Starttijden voor Almelo en meerdere dingen.......

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:51

nee nee heb beloofd dat ik m'n mondje Lips are sealed zou houden..en ik ben iemand van m'n woord...

Dennis weet denk ik wel over wie ik het heb...dus als hij het wil zegggen, mag dat, maar ik doe het niet Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:55

ha ha ik ben hier de aso van t stel ik ga n.l helemaal alleen in een caravan ,niet omdat ik een hekel aan jullie heb }> nee, ik ben huismoeder en ik heb 2 kinderen en als ik daar ben wil ik alleen zonder gezeur in m.n caravanneke lezen en slapen ha ha........dus als jullie iemand helemaal alleen voor z.n caravanneke zien zitten dan ben ik dat ,en ik ben niet zielig ,want dit is waar ik voor kies .
Een kletspraatje is natuurlijk welkom..
Zeer welkom zelfs ,
Ik ben wel een beetje een eigenheimer hoor maar ik bedoel t niet kwaad .
Komt Suzanne eigenlijk ook weer ?
De smid is net geweest en die heeft Moon vernageld ,,,,godver de godever .. nu is ie kreupel ...nagel eruit laten halen ...hoelang duurt dit eigenlijk , tot ie weer goed is dan .???
tis ontsmet.
Laatst bijgewerkt door ineke op 14-06-02 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:57

prakkie schreef:
nee nee heb beloofd dat ik m'n mondje Lips are sealed zou houden..en ik ben iemand van m'n woord...

Dennis weet denk ik wel over wie ik het heb...dus als hij het wil zegggen, mag dat, maar ik doe het niet Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Het gaat wel om mijn tent he!!!!!! Dus hij moet heel blijven! Haha! Je maakt ons allemaal nieuwsgierig!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:59

Ineke, ik kom je wel ff gezelschap houden. Kan ik meteen die rijbroek passen, je vergeet 'm toch niet mee te nemen hè? Lachen

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 13:59

Ineke dat is je goed recht het is jouw feestje voor ons hoef je niet erbij te blijven. Maar als je wilt ben je altijd welkom je hoef niet alleen te zijn als je het niet wil.

Ene ik denk dat misschien een schrijver wel onderling ook wel te regelen lijkt me leuk.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:01

Wat schrijven betreft: ik heb gisteren ff met de mevrouw gebeld die over de schrijvers gaat, en van haar mag ik secretaresse zijn bij Fitz! Cool

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:10

Karin schreef:
Wat schrijven betreft: ik heb gisteren ff met de mevrouw gebeld die over de schrijvers gaat, en van haar mag ik secretaresse zijn bij Fitz! Cool

Hee wat leuk!!! Als ze echt een tekort hebben en ik hoef niet voor te lezen, dan wil ik ook wel een keertje schrijven Haha! Maakt niet uit bij wie of waar.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 14:14

Ze roepen idd mensen op om te schrijven. Ik ga me niet vast leggen nu ik bekijk het wel van dag tot dag daar.

Een dag van te voren melden dat je wilt schrijven bij iemand moet op zich geen probleem zijn?.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:23

Het gaaf zeg Karin, echt leuk dat je bij mij komt schrijven! Doe je de vrijdag of de zaterdag?

En als jullie jeugd Knipoog zich misdragen, ga ik gewoon naast Ineke voor de caravan zitten. 2 bedaagde juryleden bij elkaar! Haha!

Suzanne zou ook weer komen, Ineke.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:26

Fitzroy schreef:
Het gaaf zeg Karin, echt leuk dat je bij mij komt schrijven! Doe je de vrijdag of de zaterdag?

En als jullie jeugd Knipoog zich misdragen, ga ik gewoon naast Ineke voor de caravan zitten. 2 bedaagde juryleden bij elkaar! Haha!

Suzanne zou ook weer komen, Ineke.

Als Ka de ene dag doet wil ik de andere wel doen Haha! Kan ik iig wel een hoop van leren.

Hahahaha 2 juryleden bij mekaar!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:29

Fitz, ik heb me in principe voor beide dagen beschikbaar gesteld, maar ik vind het ook prima als Merilyn en ik allebei een keer komen schrijven. Valt vast wel te regelen met die aardige mevrouw op het secretariaat, moest me ff melden als ik er was, zei ze.

