AnoukShel schreef:Het is zo dat het moment dat ze gemeten hebben er meer mensen in de B reden dan in het L1 dus vandaar dat er meer door zouden mogen naar de Kring Kampioenschappen, maar der zijn er veel op het laatste moment door gegaan naar de L1 dus op het moment van de meting zaten er niet zoveel in het L1 vandaar dat er daar maar 2 door mogen.....
Ik bedoel ook niet het aantal dat doormag naar de regio dat ik raar vind, dat wordt immers nationaal berekend. Het aantal wat doorgaat naar de kringfinale vind ik raar. In het B mogen er 3 van de 5 door naar de regio en in het L1 2 van de 10. Snap je wat ik bedoel?? En in het vraagprogramma stond dat het aantal wat door mag naar de kringfinale gecorreleerd is aan het aantal wat door mag naar de regio. Met andere woorden, mogen er meer door naar de regio, dan is de groep voor de kringfinale ook groter.
AnoukShel schreef:En geloof dat er verder echt geen rekening mee wordt gehouden want die bepaalde personen willen... Want het is allemaal heel makkelijk om hun de schuld te geven, omdat hij de enige is met kinderen die mee starten...
Ik bedoel hier ook niet degene mee die jij nou bedoeld
(lekker duidelijk allemaal
) Naar wat ik hoorde is er vanuit het pony bestuur besloten om de wedstrijden op het laatste moment om te gooien.
Ik had het geluk dat ik er net op tijd achter kwam, las het 's ochtends bij toeval op het internet terwijl mijn moeder 's middags haar vakantie wilde gaan boeken. Anders had ik dus mooi een probleem gehad want dan had ik dus geen vervoer gehad, terwijl mijn ouders juist hun vakantie aan mijn wedstrijden aanpassen, lekker ironisch
Maar wat betreft het kringbestuur ben ik absoluut niet de enige die hier problemen mee heeft. En dat gaat niet alleen over dit jaar, daar heb ik al jaren problemen mee. Al sinds mijn pony tijd (moet nog steeds het plakkertje voor mijn beker krijgen van mijn pony en mijn vorige paard) Er zijn zelfs mensen bij ons op de vereniging die er zo van balen dat ze er aan denken om voor een andere kring te gaan starten. Maar goed, ik denk dat hier ook een beetje het gebrek aan vrijwilligers een rol speelt, wij hebben tenminste nog een kringbestuur
Ik heb absoluut niks tegen het wedstrijdsecretariaat van RMO hoor, die wedstrijden zijn altijd super geregeld
Enne nog bedankt voor je PM