Hopen dat mijn paard en ik tegen die tijd zo ver zijn

Het is maar een idee...weet niet of er daar al over is gesproken...
maar het lijkt mij het handigst als het buitenwedstrijden worden...
Op een grote wei ofzo...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
*volcano* schreef:We zouden evt ook de mensen die officieel starten en de mensen die dat dus niet doen apart kunnen houden.
Uitloten wordt ook niks, dan kan er even goed zo'n dressuurcrack bijzitten en dan misschien ook nog geen concurrentie hebben, omdat er verder juist alleen maar recreatie ruiters/paarden zijn uitgeloot. Lijkt me geen goed plan. Overigens moeten de ruiters met zo'n paard ook nog altijd zélf rijden, zo'n paard doet de oefeningen ook niet vanzelf.
Bovendien willen mensen ook iets te zien hebben op een evt kampioenschap!Een kampioenschap heet niet voor niets kampioenschap.
De selectie wedstrijden zijn vooral bedoeld voor de lol.![]()
Die zijn iets kleiner, je kunt elkaar makkelijker 'leren kennen/ontmoeten' en die zijn ook voor iedereen toegankelijk. Zo heeft iedereen ook een kans mee te doen zonder lotingen ed.
Verder is het competitie element iets wat je er zelf van maakt. Als jij graag meerijdt voor je lol, met Bokkers, dan maak je je ook minder druk om je evt punten.
Uiteindelijk wil iedereen natuurlijk graag winnen, maar bedenk wel dat iedereen op zijn/haar manier zn best doet. (Ook mensen met goeie paarden hebben vaak hard moeten werken voor wat ze bereikt hebben!)
Maar de een heeft nou eenmaal wat meer talent/mogelijkheden/mazzel dan de ander, dat hou je toch altijd.
Anyway, het meest eerlijke lijkt me dus de recreatieruiters gescheiden te houden van de wedstrijdruiters!
BartVB schreef:Even een 'officieel' bericht. Helaas hebben we als beheer/modteam op dit moment niet de tijd en capaciteit om te helpen met de organisatie. Om die reden kunnen we er ook geen officiele 'Boktwedstrijd' van maken, een wedstrijd georganiseerd door gebruikers van Bokt is natuurlijk prima, hartstikke leuk zelfsAlleen kunnen wij niets wat aansprakelijkheid e.d. betreft.
Zorg er in iedergeval voor dat je alles juridisch en financieel echt helemaal goed voor elkaar hebt voor je aan iets als dit begint. Als alles goed gaat maakt het allemaal niet uit maar als er een flink ongeluk gebeurt of als er enorme schade ontstaat dan heb je echt een enorm probleem en dat zou natuurlijk erg zonde zijn.
Maar leuk initiatiefMisschien dat we dit ook een keer 'officieel' op kunnen zetten, maar voor het zover is zijn er eerst op de site zelf nog flink wat dingen die geregeld moeten worden
Allemaal in iedergeval enorm veel succes en plezier gewenst!
Lielle schreef:BartVB schreef:Even een 'officieel' bericht. Helaas hebben we als beheer/modteam op dit moment niet de tijd en capaciteit om te helpen met de organisatie. Om die reden kunnen we er ook geen officiele 'Boktwedstrijd' van maken, een wedstrijd georganiseerd door gebruikers van Bokt is natuurlijk prima, hartstikke leuk zelfsAlleen kunnen wij niets wat aansprakelijkheid e.d. betreft.
Zorg er in iedergeval voor dat je alles juridisch en financieel echt helemaal goed voor elkaar hebt voor je aan iets als dit begint. Als alles goed gaat maakt het allemaal niet uit maar als er een flink ongeluk gebeurt of als er enorme schade ontstaat dan heb je echt een enorm probleem en dat zou natuurlijk erg zonde zijn.
Maar leuk initiatiefMisschien dat we dit ook een keer 'officieel' op kunnen zetten, maar voor het zover is zijn er eerst op de site zelf nog flink wat dingen die geregeld moeten worden
Allemaal in iedergeval enorm veel succes en plezier gewenst!
dat betekent dus dat de wedstrijd ook niet een BOKT wedstrijd kan worden genoemd, eventueel wel een Bokkers wedstrijd.