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:40

Misschien dat ik ook nog wel ga schrijven...
Ik zou het leuk vinden om een keer bij de kur te zitten om te schrijven, of in het Z2..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:45

prakkie schreef:
Misschien dat ik ook nog wel ga schrijven...
Ik zou het leuk vinden om een keer bij de kur te zitten om te schrijven, of in het Z2..

Dan ga je gezellig met mij en Karin mee naar het secretariaat om te kijken of het te combineren is met jouw starttijden! Haha!

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:47

Zal best wel ergens een gaatje zitten...al moet ik zeggen dat ik wel hele dagen bezig gehouden wordt met Heldin en Prakkie...ik zit lekker verdeeld over heel de dag met m'n proeven... Haha! Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:59

Ik word ook prima beziggehouden maar vooral 's morgens vroeg Slapen en dan presteren Fitz en ik meestal niet erg denderend. We hebben allebei last van een ochtendhumeur dus dan kun je wel nagaan hoe gezellig onze combinatie dan is. Haha!
Dus Prakkie, geen concurrentie van ons.

Schrijven mag ik helaas niet meer als jurylid zijnde ....

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 15:07

Zooo de hele boel is nu ook verzekerd me zadels alles.

Wat blijkt (wistik al) dat als er in de auto wordt ingebroken en me zadel is weg krijg ik maar max. 500 gld vergoed. Na het nodig bellen heb ik het maar bij leys in de verzekering gestopt. Paardrijden valt onder de risico sporten en is dus met een reisverzekering NIET gedekt. Je kan het onder je inboedel laten vallen maar als een verzekering al vergoed doet de andere ook al moeilijk.

Ook de digitale camera´s blijkt lastig te zijn want een reisverzekering vergoed ook niet genoeg. Dus die heb ik nu ook apart zitten.

Ik ben hier wel ff mee bezig geweest maar het is nu op orde zonder veel extra kosten wel het hele jaar rondom verzekerd.

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 15:17

daar ging ik ook nog ff voor bellen, eerst ff doen!!!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 15:21

haha gelukkig is het me vak om dit soort dingen uit te zoeken helaas voorhun laat ik me niet snel wegsturen met een NEE. hahahahahaha.

tssss die boekhouders ook altijd.

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 17:15

ta da ,,,broek is ook ingepakt in de caravan ,
jongens ik heb er zin in !!!!
Fitz kom lekker mee voor de caravan zitten ,,waar slaap jij eigenlijk??
ik moet m,n plastronspeld niet vergeten ,want das nou net iets om in de la te laten liggen.
paard net aan de longe gehad en als je t weet dan zie je t ,dus t word al minder .
Weet je nog vorig jaar Fitz was precies t zelfde verhaal .
Vanavond kan ik m misschien al weer rijden ,(hoop ik )

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 19:45

Hier zijn mijn tijden:

Woensdag 19 juni:

Klassiek klasse L : aanvang 18:00
Terrein: Noord
start als 32e
startnummer 342

Progressief klasse L: aanvang 18:05
Terrein: Zuid
start als 30e
startnummer 342

Donderdag 20 juni:

Jacht klasse L: aanvang 19:30
Terrein: Noord
start als 25e
startnummer 342

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 21:38

ineke schreef:
Komt Suzanne eigenlijk ook weer ?
.

Ja Suzanne komt ook, en wie weet komt ze wel naast jou te staan want ze gaat dit jaar ook in een caravan, samen met eveline.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 00:52

ineke schreef:
Fitz kom lekker mee voor de caravan zitten ,,waar slaap jij eigenlijk??

Ja, nu pas vragen waar ik slaap terwijl ik je maaaaanden geleden al een mailtje gestuurd heb Haha!

Maarre ... Prakkie en Karin hebben mij slaapplaatsen aangeboden, dus ik ben onder de pannen (letterlijk dan, want ik houd niet zo van kramperen)

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 01:03

Nopu ff update over obsess. Hij kan gewoon mee! De acupuncturist begint met behandelen als we terug zijn uit almelo. Verder kan ik natuurlijk niets verwachten van hem en dat doe ik dus ook niet!
HIj heeft zn halsspieren vast zitten en dat straalt uit naar zn rug en zn schouder. Ik mag gelukkig gewoon rijden,hij vond het juist goed dan kon ik precies vertellen hoe het gegaan is enzo, en hoe hij reageert.
Ik ben dus geen dierenbeul ofzo door hem wel te rijden, ik moet alleen niet teveel van hem vragen! Dus dat ga ik ook niet doen! gewoon lekker laag en over zn rug dat is op dit moment het belangrijkste!