pharagirlke schreef:volgens je profiel wel. Maar stuur een pm als je zulke dingen wilt uitvechten. Dat dit topic weer kan dienen voro wat het gemaakt is.
1990 toch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pharagirlke schreef:volgens je profiel wel. Maar stuur een pm als je zulke dingen wilt uitvechten. Dat dit topic weer kan dienen voro wat het gemaakt is.
steffiej schreef:Miss_m schreef:GvdT weet je wel hoeveel schoenen een vrouw kan verslijten..??
En Stieffiejj Ga je Stoppen met rijden..?
ik wou net zeggen... ik verslijt er toch wel 6/7 paar per seizoen.. dat zijn d'r heel wat meer dan dat ik paarden verslijt hoor!
Jaa gedeeltelijkIk ga dressuren..
steffiej schreef:Miss_m schreef:
ik wou net zeggen... ik verslijt er toch wel 6/7 paar per seizoen.. dat zijn d'r heel wat meer dan dat ik paarden verslijt hoor!
Jaa gedeeltelijkIk ga dressuren..
Oh ja ook gezelligmaar helemaal stoppen toch niet he
Nouhja ik neem aan dat je toch nog wel meegaat kijken enz.. op concour dan ziek je daar wel weer
sorry voor de late reactie btw
Lowara schreef:aaahhh kijk.. je hebt een hele andere hobby qua rijden zie ik al.
Miss_m schreef:haha okee dan Ook bij J.I.M weer kijken![]()
Wel jammer dat je stopt aangezien je op donderdag ochtend ofzo meestal moet rijden.. vond het wel een goede reden om een keertje vrij te krijge van school om bij steffiej te gaan kijken..![]()
![]()
![]()
Maar ga je helemaal niet meer springen op concoursen ..?