Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CarolineXxX schreef:Ik heb een vraagje.. Als je voor de eerste keer een startkaart aanvraagt, krijg je er dan meteen startcoupons bij opgestuurd of moet je die apart aanvragen? (Op het formulier om de startkaart aan te vragen stond wel: Ontvangt graag coupons voor springen/dressuur). Dus ik neem aan van wel?
missmiekie schreef:CarolineXxX schreef:Ik heb een vraagje.. Als je voor de eerste keer een startkaart aanvraagt, krijg je er dan meteen startcoupons bij opgestuurd of moet je die apart aanvragen? (Op het formulier om de startkaart aan te vragen stond wel: Ontvangt graag coupons voor springen/dressuur). Dus ik neem aan van wel?
Als het goed is, heb je een vakje aan gekruist! En ja, de rekening komt tegelijk met de startkaart ed.

Zij maken de fout en wij moeten hem oplossen?
CheRel schreef:Ik heb hem 22 januari op de post gedaan en vanmiddag stond hij op mijn knhs, dus ik verwacht hem een dezer dagen.
happyjoyce schreef:CheRel schreef:Ik heb hem 22 januari op de post gedaan en vanmiddag stond hij op mijn knhs, dus ik verwacht hem een dezer dagen.
Hoe kan je dit zien? Moet je dan kijken bij startcoupons bestellen en kijken of daar de naam van het paard bij staat?
Ik heb hem al voor 22-01 op de post gedaan.
. zijn er ook mensen die ook rond deze datum hem hebben aangevraagd en hem wel of juist nog niet binnen hebben? lexxxi schreef:ik heb mijn startkaart rond 5 januari aangevraagd en ik heb hem nog niet binnen ik wordt er zo langzamerhand echt zat van. zijn er ook mensen die ook rond deze datum hem hebben aangevraagd en hem wel of juist nog niet binnen hebben?

ik heb hem de 27 ste vertuurd. misschien gaat ie dan ook al de 13de op de bus?

CheRel schreef:happyjoyce schreef:
Hoe kan je dit zien? Moet je dan kijken bij startcoupons bestellen en kijken of daar de naam van het paard bij staat?
Ik heb hem al voor 22-01 op de post gedaan.
Ik heb ingelogd op mijn knhs en had boven in het balkje eerst alleen redreatie sport staan(manege) en nu ook de vereniging waarvan ik lid ben geworden. De naam van het paard staat als het goed is ook bij startcoupons bestellen, maar ook bij standen raadplegen.

Jonsy schreef:Ik concludeer hieruit dat er best een maand overheen kan gaan, voordat je je startkaart mag ontvangen. Voor mij niet zo'n probleem, want ik denk dat ik in het buitenseizoen ga starten.