postelrally

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

Re: postelrally

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:03

Foto'ssssss??? Wauw zeg, wel goed hoor. Snelheidsprijs dus?? Ben benieuwd hoe jullie eruit zagen. Hoeveel koppels deden er mee dan?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:06

90 equipes en het aantal aanspanningen weet ik niet, iig veel!
maar morgen ofzo is de complete uitslag op www.eerselpostel.nl te vinden

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:09

lisa en ik waren 34e! we hadden echt heel slecht gereden! van de 13 foefjes hadden we er 6 goed!

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:18

HEy

Superrr Blije ikke meld me even! De rit zelf was echt super, paardjes deden het super! Ik ben gewoon superr blij

1ste prijs best verzorgde equip pony

De foeven waren echt moeilijk, Diana en ik alles af gezocht naar een kwast (bij Bokkenpoot) niet kunnen vinden, BLIJKT da ding er wel te hangen, maar wij mutsten hebben hem niet gezien *boos*

en zo is eigenlijk alles wel gegaan:

11de met 286 strafpunten, junioren

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:21

wij hadden denk ik alleen de kippenbout goed...

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:31

die hadden wij ook, we hadden ook het bankje, pootjes,boutje, zwanenhals, vlag en die dlw goed gedaan

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:35

bankje? welk bankje moest dat zijn
vast niet dat gewone bankje bij de cartierheide zeker

zwanenhals zei ik nog dat een stuk vd afvoer vd gootsteen ook zo heet, maar vervolgens zagen we dat ding niet hangen en wel een plaatje van een zwaan...

die dlw is zeker vlakbij dennelucht geweest, stonden wij ineens bij de koetsen controlepost ipv de post van de equipes die om de hoek stond(maar zijn we sneaky toch naar hem gegaan om af te tekenen )

pootjes, ja idd de pootjes van de letter M die hadden we dus fout

vlag was die met die ringen van de olympische spelen toch?

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:42

haha jullie hebben veel fout zo te lezen!
zal alles ff typen
Bokkenpoot was van een verfkwast
er stond ipv zanDweg stond er zanTweg dus moest je negeren
Bank, hing een klein bankje in de boom en dus niet die bank die er stond die stond links en alles moet rechts hangen
Plaatsnaam in noord brabant daar moest je al de 1e in, want die boom met dar bordje stond in noord brabant
A en B was na het hele bordje A en B en zonder aanhalingstekens
DLW was beetje vaag maar jullie waren fout zo te lezen
Zwanenhals was idd afvoerpijpje en hing bij die gans 1 boom eeder
De vlag was na HC met de muzieknoten, die hebben ook een vlag
Appel en peer was de 1e mogelijkheid want die windwijzer was een appel
Boortje, hing er een klein boortje in de boom
Bout was dus die kippenbout
Pootjes was idd bij die merrie de letter m

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:52

plaatsnaam in NB had ik idd ook zo bedacht die ahdden we dus goed

A en B hadden we goed

kippenbout goed en de rest fout

em dat zelfde bankje ben ik met de berger hoeve rit ook fout bij gegaan, domme ik

