vergeet ik nooit meer! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vergeet ik nooit meer!

Het enige commentaar dat er overigens bij stond was dat de beugels wel een gaatje langer mochten.
) had uiteindelijk 202 punten met 2 X 9 en 5 X 8

voor de rest heb ik thuis 7 bekers staan met allemaal 1e prijs en 2 van clubkampioen, daar ben ik toch wel trots op, dat beschpuw ik wel een beetje als een goed complimnt
(incl. paarden)
)
). En met mijn haflinger: Mooie nette proef, galop goed hersteld:D. (maar met die haf was onderling). Maar zoiezo heb ik alleen maar lof over Heidy met wedstrijden, alleen rijd ik nu geen wedstrijden meer met haar. Ze luisterde goed, ging er nooit vandoor, was lekker ontspannen, en vond het heel erg leuk. Ze was gewoon heel fijn, nooit een pas verkeerd, ik wou dat al mijn pony's en paarden die komen net zo'n karakter heeft als haar, dan komt het wel goed;D
hij is niet te koop maar na de proef kwam de juri de auto uit en zei dat ze hem zo zou kopen als hij te koop stond
vond het wel erg leuk om te horen
Citaat:Het is elke dag een plezier om naar jullie te kijken, jullie zijn het voorbeeld van de doel van de dressuur. Namelijk de harmonische samenwerking tussen amazone en paard!