Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_lizje schreef:Leuk dat de KNHS de kosten via de vereniging omhoog gooit.
Vorig jaar betaalde ik als eerste gezinslid 39,30 en nu is dat ineens 46,95.
Ondanks dat mijn basis contributie van vorig jaar (6,50) er niet meer bij zit betaal ik toch iets meer als vorig jaar..
Nou moet ik echt wel heel veel meer starten anders is het toch behoorlijk wat duurder voor mij.
Wat ik vorig jaar betaalde:134,30
Wat ik nu betaal: 150,70
Met als enige voordeel dat je dan onbeperkt kan staren.
miss_lizje schreef:Leuk dat de KNHS de kosten via de vereniging omhoog gooit.
Vorig jaar betaalde ik als eerste gezinslid 39,30 en nu is dat ineens 46,95.
Ondanks dat mijn basis contributie van vorig jaar (6,50) er niet meer bij zit betaal ik toch iets meer als vorig jaar..
miss_lizje schreef:Op de wedstrijdkalender krijg ik wanneer ik max. 50 km om mijn woonplaats doe maar 3 wedstrijden. Doe ik het zelfde bij startlijsten.nl heb ik een hele lijst vol.
Ik vraag me af of deze nog wel allemaal KNHS zijn, dus als ik daar winst rij deze ook gewoon geregistreed word.
miss_lizje schreef:Zelfs wanneer ik gewoon regio Zuid-Holland in vul en dan tot en met de zomer is er geen 1 wedstrijd volgens die kalender. Kunnen ze die niet snel repareren? Aangezien ze zelf ook van startlijsten af wouden?
_Esther_87_ schreef:miss_lizje schreef:Zelfs wanneer ik gewoon regio Zuid-Holland in vul en dan tot en met de zomer is er geen 1 wedstrijd volgens die kalender. Kunnen ze die niet snel repareren? Aangezien ze zelf ook van startlijsten af wouden?
Heb je de KNHS al ooit iets snel zien doen...Nouja, behalve factureren dan, dat gaat vrij vlot![]()
Gelukkig lijken vooralsnog de meeste verenigingen startlijsten wel gewoon te blijven gebruiken hier (ondanks het gesputter van de knhs daartegen) dus hopelijk blijft dat gewoon dan kunnen wij tenminste gewoon inschrijven. Het is gewoon weer één grote rotzooi, half die kalender werkt niet.
asjemenou schreef:Hebben ze afgelopen jaar nog geen wedstrijden georganiseerd Esther?
Want toen moesten ze het ook al via dat programma doorsturen.
Het is echt niet moeilijk! Als de startlijsten enzo er goed in staan dan is het juist heel makkelijk.
Daphne1994 schreef:Maar hoe zit het dan nu want ik heb nog niet zo'n startpas, heb je dan nu nog wel coupons nodig?