Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SanneKyla schreef:Oke, eindelijk duidelijk antwoord op mijn vraag!
En nog een keer voor de duidelijkheid, het is/was niet mijn bedoelingen anderen hiermee te pesten of neer te halen!
Mijn excuses voor het taalgebruik dan maar...
Bovendien heb ik het helemaal niet tegen dikke mensen. Ik ken er zat en ze kunnen net zo aardig zijn als de rest!
Maar dat was jullie waarschijnlijk al duidelijk.
SanneKyla schreef:Jammer is dat toch, bijna iedereen accepteerd mijn excuses en dan komt er weer een nieuwe Su(...)l binnenvallen.
Hier heb ik dus niets aan!
SanneKyla schreef:Haha, (...) alsjeblieft op.
Jij geeft geen toevoeging op mijn vraag, je berichten geven geen aanvulling.

Levy schreef:SanneKyla schreef:Haha, (...) alsjeblieft op.
Jij geeft geen toevoeging op mijn vraag, je berichten geven geen aanvulling.
Sorry SanneKyla, maar wanneer je je eens verdiept in de profielen ed. zou je nu toch moeten weten dat je het hebt tegen:
1) oudere mensen
2) mensen die net zo goed als jij hun mening mogen geven
Ik zou een klein beetje je fatsoen houden als ik jou was
En dan is alweer het circeltje rond en zijn we terug bij mijn normen en waarden verhaal
SanneKyla schreef:Ik heb hier wel fatsoen, maar die Amondi die durft te zeggen dat ik geen respect heb tegen mensen met overgewicht.
Hoe durft ze zo over mij te praten...

Levy schreef:Net zo als jij je (nogal ongenuanceerde) mening mag geven, mag elke andere bokker dat ook.
Daar kun je het niet mee eens zijn, maar dat kun je in mijn ogen nog wel je fatsoen houden.
Babsie_Flash schreef:Ik ben het met Beantsje eens... Als ik in sanneKyla haar profiel kijk loopt die pony Kyla slechter dan de pony's van de meeste "te dikke mensen"
amondi schreef:Je behoort gewoon je fatsoen te houden , dus ik snap niet waarom je het woord proberen dan zo pontificaal onderstreept( pontificaal staat ook in de Dikke van Dale, en nee dat is geen dikke meneer)
?
Shauni schreef:Babsie_Flash schreef:Ik ben het met Beantsje eens... Als ik in sanneKyla haar profiel kijk loopt die pony Kyla slechter dan de pony's van de meeste "te dikke mensen"
Levy schreef:off-topic:
is trouwens wel lollig als je het woord ongenuanceerd gaat opzoeken in het woordenboek:
on·ge·nu·an·ceerd (bijvoeglijk naamwoord; ongenuanceerder, meest ongenuanceerd; ongenuanceerdheid)
1 zonder nuancering
vervolgens zoek je op nuanceren:
nu·an·ce·ren (overgankelijk werkwoord; nuanceerde, heeft genuanceerd; nuancering)
1 een nuance aanbrengen in
Maar weet je nog niet wat nuance is
Dus zoeken we daarop;
nu·an·ce (de; nuancen, nuances; nuanceje, nuancetje)
1 weinig afwijkend verschil, fijn onderscheid
2 tint, schakering
nu·an·ce·ren (overgankelijk werkwoord; nuanceerde, heeft genuanceerd; nuancering)
1 een nuance aanbrengen in
nu·an·ce·ver·schil (het)
1 door een fijn onderscheid bepaald verschil
Ahhh!
Nee, ik kan het je niet kwalijk nemen. Het valt zelfs niet mee om de betekenis van dat woord op te zoeken in het woordenboek