B-debuut, wie oh wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_Sproet

Re: B-debuut, wie oh wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:30

o op internet staat dat Rescue voor 'nood' situaties is , dus als je even snel rustig wil worden of het werkt eigenlijk voor alle bloesems bijelkaar maar dan versnelde werking. en de bloesems is meer als je naar het probleem toe wilt werken en je moet die druppels dus regelmatig innemen om resultaat te zien.

het voordeel is in iedergeval dat het homeopatisch is en geen bijwerkingen heeft.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:31

ah okee, bedankt!

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:33

hebben jullie allemaal last van stress?

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:37

ik alleen de minuut voor ik er op ga en als ik eenmaal zit is het over (gelukkig)

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:47

Pattyy_ schreef:
had je examens ed Ilse? hmm vught is ook altijd wel leuk, ben alleen nog nooit op de dinsdagavond geweest, jij wel?

ja, ik ben echt blij dat ik klaar ben met die stomme examens, dus ik ben vorige week gelijk naar Spanje gevlogen voor een weekje zon, zee en strand. Nu weer hard aan de bak. Ik heb vroeger op de manege in Vught gereden (geen aanrader trouwens) en ben wel eens wezen kijken toen een vriendin daar een avondwedstrijd reed. Het is wel een voordeel dat het dan niet zo heel erg druk is.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:49

mijn oude pony ( tamara) heeft daar gestaan

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:51

ik heb er alleen de wedstrijden in het weekend gereden, vond het wel relaxed rijden daar. maar kan idd erg druk zijn. qua manege heb ik er geen verstand van

Anne_Sproet

@ nicky de laatste keer had ik eigenlijk amper meer stress, maar mijn paard wel :+

nicky_rilana

je paard ook van die druppels geven :D

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:52

haha als het helpt kan het nooit kwaad denk ik

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:53

Vandaag een nieuw wit dekje gekocht en een haarstrik met netje.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:55

Pattyy_ schreef:
haha als het helpt kan het nooit kwaad denk ik

ik ken iemand en die heeft dat gedaan en het hielp wel zij ze, maar je hebt zo veel dingen om je paard rustig te houden.

ik vind dat de mijne maar zonder spulletjes het moet doen, anders is hij niet geschikt voor de wedstrijdsport

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:10

haha doe ik ook wel is , alleen zondag niet gedaan toen had ik het niet bij me en hij was niet minder gespannen,

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:12

ik bedoel juist hij was niet meer gespannen dan normaal

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:14

@ nicky nou een homeopatisch middeltje vind ik dat je wel kan geven! als het werkt is het toch alleenmaar fijn,
op een gegeven moment is het ook fijn als je het zonder kan, maar ookal neem je dat elke keer in , dan is je paard dus niet geschikt voor de wedstrijd sport?

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:16

@ Natasha leuk! ik heb zondag ook met me nieuwe dekje gereden die ik van de staleigenaar had gekregen ze had aan de ene kant sproet laten borduren en aan de andere kant de Tinkerberg (stalnaam) :)

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 23:08

Mag ik me ook melden? Ik ga ergens deze week mijn startpas aanvragen, en dan mag ik als ik 14 ben bij de paarden starten! Stomme regel...

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 23:14

Je mag met je 12 toch al bij de paarden starten?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:36

Mijne is ook heel gespannen, maar ga hem daar niets voor geven hoor, dan went ie er nooit aan.

Kirstten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:50

Als je een paard hebt en je bent 12 of welke leeftijd dan ook kan je gewoon bij de paarden starten! Alleen als je een pony hebt en je bent zelf 18 dan moet je ook bij de paarden starten

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:58

Als een paard nu elke week mee gaat op wedstrijd en hij went er niet aan dan is ie misschien niet geschikt inderdaad :P, maar die van mij komt misschien 1 of 2 keer in de maand op wedstrijd, dan kan ik het m niet kwalijk nemen als ie spanning heeft en dan helpt resque remedie even een beetje :). Vorige keer toen die twee dagen achter elkaar was geweest was ie de tweede dag ook nergens van onder de indruk, het is gewoon het wennen aan vreemd terrein...

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:59

Mijne geef ik wel iets tegenwoordig. Ik wilde het eigenlijk niet maar m'n moeder zei: Of we gaan haar dat spul geven of ik ga niet meer met je op wedstrijd. Dus ja ik had niet echt een keus. :') Maar bij ons is het meer voor het buitenrijden. En voor op wedstrijd is het ook wel lekker als ik gewoon een keer rustig kan opzadelen i.p.v met een pony die alleen maar gestrest is en rondjes loopt.
En voor mezelf heb ik nu die rescue druppels, had ze laatst met springclinic uitgeprobeerd maar ze werkte niet echt. Maar ik had er ook maar twee gedaan terwijll je er eigenlijk 4 moet doen.

Kirstten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:02

Ik heb zondag mijn eerste proef en voel me nu al zenuwachtig, gaat nog wat worden, maar ik doeninderdaad ook mijn flesje rescue druppels in me tas!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:04

Ik ga ook maar één keer in de maand op wedstrijd, maar hij is tijdens opzadelen en zo totaal niet vervelend. Hij vindt het in de ring gewoon heel spannend, maar hij was al een stuk relaxter dan de eerste keer (ik ook trouwens). Hebben die middeltjes geen bijwerkingen als je ze bij jezelf gebruikt? Ik rijd zelf met de trailer, dus ik denk dat ik dat sowieso niet moet doen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:06

Die van mij zal de eerste keer best de ring rond stuiteren. Nou...die eerste keer moeten we daar maar door heen.
Ik geef er niets voor. Waarom Niet?

1 - Ik geloof niet dat homeopathie helpt en echte sedatie mag niet.
2 - State dependent learning...kan je straks alleen op concours als ie een streepje op heeft...
3 - Ze went er maar gewoon aan. Als ze gevaarlijk gaat doen zjn we duidelijk nog niet er aan toe om op concours te gaan.