achja waren iig optijd terug

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 08:22

hej

ik heb geen idee hoeveelste ik was zal wel laatste zijn en ook geen idee hoeveel strafpunten we hebben maar zal wel veel zijn haha
ik ben als 19e gestart met mijn pony maar aangezien zowel mijn paardje als het paardje van mijn vriendin nog niet superlang onder het zadel zijn, en het voor allebei de allereerste keer was dat ze hier aan meededen hebben we op ons dooie gemak gereden.
de paardjes waren best braaf present was een beetje druk met de koetsen die vond ze maar raar maar wel braaf tot we in het bos verkeerd reden bij de bokkenpoot we reden dus na de bok het bos in en kwamen dus uit bij een hond aan de ketting nou die hadden ze gezien dus dat vonden de paardjes niet erg maar er zat een mega idioote hond in een van de auto's die zowel ik als de paarden niet konden zien dus wij rijden voorbij die auto hond begint zwaar agressief te doen en paardjes slaan op hol nou ik mn paardje terug gekregen ruiters die ik aan zag komen waarschuwen maar ja paardjes van hun sloegen ook op hol en raceten ons voorbij :S dus mijn paard niet meer rustig gekregen tot aan de sherry stop. want die was helemaal over de emmer mijn paardje is zeer slechtziend en had geen idee volgens mij wat er allemaal om haar heen gebeurde, zo koel als ze normaal is zo druk was ze nu helemaal in de stress want ik werd ingehaald door een koets en dat ging redelijk bij de tweede raakte ze in de stress en liep ze achteruit de weg op maar de derde koets bleef gewoon doordraven ondanks dat ik op de weg stond en die is dus vol op me ingereden met het gevolg dat mijn paardje haar hakken heeft opengestoten aan de willen van de koets en dus een stuk stijver liep ik had geen idee hoe ik terug moest dus toch maar door gewandeld aan de hand naar de sherry stop ik kon er ook niet meer opkomen want ze werd knettergek bij ieder paard dat langsdraafde uiteindelijk paardje weer rustig gekregen ze liep ook niet meer stijf en ben rustig verder gereden. sherry stop bereikt en vervolgens ook nog bij postel aangekomen daar zag ik pas een dierenarts dus die heb ik naar mijn paardje laten kijken, en het resultaat was stoppen in postel en afwachten daar wat ze doet langer als 40 minuten stilstaan maar ja voor mijn paardje wil ik het beste maar dat betekende dus wel dat we als een van de laatste weer in postel weg zijn gegaan
en vervolgens de weg zijn kwijt geraakt na de zwanenhals en ik wist niet meer waar ik was geen andere ruiters meer te vinden wandelaars stuurden ons van hot naar her en we bleven op hetzelfde punt uitkomen, ik was even bang dat we niet meer uit de bossen zouden komen, maar ik heb de sherrypost gevonden mn paardje en ik hielden het nog vol. maar ik was pas om half zes kwart voor zes bij de sherry post. en zodoende zijn we dus doorgereden daar over het fietspad langs de verharde weg om nog meer verdwalen te voorkomen en omdat het de kortste route was. ik en mijn paardje hebben het wel gehaald en dat was de enige reden waarom ik het ging proberen kijken of ze onder stress ook zo lang kan rijden en het goed doet. of ik volgend jaar weer mee doe weet ik niet ik vind het wel erg leuk om te doen dus we kijken het wel even aan.

mijn paardje is het gewend grote afstanden te lopen maar is bang voor koetsen boerderijen en tractors haha en die kwamen we ntl wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel tegen haha ik heb een leuke dag gehad en het was een hele mooie omgeving.
als ik meedoe volgend jaar weet ik wat beter waar ik op moet letten.
ik heb een aantal van jullie wel zien rijden denk ik althans ik weet het niet zeker maar vast wel.
ik heb een paar pics op de sherry stop gemaakt en een paar pics van de stop in postel verder ben ik niet gekomen
groetjes fabske

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 10:02

Heeft er al iemand foto's online? Ben wel benieuwd!

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 11:48

heej allemaal!!

ik meld me hier ook weer na een super gave rally 2005!!!!
heb nu wel beetje spierpijn in men rug maar het leed is stukken minder dan verwacht

haha stalleke en ik hebben echt slecht gereden! en ik moet leren niet te blij te zijn als ik iets zie hangen he stallie( bij bankje riep ik ineens kei hard jaaaaa daar hangt een bankje het was de eerste keer dat ik ooit iets zag hangen )

wanda heeft zich super gedragen op een keer na ( renske en moniek nog bedankt voor het blokken ) toen schrok ze van de hondjes in het bos

ben ook erg benieuwd naar foto`s van iedereen!! ons pap heeft wel foto`s gemaakt maar die zijn niet digitaal dus dat duurt een eeuwigheid voordat die ontwikkeld zijn de site is nog niet bijgewerkt zag ik net dus dat word vanavond of morgen alles bekijken

en nog even voor een vraag een paar pagina`s geleden: @emmaatje ik rijd inderdaad No Risk van Patricia

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 11:52

Ja fabske dat hadden wij dus ook, volle rengalop gingen ze er vandoor, gelukkig reden renske20 en griebels een heel eind voor ons en hebben we die als blok gebruikt
Nog bedankt daarvoor!!!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:05

haha ja en liekie en Q die schrokken amper van die hond in de auto haha de 2 paarden die voor ons reden deden er ook niet veel mee, 1 vd ruiters schrok er wel van haha

en ineens stukje verder horen we iemand achter ons roepen, komen ctal en lisa daar aangevlogen hahaha
t is maar goed dat Q & Liekie zo braaf zijn he

m_goodluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:26

Postelrally was weer super!
"Puzzels" waren wel een beetje ver gezocht vond ik dit jaar maarja.. het ging allemaal heel goed.. m'n paardje was heel lief k heb trouwens wel heel veel spierpijn

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:27

haha ik heb helemaal geen spierpijn

De puzzels vond ik idd dit jaar redelijk moeilijk!

