anders vind ik het irri(A)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Karin schreef:Vreemd dat het punten kan kosten als er niets over in het wedstrijdreglement staat.
Ik heb ze overigens ook altijd links. Rechts voelt voor mij totaal onnatuurlijk, net als een telefoon tegen mijn linker oor of rechts opstappen op de fiets of op een paard. Niet dat het niet kan, maar het voelt heel vreemd.
plotie schreef:Karin schreef:Ik heb ze overigens ook altijd links. Rechts voelt voor mij totaal onnatuurlijk, net als een telefoon tegen mijn linker oor of rechts opstappen op de fiets of op een paard. Niet dat het niet kan, maar het voelt heel vreemd.
Haha ik helemaal hetzelfde als jij !
Salvatore schreef:Ik ook!
Mij wordt ook altijd gevraagd waarom ik zo op mijn fiets stap, ben ik dan links ofzo?
Nee, ik ben gewoon rechts,maar schijn soms dingen op de "linkshandige" manier te doen.
Zo zit ik ook altijd te draaien met mijn bestek.. weet nooit in welke hand ik nu mijn mes en vork moet houden en draai het regematig om en om tijdens het eten.
lalunamyo schreef:De regel is rechts !!![]()
staat ook ergens beschreven,
kijk ook maar naar achttallen/ viertallen ,
een beetje goede hebben ze rechts hangen![]()
als je het niet gewend ben, is even wennen
ach maar je word er niet op afgekeurd, dus belangrijk is het niet

Nienke1990 schreef:lalunamyo schreef:De regel is rechts !!![]()
staat ook ergens beschreven,
kijk ook maar naar achttallen/ viertallen ,
een beetje goede hebben ze rechts hangen![]()
als je het niet gewend ben, is even wennen
ach maar je word er niet op afgekeurd, dus belangrijk is het niet
Huh?
Het topic wordt geopend met de bevestiging dat de TS er op is afgerekend op de B wedstrijd, omdat ze de lus links had hangen.
Dus de laatste zin klopt niet helemaal denk ik..
anderen wel