig!