Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik was zó blij dat ik de proef helemaal goed reed, en de jury zij dat ik een wp had, dus danielle blij, en maakt van vreugde een sprongetje naast haar paard... paard weg..

polly2 schreef:Dit is al jaren geleden. Ik reed in een ring met van de witte hekjes en letters op zuilen. In die zuilen zaten plantjes met bloemen. Ik moets bij B-E-B een grote volte halsstrekken rijden. Mijn paard bedacht zich geen moment en griste zo'n plantje uit de zuil. Vervolgens ging ze helemaal uit haar dak, schuddend met dat plantje: pot er af, zand er af...ik heb haltgehouden, het uit haar mond getrokken en verder gereden. Uiteraard had ik -2 op mijn protocol. Had ook geen winstpunt, maar iedereen, inclusief de jury heeft zich kapot gelachen.

Succubi schreef:Whaha! Zat je er al op?
Ik zie mezelf ook wel met een ander paard aan de hand weglopen![]()
Zal niet de eerste keer zijn dat ik me in een paard vergis![]()
![]()
Miss_Mustang schreef:whahahaha op concours zonder paard hahahaha

Charmaine schreef:Affijn paar jaar later prijsuitreiking met mijn nieuwe ( witte ) pony, zegt het meisje naast, goh was jij niet diegene die in Driebergen in de koeievlaai heeft gelegen???

En al die kinderen zeiden toen van "hahahaha! Dat paard staat niet goed!"