joske_vuran schreef:Vuran (mijn fjord) en ik zijn door naar de limburgse kampioenschappen! In het M1Wie nog meer??
Knap hoor!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joske_vuran schreef:Vuran (mijn fjord) en ik zijn door naar de limburgse kampioenschappen! In het M1Wie nog meer??
Kathleen_vW schreef:Kom net terug van mijn 2e selectie met Kendi (van de 3) Ik ben 2e gewordenEr gaan er 2 door, maar de anderen hebben allemaal heel wisselend gescoord. Ik sta nu met 7 plaatsingspunten op 2
Angeliek schreef:Vandaag was ik met Ixo op de selectie.. Ik was al blij dat Torro naar de Brabantse mag, en met Ixo wou ik gewoon even lekker rijden.. Ixo stond al niet zo goed voor de selectie, en ik kon toch al niet door, zelfs niet als ik eerste werd..![]()
Maarja, ik draafde aan onder het losrijden, en Ixo begon te hoesten.. Het hoesten werd erger, dus heb ik me bij de ringmeester afgemeld en ben ik naar huis gegaan,.. Gezondheid van het paard gaat voor!
renes schreef:Heb gisteren ook laatste selectie gehad en ben kringkampioen Z1 geworden bij de paarden! Volgens mij moet ik ook altijd tegen Angeliek starten.
Had trouwens al een voorsprong (3-1-1 vorige selecties) dus dat ik gisteren 'maar' tweede was, was niet erg. Ben dus door naar de Brabantse! Wel erg zuinig dat er maar 2 door mogen van de 25...
Angeliek schreef:Rene: Hoorde je Ixo ook hoesten gisteren?
en mij steeds vloeken
Easterlover schreef:Gefeliciteerd!