Wat is jullie mooiste compliment van jury?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TanteCay

Re: Wat is jullie mooiste compliment van jury?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:22

Bij mijn eerste dres. wedstrijd op mijn nieuwe pony die ik zelf had ingereden stond op de coupon jullie zijn een super combi gaat nog ver komen! Ik was toen helemaal tevreden toen was ik gelijk 1ste met 209 punten! Haha! vergeet ik nooit meer!

anoouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 01:06

Dat hij me paard supermooi vond Lovers

idapaulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 19:23

Het was op een onderlinge wedstrijd. Er stond: Leuke pony. Jullie zijn voor elkaar gemaakt.
Altijd lewuk om te horen!! Haha!

xCondor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 21:08

Vandaag kwam de jury naar me toe, ze vond mij en Condor een leuke combinatie Haha!

Fem_daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:29

Een kennis van mij schreef bij een jury, die vertelde haar dat daf niet het beste dressuur paard was en dat wij misschien ooit hoog zouden komen met veel pijn en moeite maar dat hij het enige paard was die zij die dag had gezien die er heel veel plezier aan had en dat je zag dat hij het heel leuk vond! Dat vond ik zo leuk om te horen!! Gaat mij ook echt om het plezier!

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:49

Dat de proef precies zo was als hij hoorde, dat ze er met plezier naar hadden gekeken. Op de coupon stond: mooie combinatie. (wat resulteerde in 205 punten) Knipoog Het enige commentaar dat er overigens bij stond was dat de beugels wel een gaatje langer mochten.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 00:30

Ik las laatst op mijn protocol dat we de basis zo goed voor elkaar hebben. Daar ben ik erg blij mee, daar zijn we juist zo hard mee aan het werk.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 11:55

1X kwam bij mij de jury ook de auto uit en begon te vertellen dat het een geweldige pony de beste die ze die dag had gezien maar dat ze nog een beetje vrolijk was en daarom geen goede punten had (de proef ging helemaal verkeerd de heletijd middendraf behalve waar dat moest daar kwam namelijk middengalop Clown ) had uiteindelijk 202 punten met 2 X 9 en 5 X 8 Haha!

1X het was mijn 2e wedstrijd mijn instructrice zei dat het een Zjury was -ik verging van de zenuwen- maar was uiteindelijk 3e met 195 punte en op de coupon stond amazone heeft veel ruitergevoel en kan met deze pony makkelijk verder komen Bloos

InHetZadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 17:23

Ze zetten er niet vaak wat bij, tenminste, bij mij dan.
Maar ik vind het superleuk als er wat onderaan mijn protecol geschreven staat Lachen

"Leuke combinatie",
"Mooi paard",
of "Nette proef" beschouw ik altijd als mooi compliment Bloos

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 11:12

Ik had eenkeer met de ondelinge wedstrijd in de B, een hele moeilijke pony gekozen om de proef mee te rijden, en ik wist van tevoren dat het niks zou worden, maar ik ben helemaal gek op diie pony dus deed ik het.
Alles ging best wel goed tot de galop, pony rende de helebak door bokkend en al, en het leek meer op rodeo dan dressuur maar op mijn protocol stond aleen; onrust in galop; goed op gelost. en ik werd nog 7e van de 20 ofzo Haha! Haha! voor de rest heb ik thuis 7 bekers staan met allemaal 1e prijs en 2 van clubkampioen, daar ben ik toch wel trots op, dat beschpuw ik wel een beetje als een goed complimnt Clown

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 12:07

Laatst had ik een wedstrijd met het jonge paard en die had ik voor de 1e keer mee.. En er stond op mijn coupon '' zeer talentvolle combinatie''...

Ulala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 12:23

Allereerste wedstrijd in de B met mijn paard die net een half jaartje onder het zadel was, nog nooit een binnenbak had gezien en de gehele proef travers heeft gelopen omdat ze de wanden van de binnenbak zo eng vond:

"amazone blijft keurig en rustig" en "mooie combinatie"

Tja druk maken had het alleen maar erger gemaakt bij die piepmiep-merrie van mij... Haha!

Maar voor onze allereerste wedstrijd vond ik het een grote opsteker, en zelfs de punten waren niet bar slecht.

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 12:58

Bij mijn allereerste wedstrijd (f proefjes maar toch) stond er onder mijn protecol keurig gereden ga zo door!
Met (zoals ik al eerder zei) 257 punten.
Met m'n shetje had ik toen het beste gereden van de hele dag. Huilen van het lachen (incl. paarden)
Vond ik toch wel een mooi compliment Bloos

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 13:00

heel knap, maar deze oefeningen worden pas in het z2 gevraagd Haha! Haha! Haha!

