Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Degradatieregeling Klassen B t/m Z2.
Degradatie naar de daaronder gelegen lagere klasse vindt plaats bij het bereiken van een stand van -10 in de huidige klasse, met dien verstande dat in de klasse L1 verliespunten in mindering worden gebracht tot de stand L1+0 is bereikt.
Degradatie van de klasse L1 naar de klasse B is niet mogelijk.
In de klasse B worden geen verliespunten geregistreerd.
Na degradatie begint men in de nieuwe klasse met 0 winstpunten.

.

Maar die zaten verlopig nog een halve dag te jureren (petje af!) en om het paard zolang in de trailer te laten staan of op en neer te rijden (min een uur onderweg heen, en weer terug)... Miss_Petit schreef:Had alleen zelfs nog meer commentaar willen hebben, in de zin van wat zouden jullie in deze combinatie (ver)beter(d) willen zien? Om vast te houden aan het Skala, wat is al goed en waar moet aan gewerkt worden?
amondi schreef:Ach, Saskia kreeg vandaag commentaar: overgang terug niet getoond... Van galop naar arbeidsdraf.... Ik zweer je, hij bedoelde waarschijnlijk: overgang niet gezien, ik keek ergens anders naar..
Citaat:dit is niet streng, dit is op sommige punten er helemaal naast zitten! 4en geven met als opmerking niet getoond! En dat terwijl hij vanuit de volte, op het stukje rechtuit, vast kwam te zitten in de prut, uit de galop kwam( vallen kan je het niet noemen, het was puur de bodem) Saskia galoppeert ruim voor de letter weer aan, juist om de overgang alnog te kunnen maken, en dan zet hij er 2 vieren neer, 1 voor de volte zonder commentaar, en 1 voor de overgang terug met als commentaar: overgang niet getoond! Hij bedoelt w.s. overgang niet gezien, ik zat te kletsen of ergens anders naar te kijken. En als beloning nog eens een 4 op galop in het algemeen!
Terwijl ze in de andere galop wel voldoendes haalde! Dus die ene struikeling door de verotte bodem heeft haar maar liefst 3 vieren opgelevert! Terwijl Ulysses normaal 7ens en 8en scoort op galop en middengalop en overgangen. Als 10 jury's op gemiddeld 7 zitten en 1 jury op een 4 dan geloof ik toch die 10 jury's plus de instructrice.
Of te wel, een sukkel van een jury.
oosterhoff schreef:Echter zitten er soms mensen te schrijven die dat helemaal niet bij kunnen houden en dan ligt het dus ook niet direct aan de jury.
) is wat vaker schrijven.
amondi schreef:En als beloning nog eens een 4 op galop in het algemeen! Terwijl ze in de andere galop wel voldoendes haalde!

en ze werd 3e dus..