Heeft er al iemand fotos?

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:31

ik zal vanavond mijn foto's wel even plaatsen zijn er maar 5 ofzo 2 of 3 van de sherry stop en 2 op de stop in postel en omdat het me toch niet lukte verder pics te maken heb ik mn camera maar mee terug gegeven aan mijn "grooms" in postel

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:37

ik heb ook geen spierpijn gelukkig ga nu ns kijken bij Q hoe het met hem gaat

gelukkig wilde mario wel een 2e zadel meenemen heb dus in postel van zadel gewisseld om te voorkomen dat hij last van drukplekken kreeg, zoals vorigjaar gebeurde :s

mn moeder bracht me op t laatste moment toch naar t mortelveld met de trialer, zou eigenlijk alleen gaan, dus had mn digi niet bij me anders had ze mooi foto's kunnen maken want ze was tijdens het opstellen voor het defilee nog op het mortelveld gebleven, tot we naar de markt vertrokken

Anika_Ses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 15:41

Ben er ook weer! wij hadden ook echt een super vette rit! niels was wel echt super fijn.. alleen op het mortelveld een bietje zenuwachtig, en Uwenia was het eerste stuk echt heel erg opgefokt.. nie meer normaal!

maar goed de rest wel goed gereden en snel! wij waren de kopgroep! samen met nog 2 mensen ( meisje van cassandra op de manege) en wij waren 2e (!!!!) van iedereen binnen! wisten we nog niet maar die mensen achter ons zeiden zo: waa wij zijn 3de! dus wij..WTF.. dan zijn wij 2de!! blij blij blij.. nou rustig in stap terug gereden naar de manege en nog ff de rest van de mensen binnen zien komen toen naar huis douche..(kon alles op me gemak doen ) en toen naa de prijsuitrijking.. we ware uiteindelijk 17de van de 90 dus vind dat wij het goed gedaan hadden! oja Jos zei ook nog dat we vééls te vroeg waren maar het was maar 6 minuten! dus wij ook weer blij en woensdag lekker tierse naar jos

verder hadden Niels en Uwenia het ook echt super braaf gedaan alleen aan het eind van een pad zagen ze bacardie en zo staan dus zij: Hee maten!! zjoefffff... da ging echt heeeel hard! maar voor de rest een super rit gehad!

Anika_Ses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 16:58

stalleke schreef:
haha jullie hebben veel fout zo te lezen!
zal alles ff typen
Bokkenpoot was van een verfkwast
er stond ipv zanDweg stond er zanTweg dus moest je negeren
Bank, hing een klein bankje in de boom en dus niet die bank die er stond die stond links en alles moet rechts hangen
Plaatsnaam in noord brabant daar moest je al de 1e in, want die boom met dar bordje stond in noord brabant
A en B was na het hele bordje A en B en zonder aanhalingstekens
DLW was beetje vaag maar jullie waren fout zo te lezen
Zwanenhals was idd afvoerpijpje en hing bij die gans 1 boom eeder
De vlag was na HC met de muzieknoten, die hebben ook een vlag
Appel en peer was de 1e mogelijkheid want die windwijzer was een appel
Boortje, hing er een klein boortje in de boom
Bout was dus die kippenbout
Pootjes was idd bij die merrie de letter m

Niet waar!! die weg heete zelf zanTweg!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 21:33

17e van de 90 vind ik wel knap aangezien wij 34e waren en jullie meer strafpunten hadden ":P

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 23:18

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 23:20

Afbeelding

ook wat bokkers op te zien

en wij weer
Afbeelding

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 23:32

Oh wat is dat goed te zien dat ik last had van mijn rug

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 23:39

haha ik sta er ook niet charmant op, maar Q en liekie staan precies hetzelfde echt gaaf! jammer dat ze er niet helemaal opstaan...