Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 12:43

hahhaa, ik vraag me af, zijn er ook jury's die leuke blunder combinatie's hebben gejureerd? Als jury maak je vast een hoop van dat soort dingen mee...

Steffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 13:08

Hahah wat een leuke verhalen ROFL
Ik ben zelf tig keer de verkeerde kant op gereden Bloos
Was toen wel wat jaartjes jonger, ik heb het uiteindelijk opgelost met stickertjes op mn hand Nagelbijten / Gniffelen
Haha ik wou ook een keer halthouden,maar mijn pony stopte niet!
Dus ik wou even subtiel een beetje doorsluiten, maar dat luktie niet helemaal en toen zat ie met zn kop in het dak Bloos
Ik weet ook nog wel met mn zus:
Haar pony moest mesten, en die bleef onder de proef gewoon stilstaan en begon rustig te mesten Clown
En mijn zus maar been geven Tong uitsteken

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 13:18

Mijn merrie is nog al druk en springerig en dat was op die wedstrijd ookk. Het was een buiten wedstrad. Ik wende af bij A om tussen X te G groeten, maar dat ging even anders, mjin merrie ging er na A bokkend vandoor, heel hard in de richting van de jury auto, en net voor de auto kon ik haar omtrekken. dus geen ongelukken, maar de jury vond het niet grappig.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:33

ik rijd niet vaak wedstrijd, als ik rijd, is dat 2x per jaar onderling ongeveer. de eerste keer dat ik meedeed had ik gelijk al een blunder!

de pony waarop ik reed stak zijn hoofd het juryhokje in en probeerde de papieren die daar lagen mee te nemen dus toen stond ik wel weer even voor l*l

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:34

Ik heb er twee; één keer was m'n pony zo fel dat ze de hele bak rond ging crossen en 2 keer buiten de hekjes vloog en de andere keer sprong m'n pony over de balkjes heen en viel ik er voor het juryhokje af Bloos
Hier een topic ervan: viewtopic.php?f=53&t=764013&p=25237474#p25237474

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 14:39

aaah kun je de filmpjes niet op youtube zetten mischien? zou wel leuk zijn, ik wil ze wel zien!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:42

Als ik tijd heb zal ik dat nog wel eens doen ROFL

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 14:42

is goed, dank je Haha!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:11

Al best lang geleden, toen ik 8 was, beginnen bij hindernis 10 ipv. hindernis 1. Huilen van het lachen

En ook nog een keer toen ik 10 was, met een veel te groot en te druk paard hoe kom je erbij dat ik eigenwijs was en dacht dat ik hem wel aan kon.. Rolleyes Ik was zó blij dat ik de proef helemaal goed reed, en de jury zij dat ik een wp had, dus danielle blij, en maakt van vreugde een sprongetje naast haar paard... paard weg.. Vork

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:19

Dit is al jaren geleden. Ik reed in een ring met van de witte hekjes en letters op zuilen. In die zuilen zaten plantjes met bloemen. Ik moets bij B-E-B een grote volte halsstrekken rijden. Mijn paard bedacht zich geen moment en griste zo'n plantje uit de zuil. Vervolgens ging ze helemaal uit haar dak, schuddend met dat plantje: pot er af, zand er af...ik heb haltgehouden, het uit haar mond getrokken en verder gereden. Uiteraard had ik -2 op mijn protocol. Had ook geen winstpunt, maar iedereen, inclusief de jury heeft zich kapot gelachen.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:24

Ik had net ook een achterlijke opmerking Clown

Ging de punten halen van de proef, maar was errug laag allemaal. Had zelf 174, een ander zelfs 152. Ik te droog; jemienee, wat zijn dit nou voor punten hee!! Dus ik verder kijken, zei tegen vrienidn: deze heeft zelfs 152!!
Dus zo'n vrouwtje naast me vertelde dat ie dit keer wel de proef had afgereden en de vorige x niet. En ik zei; S en B? Datzelfde vrouwtje; stelling en buiging!

En toen dacht ik; hoe weet ze dat toch allemaal?

