Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
noellie schreef:joke20 schreef:Wie rijd er morgen de kur dan? Anky, Edward en Laurens??
Nee alleen Edward en Anky , want de beste 15 gaan door en ik geloof dat Laurens 21e staat .
ThePast03 schreef:Ik heb het interview gezien maar kan me niet voorstellen dat ze daar door aangedaan was.
Het interview was compleet in haar voordeel. Er was maar een echte tegenstander en de rest nam het allemaal op voor Anky.
Bovendien zijn er ook geen beelden getoond van waar het allemaal over zou moeten gaan.
Het echte diepe rijden werd niet getoond.
Er zal heus wel wat anders aan de hand geweest zijn waardoor ze slecht gereden heeft.
Gerrie schreef:Ook al werden er in korte shots wat beelden getoond.. de uitspraak van Gabrielle dat de kin van het paard zo strak op de borst werd gehouden dat een stukje papier er nog net tussen on zegt genoeg.
ThePast03 schreef:Gerrie schreef:Ook al werden er in korte shots wat beelden getoond.. de uitspraak van Gabrielle dat de kin van het paard zo strak op de borst werd gehouden dat een stukje papier er nog net tussen on zegt genoeg.
Wat zegt dat? Ik heb met eigen ogen gezien dat Anky zo haar paarden rijdt. En langer dan die paar momenten waar ze het zelf over had.
Maar als Anky achter deze manier van rijden staat is er toch niets aan de hand? Waarom zou ze er dan beledigd over zijn?