het heeft niks met vooroodelen te maken...dat probeer ik al 8 pagina's te zeggen.
Vraag me dan echt af wie er dan de grrootste vooroordelen heeft
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:bitloos rijden is blijkbaar 'verkeerd' en 'levensgevaarlijk'
runningkawa schreef:Citaat:bitloos rijden is blijkbaar 'verkeerd' en 'levensgevaarlijk'
nogmaals zucht...ik moet echt zuchten om nu niet boos te worden.... daar heeft het verdorie niks mee te maken..
natje93 schreef:Nadya @ nee oke. Maar daarom (als het niet medisch is) kan je wel oefenen met een bit in te doen.ook na al doe jaren!
natje93 schreef:ik ben niet tegen bitloos maar zoals aerdenhout1 zegt ze gaan die regels niet veranderen....
natje93 schreef:Nadya @ nee oke. Maar daarom (als het niet medisch is) kan je wel oefenen met een bit in te doen.ook na al doe jaren!
ik ben niet tegen bitloos maar zoals aerdenhout1 zegt ze gaan die regels niet veranderen....
natje93 schreef:nou ja als het onderling is kan het natuurlijk wel afspreken of in die richting.... maar nee (ik ben geen echte dresuur muts die voor niets nieuws openstaat)
ik rij zelf ook bitloos (af en toe) maar nee ik vind bij wedstrijden dat een gewoon hoofdstel met bit erbij hoort.