hmm strax lezen ze hier mee en laten ze me nu extra lang op mn startkaart wachten
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Dabo schreef:Ik kreeg vandaad een rekening van 22 euro voor het verwerken van het originele paspoort...![]()
Is dat voor alleen de stempeltjes? morgen maar weer even bellen...
Er is wel een knal-oranje sticker geplakt met de tekst: Na betaling wordt uw bestelling verzonden.. Maar volgens mij zijn startkaart/coupons duurder dan 22euro toch?

Dabo schreef:Ik heb niets te maken met het NRPS. Mijn paard komt uit Frankrijk, en paspoort moet gestempeld worden door de KNHS.
Nu kreeg ik vandaag weer een brief, om de aanvraag van mijn startkaart af te handelen hebben ze een mutatieformulier persoonsgegevens nodig, en een mutatieformulier startkaart aanvraag. Tevens een kopie van het 1e blad van het paspoort...
Nu begin ik een beetje moe te worden. Ik had steeds goede hoop, maar nu ga ik toch wel ernstig twijfelen of het allemaal wel goed gaat komen.
De formulieren heb ik in november al opgestuurd, en waarom moeten ze een kopie van het 1e blad van mijn paspoort, als het HELE paspoort al bij hun ligt....?? zucht.
Maar weer gebeld..
mutatieformulieren zullen waarschijnlijk zoekgeraakt zijn, of ik het maar even wil faxen? Ja doei, niet iedereen heeft een fax..
Boel (kopieeen) maar gescand, en gemaild... *zucht*
Wordt vervolgd!
@Kyralovertje: gewoon inschrijven hoor, ik heb me ook al ingeschreven voor de wedstrijd in Januari. Heb je de boel niet op tijd binnen, kun je tot een week voor de wedstrijd nog je inschrijving terugnemen.

Dabo schreef:@Kyralovertje: gewoon inschrijven hoor, ik heb me ook al ingeschreven voor de wedstrijd in Januari. Heb je de boel niet op tijd binnen, kun je tot een week voor de wedstrijd nog je inschrijving terugnemen.
TeeGee schreef:Startkaart aanvragen duren toch vaak wel 3 weken dus eigenlijk had je beter die wedstrijd niet kunnen opgeven. Die 2 weekjes later op wedstrijd maken toch ook niet uit?

) me vorige week hebben verteld dat ze weer terug gaan op het oude systeem omdat het nieuwe niet mee te werken is...
. De blessure lijkt erg mee te vallen, dus misschien wil ik van de zomer weer gaan starten, mag wel vast beginnen dan...

Liek_ schreef:De laatste keer dat ik voor een lid een startkaart aanvroeg heb ik gebeld, een spoedfax de deur uitgedaan en daarop volgend de orginele papieren. Begeleidend briefje erbij omdat het lid in kwestie de startkaart erg snel nodig had en met 1,5 week had ik ze binnen. Keurige service dus
Ik heb nu wederom twee startkaartaanvragen lopen, de ene heb ik twee weken geleden de deur uit gedaan en de ander gaat deze week op de bus. Zonder spoedbriefjes en heb de leden al laten weten dat het waarschijnlijk wel enige tijd gaat duren.
Wat ik niet snap is dat het al jaren bekend is dat het bijna altijd lang duurt voor je je startkaart hebt, dus ten eerste snap ik niet dat je de aanvraag zo laat verstuurt en ten tweede, waarom schakel je de secretaris van je vereniging niet in? Die kunnen veel meer voor je doen!