Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinvdM schreef:Floor ging met losrijden erg fijn, maar toen ze naar de ring ging kreeg Naciente spanning.
CarolineP schreef:Ik lees net dat de selectiewedstrijd in Beilen verplaatst is naar Zuidwolde. Manege Den Esch waar de Milleniumruiters rijden. Zie startlijsten.nl
CGJ12 schreef:bertie schreef:Dat waren mw Prinsen bij C en mw Mandemaker bij M.
Fijn. Weten de ruiters dat ook weer.
Ik hoorde namelijk -via via- dat mw Prinsen zo handig bleek om alléén het lidnummer onder de protocollen te laten plaatsen en niet haar naam....
bertie schreef:Via-via? Je reed gewoon zelf mee, kennelijk las je het van je eigen protocol.
CGJ12 schreef:bertie schreef:Via-via? Je reed gewoon zelf mee, kennelijk las je het van je eigen protocol.
Vreemd weer. Dan ben je toch duidelijk fout geinformeerd.........
Ik heb voor het laatst kampioenschappen gereden in 1995 dacht ik zo (kan een jaarte missen). Die waren toen 's winters nog in Beilen. Dát waren nog eens tijden zeg! Als ik daar aan terugdenk........ Toen vlochten we nog in met plastic tape en bleef de maantop loshangen .......
KarinvdM schreef:bertie schreef:Wie weet zie ik je daar!![]()
bertie
Zat jij er vanochtend??? Gezien de scores is dat wel aannemelijk...
Aimee schreef:Hmmmm.... ik ga er maar vanuit dat je selectie rijden (en selecteren) niet vat onder het rijden van kampioenschappen, want CGJ is toch echt terug te vinden op de uitslagenlijst.
Aimee schreef:
1 Tea Meertens Rachael W 61,50%
2 Birgit Kuilenberg Tae Bo 61,33%
3 Marieke Spijkers Brinkhof's Temptation 61,17%
4 Cor Jager Jagers Radetzky 61,00%
5 Astrid Reinders Romero 60,17%
6 Mathilde Sehlmeier Sander 60,00%
7 Carmen Kremer Kafna 59,67%
8 Cecile Smit Tsambikos 59,67%
CGJ12 schreef:bertie schreef:Via-via? Je reed gewoon zelf mee, kennelijk las je het van je eigen protocol.
Vreemd weer. Dan ben je toch duidelijk fout geinformeerd.........
Ik heb voor het laatst kampioenschappen gereden in 1995 dacht ik zo (kan een jaarte missen). Die waren toen 's winters nog in Beilen. Dát waren nog eens tijden zeg! Als ik daar aan terugdenk........ Toen vlochten we nog in met plastic tape en bleef de maantop loshangen .......
bertie schreef:Begrijp ik het goed, dat CGJ12 niet Cor Jager is?
bertie