Selectie? wie doet er mee in Zuid Holland?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

noussie

Re: Selectie? wie doet er mee in Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:09

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 10:21

Ja naar de Zuidhollandse...
Maar niet naar die van 15 januari daar mogen er minimaal 5 naar door..

En daar vandaan mogen er 2 door naar de Zuidhollandse

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:41

bij ons mogen er maar 2 door

HorseyLover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 12:36

ik doe mee in kring 1 bij de pony's B

Jollybollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:20

Dan ben ik zeker weten door! Ik sta 5de in het L1, kring 3 *o/*

*blij

hetismij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:17

HorseyLover schreef:
ik doe mee in kring 1 bij de pony's B

heej, ik doe ook in kring 1 mee bij de pony's M1 (het is toch in Lisse?????)

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:49

AnoukShel schreef:
Het is zo dat het moment dat ze gemeten hebben er meer mensen in de B reden dan in het L1 dus vandaar dat er meer door zouden mogen naar de Kring Kampioenschappen, maar der zijn er veel op het laatste moment door gegaan naar de L1 dus op het moment van de meting zaten er niet zoveel in het L1 vandaar dat er daar maar 2 door mogen.....

Ik bedoel ook niet het aantal dat doormag naar de regio dat ik raar vind, dat wordt immers nationaal berekend. Het aantal wat doorgaat naar de kringfinale vind ik raar. In het B mogen er 3 van de 5 door naar de regio en in het L1 2 van de 10. Snap je wat ik bedoel?? En in het vraagprogramma stond dat het aantal wat door mag naar de kringfinale gecorreleerd is aan het aantal wat door mag naar de regio. Met andere woorden, mogen er meer door naar de regio, dan is de groep voor de kringfinale ook groter.

AnoukShel schreef:
En geloof dat er verder echt geen rekening mee wordt gehouden want die bepaalde personen willen... Want het is allemaal heel makkelijk om hun de schuld te geven, omdat hij de enige is met kinderen die mee starten...

Ik bedoel hier ook niet degene mee die jij nou bedoeld (lekker duidelijk allemaal ) Naar wat ik hoorde is er vanuit het pony bestuur besloten om de wedstrijden op het laatste moment om te gooien.
Ik had het geluk dat ik er net op tijd achter kwam, las het 's ochtends bij toeval op het internet terwijl mijn moeder 's middags haar vakantie wilde gaan boeken. Anders had ik dus mooi een probleem gehad want dan had ik dus geen vervoer gehad, terwijl mijn ouders juist hun vakantie aan mijn wedstrijden aanpassen, lekker ironisch

Maar wat betreft het kringbestuur ben ik absoluut niet de enige die hier problemen mee heeft. En dat gaat niet alleen over dit jaar, daar heb ik al jaren problemen mee. Al sinds mijn pony tijd (moet nog steeds het plakkertje voor mijn beker krijgen van mijn pony en mijn vorige paard) Er zijn zelfs mensen bij ons op de vereniging die er zo van balen dat ze er aan denken om voor een andere kring te gaan starten. Maar goed, ik denk dat hier ook een beetje het gebrek aan vrijwilligers een rol speelt, wij hebben tenminste nog een kringbestuur
Ik heb absoluut niks tegen het wedstrijdsecretariaat van RMO hoor, die wedstrijden zijn altijd super geregeld

Enne nog bedankt voor je PM

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 19:30

Haha oke nou dan bedoelde wij allebei een ander..

Enne ja Nou veel Succes in Januari..

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:02

Dank je wel, en ik zie je vast nog wel voorbij wandelen.

daanboy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 17:57

IK BEN DOOR NAAR DE REGIOKAMPIOENSCHAPPEN

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 18:59

Gefeliciteerd, heel leuk

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 16:09

vraagje word er berekend wie er wel en niet door mag?
gaat dat op plaatsing of punten?

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:14

Gefeliciteerd hoor allemaal ook voor degene die eerste reserve staan

@ Frunnik dank je dank je...... heb je coupons binnen by the way, had geen andere haha. Jaja beter laat dan nooit.

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:57

haha graag gedaan hoor. Tot de 15de!!

mirjamalvaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:54

Ik denk dat ik wel mee mag doen met de kringkampieonschappen. Maar mijn paard is nu kreupel en voorlopig moet ie nog 6 weken stappen. Dus of het doorgaat........
Als ik geluk heb is die over twee, drie weken wel weer beter.