Kwam iki d'r achter dat 't de jury zelf was Clown Clown Clown

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:52

polly2 schreef:
Dit is al jaren geleden. Ik reed in een ring met van de witte hekjes en letters op zuilen. In die zuilen zaten plantjes met bloemen. Ik moets bij B-E-B een grote volte halsstrekken rijden. Mijn paard bedacht zich geen moment en griste zo'n plantje uit de zuil. Vervolgens ging ze helemaal uit haar dak, schuddend met dat plantje: pot er af, zand er af...ik heb haltgehouden, het uit haar mond getrokken en verder gereden. Uiteraard had ik -2 op mijn protocol. Had ook geen winstpunt, maar iedereen, inclusief de jury heeft zich kapot gelachen.

Hahahaha oh die vind ik echt briljant Huilen van het lachen

Denica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:08

Niet een blunder terwijl ik reed maar ging even hekje opendoen van de ring voor iemand die eruit wilde, zette het hekje even op de grond en wil er vervolgens overheen stappen, blijf ik met mijn voet tussen de 2 planken van het hekje hangen. Val half op de grond en krijg dat hek best hard tegen mijn andere been Nagelbijten / Gniffelen

Ik stond best voor paal.

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:14

1ste wedstrijd, fnrs. Ik was heel klein en begon al aan de proef voor dat ik mocht beginnen =.=

Nog grappiger is van iemand die ik ken, ze had nog nooit wedstrijd gereden. Toen moest ze groeten... Ze wist niet wat het was en toen ging ze zwaaien. Nagelbijten / Gniffelen

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:35

Het leukste wat ik ooit heb meegemaakt was toen ik een onderlinge wedstrijd jureerde. Het was een onderlinge, dus als jurylid zat je niet precies achter C, maar in de hoek. Dichte kantine, dus je kunt 1 hoek niet zien, dat was ook precies de hoek waar de uitgang zat. Komt een klein meisje binnen op een klein ponietje, bij A afwenden, X halthouden en groeten, C linkerhand en vervolgens kwam die pony maar niet de hoek weer uit. Duurde ong. 5 minuten, pony was onder het touw gesneakt, ruitertje eraf gedonderd en toen moesten ze die pony maar weer zien te vangen.
Alleen ik kon dat dus niet zien, er ging een pony de hoek in en die kwam er niet meer uit... Haha!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:50

haha, grappige blunders allemaal Tong uitsteken
ik rijd tot nu toe aleen onderlinge wedstrijdjes, maar mijn pony stond eerst ergens op stal, en op een andere manege reed ik onderlinge wedstrijdjes,
en ik had t zadel mee naar huis genomen om schoon te maken enzo.. en het zadel dus weer meegenomen naar stal.
kom ik dus aan met me pony, wil ik opzadelen, heb ik wel het zadel maar geen singel Tong uitsteken
dus ik vragen of een singel kon lenen en gelukkig kon dat wel Tong uitsteken
waar ik nu sta met mijn pony zijn ook vaak onderlinge wedstrijdjes, maar daar is het hek altijd op 2 plekken open.. en bijna altijd vlieg ik er wel 1x ergens uit, en een keer vloog ik dr wel 3x uit .. Scheve mond
moest ook op de opendag meedoen aan een demonstratie ringsteken, waarbij ik dr tot 2 keer toe afviel en gediskwalificeerd werd, was ook best genant Tong uitsteken

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:43

Ik heb wel eens een verhaal gehoord van iemand die z'n paard vergeten was XD die had de vrachtwagen bij en kwam op het concours, wilde zijn paard eruit halen en kwam erachter dat z'n beesie nog thuis stond Tong uitsteken

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:47

Als jury bij een kinderwedstrijd heb ik inwendig ook een keer heel erg gelachen. Niet hardop...dat was te zielig geweest voor het jochie.
Het jochie kwam binnen. Het was nog met de oude proeven, dus beginnen met halthouden en groeten. Het kleine hoopje mens dat op de pony zat, zag mij ineens zitten. Zijn moeder herhaalt nog: groeten!
En hij neemt de teugels in 1 hand en buigt zo diep, dat hij voorover van de pony afduikelde!
Gelukkig had hij zich geen pijn gedaan.

