Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
HorseyLover schreef:ik doe mee in kring 1 bij de pony's B
AnoukShel schreef:Het is zo dat het moment dat ze gemeten hebben er meer mensen in de B reden dan in het L1 dus vandaar dat er meer door zouden mogen naar de Kring Kampioenschappen, maar der zijn er veel op het laatste moment door gegaan naar de L1 dus op het moment van de meting zaten er niet zoveel in het L1 vandaar dat er daar maar 2 door mogen.....
AnoukShel schreef:En geloof dat er verder echt geen rekening mee wordt gehouden want die bepaalde personen willen... Want het is allemaal heel makkelijk om hun de schuld te geven, omdat hij de enige is met kinderen die mee starten...
(lekker duidelijk allemaal
) Naar wat ik hoorde is er vanuit het pony bestuur besloten om de wedstrijden op het laatste moment om te gooien.

ook voor degene die eerste reserve staan
heb je coupons binnen by the way, had geen andere haha. Jaja beter laat dan nooit.
Nu moet ik selectie 3 wel meerijden anders word ik geen kringkampioen...
frunnik schreef:Maar Lynne, als de beste 2 wedstrijden tellen en je hebt de eerste 2 allebei gewonnen. Dan hoef je de derde toch niet meer te rijden om kringkampioen te worden, dat ben je dan toch al???
TERWIJL IK ALLES HAD GEWONNEN!!! Ik wilde natuurlijk gelijk rijden... dus zei ik ... groet ik toch gewoon gelijk af?? Mijn vader vond mij niet goed bij mijn hoofd hahaha, (ben ook een beetje maf af en toe..) Maar werd dus geen kringkampioen met Uranium!! Een week daarna had ik met Salo ook selectie nr 3 in het M2 ja mooi, was nog zo gammel!!! Had nog geen eens meer op mijn paard gereden!! Mijn trainer had Salo door gereden en een dag voor de wedstrijd ben ik erop gegaan... hoesten, hoesten niet normaal!! werd gek! Iedere keer als ik ging stappen ging ik zowat dood!! Maar ik naar die wedstrijd pfffffffff en.... gereden!! Was nog steeds niet beter.. maar werd wel nog met 1 paard kringkampioen!! Eigenlijk kan dit toch niet???
Slaat nergens op.. Maar ja.. Moet niet ziek worden en mijn paarden ook niet, dan komt het goed!!
Hoop ik.. haha