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 20:47

Ik sta nu 2e, was de eerste keer 2e en de 2e keer ook dus ik ben ook door

Lynne81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 12:27

Ik ben ook door naar de regio-kamioenschappen!!
In kring 2 hebben we 3 selecties waarvan de beste 2 tellen.. De eerste selectie was ik met allebei mijn paarden 1 en afgelopen weekend ging het weer top!!
Met Salo in het Z2 199 punten en 1e met Uranium W in het L2 171 punten en ook eerste! Nu moet ik selectie 3 wel meerijden anders word ik geen kringkampioen...
Ben helemaal blij! Iedereen maar weer succes!!

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 22:48

Maar Lynne, als de beste 2 wedstrijden tellen en je hebt de eerste 2 allebei gewonnen. Dan hoef je de derde toch niet meer te rijden om kringkampioen te worden, dat ben je dan toch al???

Lynne81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 23:23

frunnik schreef:
Maar Lynne, als de beste 2 wedstrijden tellen en je hebt de eerste 2 allebei gewonnen. Dan hoef je de derde toch niet meer te rijden om kringkampioen te worden, dat ben je dan toch al???

Nou nu ga ik wat zeggen, slaat helemaal nergens op..
Vorig jaar winter was ik met mijn beide paarden ook eigenlijk na 2 selecties al kringkampioen!! Maar komt ie...
Ik kreeg longontsteking 2 weken voor mijn selectie in het L1 met Uranium.. Had 40 graden koorts en kon nog geen eens in mijn bed liggen van het hoesten, laat staan rijden.. dat zou ook levens gevaarlijk zijn!!
Mijn vader had opgebeld naar de kring om te zeggen dat ik dood ziek was en echt niet kon rijden!!
Wat zeggen ze... JA, ze moet rijden anders word ze geen kringkampioen!! TERWIJL IK ALLES HAD GEWONNEN!!! Ik wilde natuurlijk gelijk rijden... dus zei ik ... groet ik toch gewoon gelijk af?? Mijn vader vond mij niet goed bij mijn hoofd hahaha, (ben ook een beetje maf af en toe..) Maar werd dus geen kringkampioen met Uranium!! Een week daarna had ik met Salo ook selectie nr 3 in het M2 ja mooi, was nog zo gammel!!! Had nog geen eens meer op mijn paard gereden!! Mijn trainer had Salo door gereden en een dag voor de wedstrijd ben ik erop gegaan... hoesten, hoesten niet normaal!! werd gek! Iedere keer als ik ging stappen ging ik zowat dood!! Maar ik naar die wedstrijd pfffffffff en.... gereden!! Was nog steeds niet beter.. maar werd wel nog met 1 paard kringkampioen!! Eigenlijk kan dit toch niet??? Slaat nergens op.. Maar ja.. Moet niet ziek worden en mijn paarden ook niet, dan komt het goed!! Hoop ik.. haha

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 08:54

Das ook raar! Bij ons mag je vier keer selectie starten en je moet er twee in ieder geval gereden hebben om mee te dingen. De twee beste resultaten tellen, de rest niet. Het maakt dus ook niet uit of je er twee,drie of vier gereden hebt! Wel is het zo dat als je er meer dan vier start, ze de eerste twee resultaten nemen, dus dat kan heel ongunstig zijn!

Wij hadden ook wel erg veel selectiemogelijkheden hoor, je kon zeven keer starten.........

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 09:15

dat hangt helemaal van de kring af. Bij was (is?) het verplicht om tenminste 2 van de 3 selecties te starten + het kringkampioenschap.

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 09:25

Wij hebben dus ook geen aparte kringkampioenschapswedstrijd...

Iedereen rijdt om zich te selecteren voor de regio.

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 15:49

@Lynne: Nou maar hopen dat je dit jaar dan wat meer geluk hebt!!

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:04

Op de site www.kringhetgroenehart.nl staan de personen die door mogen vanuit kring 4, helaas moeten er nog wel een paar overrijden wegens gelijk geëindigd.

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 14:41

Mijn vriendin rijdt ook in het L2 paarden en die heeft in Simonshaven 176 punten gereden en een 1e plaats, dus dat wordt nog spannend!!! De 1e selectie kon ze niet rijden, dus nu hangt alles van 15 januari in Stad aan 't Haringvliet af.