Wie heeft de startkaart voor 2008 al binnen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Re: Wie heeft de startkaart voor 2008 al binnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:33

Bedankt Haha!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:37

CarolineXxX schreef:
Ik heb een vraagje.. Als je voor de eerste keer een startkaart aanvraagt, krijg je er dan meteen startcoupons bij opgestuurd of moet je die apart aanvragen? (Op het formulier om de startkaart aan te vragen stond wel: Ontvangt graag coupons voor springen/dressuur). Dus ik neem aan van wel?

Als het goed is, heb je een vakje aan gekruist! En ja, de rekening komt tegelijk met de startkaart ed.

CarolineXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:34

missmiekie schreef:
CarolineXxX schreef:
Ik heb een vraagje.. Als je voor de eerste keer een startkaart aanvraagt, krijg je er dan meteen startcoupons bij opgestuurd of moet je die apart aanvragen? (Op het formulier om de startkaart aan te vragen stond wel: Ontvangt graag coupons voor springen/dressuur). Dus ik neem aan van wel?

Als het goed is, heb je een vakje aan gekruist! En ja, de rekening komt tegelijk met de startkaart ed.

Ok bedankt voor de reactie!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 09:45

Bij mij heeft de KNHS het lekker verprutst.

Ik had een startkaart bij de pony's en 2 bij de paarden. Nu ben ik vorig jaar 18 geworden, dus moest dit jaar naar de paarden. Pony zou meegaan, dus daar moest ik een paardenstartkaart voor.
Alletwee de paardenstartkaarten moesten worden afgemeld. Eigen paard is ingeslapen en bijrijdpaard ben ik mee gestopt.

Nu is er iets fout gegaan met de pony naar de paarden meenemen. Dat formulier schijnt niet goed aangekomen te zijn. Okee maakt niet uit, pony mag geen wedstrijden meer lopen, dus die moest toch afgemeld nu.

Maar de KNHS heeft me afgemeld bij de PAARDEN VERENIGING. En ik ben nog steeds lid bij de pony's, maar pony startkaart hebben ze ZELF afgemeld want ik was immers 18.

Nu heb ik nieuwe startkaart aanvraag opgestuurd voor nieuwe paard, en toen ik dus van de week wilde kijken of ik al combinummer had, kwam ik hier dus achter.

Nu moet ik van de KNHS maar opnieuw lid worden van de paardenvereniging en opnieuw mutatie formulier opsturen voor persoonsgegevens, terwijl hun de fout hebben gemaakt Clown

Mama gaat maandag even bellen, maar we zijn niet blij Boos! Zij maken de fout en wij moeten hem oplossen?

CarolineXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 17:29

Ik heb, omdat mijn startkaart niet optijd binnen zou zijn, een blanco coupon aangevraagd. Maar het probleem is dat ik nog geen startkaart en dus ook nog geen persoonnummer heb, of krijg je dat persoonsnummer via je vereniging? Op een blanco coupon moet je dat namelijk ook gewoon invullen, wie weet er meer van? xxx

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 17:32

Dat is raar, ik had hem rond begin november aan gevraagd en ik heb hem rond kerst 2007 gehad. Anders zou ik wel even bellen naar de KNHS.

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 22:39

Ik heb hem 22 januari op de post gedaan en vanmiddag stond hij op mijn knhs, dus ik verwacht hem een dezer dagen.

Temma00

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 09:24

Ik 20 januari ik heb m nog niet maar misschien volgende week hoop ik Lachen

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 13:05

CheRel schreef:
Ik heb hem 22 januari op de post gedaan en vanmiddag stond hij op mijn knhs, dus ik verwacht hem een dezer dagen.

Hoe kan je dit zien? Moet je dan kijken bij startcoupons bestellen en kijken of daar de naam van het paard bij staat?
Ik heb hem al voor 22-01 op de post gedaan.

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:03

happyjoyce schreef:
CheRel schreef:

Hoe kan je dit zien? Moet je dan kijken bij startcoupons bestellen en kijken of daar de naam van het paard bij staat?

