Verder hoop ik dat we weer heerlijke buitenritten kunnen gaan maken, en geen ongelukken, grapjes en andere ellende ons pad zal kruisen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
Lielle schreef:Lielle schreef:Het doel is alleen maar om wedstrijden te kunnen rijden met mijn eigen paarden ipv met andermans paard.
50 % is binnen
Vandaag Raimaer's comeback in het M1. Laatste keer was feb 2006, laatste sgw dressuurproef in mei 2006, en vandaag scoorden we 174 en 183 punten
Nu Pablo nog

Sansje schreef:Zelf weer zodanig op de been komen dat ik nu toch echt mijn B-debuut kan gaan rijden,... heb helaas iets hernia-achtigs.

en wacht ik mijn verdere onderzoeken gewoon af
MyWishMax schreef:Mijn doelen zijn:
- Goed rijden op de regio met misschien NK plaatsje
- Hetzelfde van de zomer
- Na de zomer Z2 starten en voordat mijn pony jaren om zijn 10 winst te hebben
(en hopelijk véél minder blessure's als vorig jaar, hoewel dit jaar al slecht begint)

maar ik hoop dat dat nu beter wordt en ik dus het zomerseizoen de B door kom
en dan dus in het winterseizoen L1 mag starten
dus ik vraag deze week alsnog weer een startkaart aan om dit buitenseizoen gezellig met een vriendin op pad te kunnen (die ook M1 is). Ik heb geen ambitie om te scoren, maar hoop gewoon zo goed mogelijk mijn proeven te kunnen rijden. Jumper vind het gewoon zo leuk om mee te mogen op wedstrijd, pensioen was echt nog niks voor hem, hij verveelde zich een ongeluk...
, dus hij mag af en toe weer lekker met zijn vriendjes mee en dan zien we wel.
) Ik ga d'r dan wel meteen L1 starten denk ik.
Unika schreef:Mijn wedstrijddoel is om eind december 2007 M1 startgerechtigd te zijn.
We zijn ondertussen al een paar keer M1 gestart en hebben al 2wp's!