Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lovepalomina

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:29

Oke dankje!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:30

En als je start voordat je betaald hebt zul je wel een waarschuwingsbrief krijgen...

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 13:12

Leuk dat de KNHS de kosten via de vereniging omhoog gooit.
Vorig jaar betaalde ik als eerste gezinslid 39,30 en nu is dat ineens 46,95.
Ondanks dat mijn basis contributie van vorig jaar (6,50) er niet meer bij zit betaal ik toch iets meer als vorig jaar..

Nou moet ik echt wel heel veel meer starten anders is het toch behoorlijk wat duurder voor mij.

Wat ik vorig jaar betaalde:134,30
Wat ik nu betaal: 150,70

Met als enige voordeel dat je dan onbeperkt kan staren.

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 13:48

miss_lizje schreef:
Ondanks dat mijn basis contributie van vorig jaar (6,50) er niet meer bij zit betaal ik toch iets meer als vorig jaar..

Nou moet ik echt wel heel veel meer starten anders is het toch behoorlijk wat duurder voor mij.

Wat ik vorig jaar betaalde:134,30
Wat ik nu betaal: 150,70

Met als enige voordeel dat je dan onbeperkt kan staren.

Hebben ze toch een rekenfoutje gemaakt vorig jaar want toen waren de knhs kosten ongeveer zo uit mijn hoofd 45.80

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 13:57

Misschien, ik weet het niet. heb toen gewoon braaf betaalt en dat was volgens mij het eerste jaar dat ik KNHS ging. Toen moest ik bij mijn vereniging 39,30+6,50 betalen voor KNHS eerste gezinslid en dan die basis contributie van de KNHS.

Op de nieuwe factuur staat er geen Basis contributie meer aangegeven dus misschien is dat nu niet meer apart aangegeven.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:02

miss_lizje schreef:

Zoveel heb ik in ieder geval niet aan de KNHS betaald via de vereniging. Bij mij was het iets van 31 euro.

destiny88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:04

Ik heb nog zoveel coupons liggen, kon ze helaas niet opmaken omdat mijn paard een blessure had aan haar been en we in februari weer gaan starten. |(

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:06

http://www.knhs.nl//news.asp?ID=6881

hier vind je de tarievenlijsten van dit jaar en vorig jaar.

Ik probeerde net om wedstrijden te zoeken op de wedstrijdkalender van de knhs maar op de een of andere manier krijg ik voor het komende jaar maar 1 wedstrijd naar voren en die is gecanceled

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:24

Op de wedstrijdkalender krijg ik wanneer ik max. 50 km om mijn woonplaats doe maar 3 wedstrijden. Doe ik het zelfde bij startlijsten.nl heb ik een hele lijst vol.

Ik vraag me af of deze nog wel allemaal KNHS zijn, dus als ik daar winst rij deze ook gewoon geregistreed word.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:27

miss_lizje schreef:
Op de wedstrijdkalender krijg ik wanneer ik max. 50 km om mijn woonplaats doe maar 3 wedstrijden. Doe ik het zelfde bij startlijsten.nl heb ik een hele lijst vol.

Ik vraag me af of deze nog wel allemaal KNHS zijn, dus als ik daar winst rij deze ook gewoon geregistreed word.

Dan moet je even op startlijsten het vraagprogramma openen als je dat wilt weten, daar staat het wedstrijdnummer ook op vermeld!

Enne, de nieuwe kalender van de KNHS werkt gewoon nog voor geen meter. Je kan beter zoeken op plaats (de plaats invullen waar je heen wilt) of de datum, soort wedstrijd ed invullen en de plaats helemaal open laten. Dat zoeken vanaf je eigen woonplaats klopt gewoon niet.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 19:34

Niet bij elke staat er bij het vragen programma nog al die informatie.
Zo start ik graag in Sliedrecht, maar daar staat bij het "vraagprogramma" dan de prijs per proef en de bakken waarin gereden word. Vorig jaar nog heerlijk daar wedstrijd gereden en die punten zijn gewoon ook mee gerekend.

Helaas weet ik nog steeds niet waar ik hier in de buurt leuk kan starten ondanks dat ik al 2 jaar lid ben. Ben nog best wel een leek in dat opzicht. Dus zoek altijd op een bepaalde max. afstand.

Zelfs wanneer ik gewoon regio Zuid-Holland in vul en dan tot en met de zomer is er geen 1 wedstrijd volgens die kalender :'). Kunnen ze die niet snel repareren? Aangezien ze zelf ook van startlijsten af wouden?

