1. Liseon Kamper
2. Dat meisje met dat leuke roodschimmeltje (naam kwijt...)
3. Ikke

4. Dirk de Haas
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bettine schreef:Moet er trouwens nog even bijzeggen dat we het toch hebben gepresteerd verkeerd te rijden![]()
![]()
We raakten in de war door het rode bordje 'boleemhoeve' die de verkeerde kant op was gedraaid!
Toen we een andere trailer toch die weg in zagen gaan zijn we maar weer omgekeerd
Jippie schreef:Ineens zag ik hem staan kletsen met Jeroen Kijkindevechte, je weet wel van Ruud de Wild en Shownieuws, er was dus zelfs nog een BN-er
vossie schreef:Weet iemand wie dit is
2. 18.45 Simone Dahlberg Kathy Rex Magna
Ik kom nl ook uit die buurt en heb een aantal jaar geleden een zwarte merrie van Rex Magna die Kathy heet verkocht, als iemand weet wie zij is wil je me dan svp pm-en. Ik ga nu zeker weten kijken, wil weten of het om hetzelfde paard gaat!! Dus wie weet voor een aantal, tot 15 jan!
sjakie schreef:@Jippie volgens mij was het ook de gehandicapte ruiter die HC starte.
_Madelon schreef:Betinne, ik vond je kur echt netjes..Gefeliciteerd met je 3e prijs
Het viel ons meteen al op dat het meisje dat HC startte 3e werd maar dat dat eik niet kon
Wijjaleesa en ik* zaten bij je grootouders aan tafel samen met Shanna en Sanne
Jippie: Met jou kur stonden we aan de bakrand. Vond het een nette kur.
Heb echt genoten van sommige kuren vooral die van Karin Petterson.
Heb een topavond gehad
_Madelon schreef:Wij hebben jullie volgens mij wel gezien Manzano.
Stonden jullie bij dat meisje met die grote lens op dr foto toestel?
Met de Kur van Jippie stonden wij dan naast jullie met zn 4'en
_Madelon schreef:Wij hebben jullie volgens mij wel gezien Manzano.
Stonden jullie bij dat meisje met die grote lens op dr foto toestel?
Met de Kur van Jippie stonden wij dan naast jullie met zn 4'en