(reed een B proef, niet geheel naar wens overigens Haha! )

love_heidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 19:25

Dat we een leuke combi zijn. Dat ze heel mooi is (duh Bloos ). En met mijn haflinger: Mooie nette proef, galop goed hersteld:D. (maar met die haf was onderling). Maar zoiezo heb ik alleen maar lof over Heidy met wedstrijden, alleen rijd ik nu geen wedstrijden meer met haar. Ze luisterde goed, ging er nooit vandoor, was lekker ontspannen, en vond het heel erg leuk. Ze was gewoon heel fijn, nooit een pas verkeerd, ik wou dat al mijn pony's en paarden die komen net zo'n karakter heeft als haar, dan komt het wel goed;D

_Jeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 14:43

Dat ze mijn pony wilde kopen Haha! hij is niet te koop maar na de proef kwam de juri de auto uit en zei dat ze hem zo zou kopen als hij te koop stond Tong uitsteken vond het wel erg leuk om te horen Bloos

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 23:29

'Verruit de beste combinatie van de dag' op een onderlinge Lachen

'Echt nette, beheerste en fijne proef om naar de kijken.'

'Keurig gereden'

Altijd wel fijn om te lezen aan gezien ik me altijd talentloos voel Nagelbijten / Gniffelen

annejetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 13:37

ik reed op een pony die nog nooit eerder alleen in de bak was geweest die normaal al druk was. Hij werd dus nog drukker en als het niet wou zouden ze er zelfs een andere pony bij halen zeiden ze tegen de jury. De pony werd dus helemaal hyper en ik heb toch mn proef gereden. onderaan mn protecol stond heel dapper gereden. Haha!

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:32

Laatst stond er op mijn protecol: 'Paard is in een hele goede conditie' . Dat vind ik toch ook wel een mooi compliment.

Was vorige week, met die hitte en na allebei mijn proeven te hebben gereden zweette hij een klein beetje. Terwijl hij toch goed zijn best deed.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 23:46

Ik stond op M2+5 en ging meedoen aan een 5daagse wedstrijd. In 4dagen had ik 10winst behaald en stond dus M2+15 (laatste dag overigens niet meer gestart).

Bij mijn allerlaatste proef in de M2 had ik 206 punten met als commentaar (letterlijk overgenomen):

Citaat:
Het is elke dag een plezier om naar jullie te kijken, jullie zijn het voorbeeld van de doel van de dressuur. Namelijk de harmonische samenwerking tussen amazone en paard!

Nou daar stond ik dan, met een brok in mijn keel en tranen in me ogen. Dit was dan eindelijk de bevestiging na al die problemen die we hebben moeten doorstaan en na zoveel getraind te hebben.
2,5jaar terug had ik nog een paard dat ingeslapen moest worden, waarbij de artsen geen hoop meer zagen. Nu heb ik een paard dat super beweegt en geen pijn meer heeft aan haar benen, en waar ik gewoon Z1 mee ben geworden! Haha!

tinker6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 09:48

ik heb aan een aantal ondelinge wedstrijdjes meegedaan om te kijken of het wat zou zijn om echt te starten.
elke keer hoge punten met de opmerking dat ik toch maar heel snel een startkaart moest aanvragen.
op 1 van de onderlinge zei de jury na afloop dat ze in het begin dacht van "wat moet ik nu weer jureren", maar toen de proef begon dat ze heel enthousiast werd van mijn tinker en dat ze die dag nog geen ander paard had gehad die zoveel verschil in tempo liet zien bij de uitgestrekte galop.
ik heb die dag ook gewonnen van een Z1 ruiter ( L,M en Z werden bij elkaar geteld) was de eerste keer L1 trouwens

annikaaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 16:29

ik had mijn 2 proeven gereden stond onder allebij de coupons leuk paard heb je..!
dag later had ik die jury toevallig aan de telefoon om op te geven voor een wedstrijd en hij wist nog precies wie ik was en weer complimentjes dat ik er ver mee kan komen enzo, is toch wel leuk om te horen

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 16:33

Dat ik de enigste ruiter was van die dag, die lachend op mijn paard de proeven door rijd! Haha!
Ik dus als enige plezier in het rijden had, ook al gingt het niet altijd helemaal vlekkeloos.

Plezier is voor mij het belangrijkste, het moet leuk blijven.
Daarom vond ik dit een fijn compliment!

eef_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 00:02

of me pony tekoop stond want ze vond hem zo leuk haha:P

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 14:11

jury riep mij naar haar toe na de proef

ze vond dat ik hem er meer af moest rijden. en ze zei erachter aan dat ik nog veel verder kon komen met dit paard en veel hogere punten kon halen.