Ik heb ingelogd op mijn knhs en had boven in het balkje eerst alleen redreatie sport staan(manege) en nu ook de vereniging waarvan ik lid ben geworden. De naam van het paard staat als het goed is ook bij startcoupons bestellen, maar ook bij standen raadplegen.

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 07:18

ik heb mijn startkaart rond 5 januari aangevraagd en ik heb hem nog niet binnen ik wordt er zo langzamerhand echt zat van Boos! . zijn er ook mensen die ook rond deze datum hem hebben aangevraagd en hem wel of juist nog niet binnen hebben?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 11:17

Ik heb hem n ook binnen, de 17e aangevraagd en kreeg hem vorige week.

Lexxxi ik zou ze even bellen als ik jou was, er is waarschijnlijk iets fout gegaan

CarolineXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:57

lexxxi schreef:
ik heb mijn startkaart rond 5 januari aangevraagd en ik heb hem nog niet binnen ik wordt er zo langzamerhand echt zat van Boos! . zijn er ook mensen die ook rond deze datum hem hebben aangevraagd en hem wel of juist nog niet binnen hebben?

Ik zou idd even bellen als ik jou was! Op de site staat namelijk dat de startkaartaanvragen die voor 21 januari zijn binnengekomen op 6 februari verstuurd zijn en nu dus binnen zijn waarschijnlijk. Ik had donderdag gebeld en toen zeiden ze dat ook. Die van mij heb ik de 22 aangevraagd en wordt 13 januari verstuurd zeiden ze bij de knhs. Dus er is waarschijnlik iets niet helemaal goed gegaan!

annet155

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:55

ik hoop dat die van mij ook snel binnen komt Lachen ik heb hem de 27 ste vertuurd. misschien gaat ie dan ook al de 13de op de bus?

unica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:35

ik heb ook nog nix Knipoog

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:46

ik ben net wezen vragen en het bleek dat hij net binnen was Haha!
ik ben natuurlijk helemaal blij want ik heb er een maand op moeten zitten wacht.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 15:24

CheRel schreef:
happyjoyce schreef:

Ik heb ingelogd op mijn knhs en had boven in het balkje eerst alleen redreatie sport staan(manege) en nu ook de vereniging waarvan ik lid ben geworden. De naam van het paard staat als het goed is ook bij startcoupons bestellen, maar ook bij standen raadplegen.

Hij staat er sinds vandaag bij Lachen
Ik zal hem dus ook wel snel binnen krijgen nu.

Jonsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:20

Ik concludeer hieruit dat er best een maand overheen kan gaan, voordat je je startkaart mag ontvangen. Voor mij niet zo'n probleem, want ik denk dat ik in het buitenseizoen ga starten.

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 13:43

Jonsy schreef:
Ik concludeer hieruit dat er best een maand overheen kan gaan, voordat je je startkaart mag ontvangen. Voor mij niet zo'n probleem, want ik denk dat ik in het buitenseizoen ga starten.

Ja dat kan idd makkelijk Ja
Ik heb mijn startkaart gisteren in de bus gehad en heb hem bijna vier weken geleden aangevraagd Lachen

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 20:49

Ik heb hem ook sinds vandaag. Misschien dat hij er gister wel al was omdat hij op het adres van mn nieuwe huis staat. Ik heb hem 22 januari opgestuurd, dus nu 24 dagen geleden.

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 10:29

ik heb mijn startkaart binnen, zat een factuur bij. Wanneer krijg ik de factuur van de vereniging ong. en m'n p&s?

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:54

Daar kan je het best je vereniging even voor opbellen. Dat is namelijk verschillend per vereniging.

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:04

Ik nog niet Boos!
En ik ben super boos op de KNHS(A)
ze zeggen namelijk opeens tegen mijn moeder dat ze geen post kunnen ontvangen ofz. Dus mijn inschrijf formulier is weg:( We zijn nu bezig met opnieuw vragen. En hopen dat het dan wel goed gaat..