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:15

nou idd, krijg op elke manier van zoeken telkens geen resultaat... :(

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:28

miss_lizje schreef:
Zelfs wanneer ik gewoon regio Zuid-Holland in vul en dan tot en met de zomer is er geen 1 wedstrijd volgens die kalender :'). Kunnen ze die niet snel repareren? Aangezien ze zelf ook van startlijsten af wouden?

Heb je de KNHS al ooit iets snel zien doen...Nouja, behalve factureren dan, dat gaat vrij vlot :')

Gelukkig lijken vooralsnog de meeste verenigingen startlijsten wel gewoon te blijven gebruiken hier (ondanks het gesputter van de knhs daartegen) dus hopelijk blijft dat gewoon dan kunnen wij tenminste gewoon inschrijven. Het is gewoon weer één grote rotzooi, half die kalender werkt niet.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:00

realmagic schreef:
nou idd, krijg op elke manier van zoeken telkens geen resultaat... :(

ok dan ligt het dus niet aan mij.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:06

_Esther_87_ schreef:
miss_lizje schreef:

Heb je de KNHS al ooit iets snel zien doen...Nouja, behalve factureren dan, dat gaat vrij vlot :')

Gelukkig lijken vooralsnog de meeste verenigingen startlijsten wel gewoon te blijven gebruiken hier (ondanks het gesputter van de knhs daartegen) dus hopelijk blijft dat gewoon dan kunnen wij tenminste gewoon inschrijven. Het is gewoon weer één grote rotzooi, half die kalender werkt niet.

Tja en de KNHS die stug hun veranderingen doordrukt, terwijl het niet eens werkt.
Ik ben ook niet vanplan om deze maand al te gaan starten, puur omdat er best nog wel wat kinder ziektes in het systeem zullen zitten en ik daar niet de pineut van wil worden.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:13

Nou, ik heb morgen de eerste wedstrijd van dit jaar en ik ben vooral heel benieuwd hoe lang de uitslag gaat duren (beetje medelijden met het secretariaat, dat zal ook wel zoeken worden voor hen hoe het nu allemaal moet worden ingevoerd) en ik ben heel benieuwd of de winstpunten nog goed geregistreerd worden...Afwachten. Ik zal laten weten hoe het gaat ;)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:17

Hebben ze afgelopen jaar nog geen wedstrijden georganiseerd Esther?
Want toen moesten ze het ook al via dat programma doorsturen.

Het is echt niet moeilijk! Als de startlijsten enzo er goed in staan dan is het juist heel makkelijk. :)

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:20

asjemenou schreef:
Hebben ze afgelopen jaar nog geen wedstrijden georganiseerd Esther?
Want toen moesten ze het ook al via dat programma doorsturen.

Het is echt niet moeilijk! Als de startlijsten enzo er goed in staan dan is het juist heel makkelijk. :)

Oh! Dat wist ik niet, in dat geval komt het vast helemaal goed!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:22

Vast wel.
Er zal echt wel wat afgevloekt worden hoor, maar voor alles is er wel een oplossing te vinden.
Ik deed gewoon de uitslagen in twee programma`s invoeren haha, ging het zeker goed.

amantjuh8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:33

Nog even een vraagje voor de duidelijkheid:

Moet je nu zelf een papiertje van je proef mee nemen?
Ik hoorde namelijk vandaag van een kennis van wel. Maar ik dacht dat de verenigingen dit zouden regelen?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:01

Nee, de protocollen worden door de organisatie geprint en daar staan alle gegevens van jou en je paard al op.

amantjuh8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:01

KarinvdM schreef:
Nee, de protocollen worden door de organisatie geprint en daar staan alle gegevens van jou en je paard al op.

Dankje :)

Daphne1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:16

Maar hoe zit het dan nu want ik heb nog niet zo'n startpas, heb je dan nu nog wel coupons nodig?

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:17

Daphne1994 schreef:
Maar hoe zit het dan nu want ik heb nog niet zo'n startpas, heb je dan nu nog wel coupons nodig?

Nee, je kunt voorlopig gewoon starten met je oude startkaart, en protocollen worden geprint door het wedstrijdsecretariaat. In april stuurt de KNHS je vanzelf de startpas (die als vervanging van de startkaart dient).

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 11:13

Zaterdag en zondag op wedstrijd geweest en beide wedstrijden liep alles heel vlot. Ik moet zeggen dat wij het startpasgebeuren wel prettig vinden. Mailtje er uit en je hebt ingeschreven. protocollen zijn duidelijker leesbaar

Van kinderziektes hebben wij niets gemerkt.