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:48

Ja kwam er pas achter toen ik het proefje al had gereden hihi Nagelbijten / Gniffelen

Succubi schreef:
Whaha! Zat je er al op?
Ik zie mezelf ook wel met een ander paard aan de hand weglopen Bloos
Zal niet de eerste keer zijn dat ik me in een paard vergis Bloos Bloos Bloos

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:56

ok nu mijn bloopers .

Toen ik 12 was had ik mijn eerste springwedstrijdje op de manege .
De bel ging ik stuur liane op hindernis 1 af die nemen we en daarna hebben we alle hindernissen heel snel voorbij zien komen en werd ik gediscwalificeerd .

Met mijn eigen paard 10 jaar geleden ook onze eerste wedstrijd ik was aan het losrijden ineens roepen ze mijn naam dat ik de ring in moet .
Paard gooit hoofd tussen zijn benen en bleef gooien tot ik eraf lag heb de ring dus niet meer gezien wel de grond goed getest conclussie bakgrond was echt te hard .

En dan nog een blunder van mijn nichtje die zit zelf niet op bokt maar die was echt te leuk .
Ze is een lang leven de lol ruiter die een keer een dressuurwedstrijdje ging doen .
Binnenkomen bij a netjes groeten .
Verderop bij b afwenden op x enkele sec halthouden en wat doet ze netjes groeten op x met de rug richting publiek .
Iedereen in het publiek en zijzelf kwamen niet meer bij iedereen had de slappe lach dus je kunt wel raden hoe de rest van de proef afgelopen was ze heeft trouwens aan het einde nog x gegroet .lol /

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:58

Miss_Mustang schreef:
whahahaha op concours zonder paard hahahaha

Bij ons in de kring was dat wel.. die kwam op concours aan zonder paard Knipoog
en toen had ze zich maar afgemeld !

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:25

jaren geleden reed ik met een witte pony wedstrijden dressuur en springen. We komen 's morgens aan op het concoursterrein in Driebergen, welke een dag van tevoren nog verplaatst was, de koeien stonden zelfs nog op het land! Affijn, ik moest springen en mijn pony vond het gras toch veel interessanter dan de hindernis. Op hindernis 3 besloot hij dat nadat hij zijn voorbenen over de hindernis had gezet, dat het tijd was voor de lunch. Ik hing dus op zijn hals, met mijn handen tegen het hoofdstel naar beneden te kijken. En wat ik daar zag deed me besluiten koste wat kost te blijven zitten. Helaas niet gelukt, met als gevolg dat het hoofdstel afging en ik met mijn mooie witte rijbroek middenin een grote verse koeievlaai terecht kwam. Publiek heeft er smakelijk ommoeten lachen en ik zelf had ook de tranen van de slappe lach. Haha!

Affijn paar jaar later prijsuitreiking met mijn nieuwe ( witte ) pony, zegt het meisje naast, goh was jij niet diegene die in Driebergen in de koeievlaai heeft gelegen??? Bloos

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 09:26

Charmaine schreef:
Affijn paar jaar later prijsuitreiking met mijn nieuwe ( witte ) pony, zegt het meisje naast, goh was jij niet diegene die in Driebergen in de koeievlaai heeft gelegen??? Bloos

Ook fijn dat iedereen dat dan ook nog onthoudt met gezicht en al erbij Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 09:47

Ik heb niet echt 1 grote blooper gemaakt maargoed Clown

1. In de barrage er vanaf pleuren Clown
2. Dekje vergeten
3. Als je je gaat aanmelden een beest wat steigert naast de jury wagen Vork
4. En met het viertal (selectiewedstrijd, veel publiek) vond Vinet het nogal leuk om zich om te draaien ipv stil te blijven staan. Koe En al die kinderen zeiden toen van "hahahaha! Dat paard staat niet goed!"

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 10:26

Saskia had een leuke met een jonge pony.

Ze startte B en de proef ging heel erg netjes! Om trots op te zijn!
Afijn ze groette af aan het eind van de proef en daarna deed de pony helemaal niks meer, ze was met geen mogelijkheid vooruit te krijgen, drijven en op het laatst schoppen, niks hielp!
Ze bleven gewoon staan!

Jury in een deuk, ik in een deuk..... en Saskia heeft na een paar minuten de teugels gewoon maar losgegooid waarna de pony op haar dooie akkertje de bak uit slenterde.....